Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Αλέξανδρος Σεϊτανιώτης: "Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Κιλκίς, με το συνδυασμό του Δημήτρη Αγαθόπουλου"

Υπογράφει ο Αλέξανδρος Σεϊτανιώτης
Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς
"Αγαπητοί Φίλοι Φίλες και συμπολίτες μου,
Γεννήθηκα στο Κιλκίς στις 28/01/1991, η καταγωγή μου είναι από το Πυργωτό Κιλκίς της Δημοτικής κοινότητας Γαλλικού. Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, με ειδικότητες στην προπονητική ποδοσφαίρισης και αθλητικών δρόμων. Επίσης είμαι απόφοιτος της σχολής Αστυφυλάκων Κομοτηνής.

Συνεχίζοντας την πορεία του πατέρα μου και την ενασχόλησή του με τα κοινά, διατελώντας επί σειρά ετών δημοτικός σύμβουλος και Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου στο πρώην Δήμο Γαλλικού και μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να ανταποκριθώ στις ανάγκες των καιρών για τον Δήμο μας και να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με το συνδυασμό ‘’ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ο Δήμος στα Χέρια του πολίτη’’ με επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο Αγαθόπουλο Δημήτρη που μου έκανε τη τιμητική αυτή πρόταση.
Η νέα γενιά σήμερα βιώνει και αντιλαμβάνεται σε τεράστιο βαθμό τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει σε μια πόλη αδρανοποιημένη σε πολλούς τομείς. Η νέα γενιά όμως είναι αυτή που πρέπει να αντιδράσει και μέσα από μια τέτοια διαδικασία όπως οι τοπικές εκλογές του τόπου μας να βγει μπροστά, να αγωνιστεί και να δραστηριοποιηθεί επί της ουσίας για τον τόπο στον οποίο μεγάλωσε και αγαπά.

Πιστεύω ότι ο Δημήτρης Αγαθόπουλος είναι ο άνθρωπος που μπορεί να φέρει την αλλαγή στο Δήμο μας μέσα απ’τις αξίες του σαν άνθρωπος. Έχει αποδείξει έμπρακτα στη τοπική κοινωνία επί σειρά ετών, το ενδιαφέρον του για τον τόπο με καθαρή συμμετοχή και συνεισφορά στα κοινά.

Υποχρέωσή μου να συμβάλλω με κάθε δύναμη που διαθέτω για τον τόπο στον οποίο γεννήθηκα και με διάθεση να είμαι μέρος αυτής της προσπάθειας στο πλάι του Δημήτρη Αγαθόπουλου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.