Του Παναγιώτη Σαββίδη
Και ξεκαθαρίζουμε από την αρχή. Αυτό το ψευδεπίγραφο που επικαλούνται πολλοί, ότι όσοι πάνε στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία είναι φασίστες δεν ισχύει.
Όχι όσοι πάνε στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία δεν είναι φασίστες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτύπωμα που αφήνουν αυτά τα συλλαλητήρια, είναι ένας στρεβλός πατριωτισμός, καλουπωμένος στα όρια του συστήματος, ένας αστικός εθνικισμός, για όλες τις χρήσεις.
Από αυτή την σκοπιά βλέπουμε να αθωώνεται η εγκληματική ιδεολογία και δράση των ναζί της «χρυσής αυγής», οι οποίοι καμουφλαρισμένοι με τα γαλανόλευκα σύμβολα και σε ρόλο «αγανακτισμένων πατριωτών», αναμειγνύονται στο πλήθος, για να προωθήσουν τους ιδιοτελείς, συγκαλυμμένους, αντιδραστικούς, σκοπούς τους.
Πρέπει να ξεχάσουμε ότι αυτοί δολοφόνησαν τον Παύλο Φύσσα, τον ξένο εργάτη Σαχζατ Λουκμαν, ξυλοκόπησαν άσχημα Αιγύπτιους αλιεργάτες, χτύπησαν ύπουλα και δολοφονικά, συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, κομμουνιστές, κ.α.
Η ανοχή σε αυτά τα εγκλήματα, σε αυτή την δράση είναι αποδοχή, ο λαός δεν πρέπει να το επιτρέψει αυτό και να απαντήσει αποκλείοντας ζωτικούς χώρους δράσης των ναζί, για να αναχαιτίσει κάθε προσπάθεια εμποτισμού της συνείδησης με το δηλητήριο του ρατσισμού, της μισαλλοδοξίας, της φυλετικής βίας, στοιχεία που δεν έχουν καμιά σχέση με τον πατριωτισμό του Ελληνικού λαού και την ιστορία του.
Τον πατριωτισμό τους διαφήμισαν και πολλοί υποψήφιοι για τις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές, δεν σταμάτησαν να τραβάνε φωτογραφίες με φόντο την γαλανόλευκη, σαν ντεκόρ, και να ανεβάζουν ασταμάτητα στους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα, και πολλοί σε μπλογκ που τους υποστηρίζουν .
Αφού έτσι ευελπιστούν ότι θα μαζέψουν περισσότερους ψήφους. Μέχρι εκεί φτάνει η έγνοια τους για το θέμα αυτό.
Ο «αγώνας» τους για το ονοματολογικό θυσία στο επικοινωνιακό παιχνίδι, για την ψηφοθηρία και την ιδιοτελή σκοπιμότητα. Αυτό στην πλούσια ελληνική μας γλώσσα ονομάζεται καιροσκοπισμός.
Αντιπολίτευση για το θέμα αυτό βρήκε να κάνει και η Ν.Δ, η οποία κρύβει την θέση της για το θέμα αυτό, αφού από το 2007 αποδέχτηκε σαν κόμμα την θέση για σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό.
Σήμερα κατεβάζει τα στελέχη και τα μέλη της στα συλλαλητήριο πλειοδοτώντας στον εθνικισμό φωνάζοντας «Η Μακεδονία είναι μια και είναι Ελληνική». Υποκρισία, φαρισαϊσμός, μαζί με την ψηφοθηρία στο απόγειο της.
Από κοντά και στελέχη αστικών κομμάτων που θέλουν να ψαρέψουν σε θολά νερά μέσα στο πλήθος και να ξεπλυθούν από τις αντιλαϊκές – αντιδραστικές επιλογές του παρελθόντος (ΑΝΕΛ-ΠΟΤΑΜΙ – ΚΟΜΜΑ ΛΕΒΕΝΤΗ – ΠΑΣΟΚ).
Όλοι τους Μακεδονομάχοι στα τηλεοπτικά πάνελ.
Είναι αυτοί που ψήφισαν «μνημόνια» και έχουν καταδικάσει τον λαό να ζει στην φτώχεια, την ανέχεια, την εξαθλίωση, για να σωθούν τα κέρδη των λίγων, των μονοπωλίων, των τραπεζών. Αυτός είναι ο δικός τους πατριωτισμός.
Πατριώτης Και ο Ελληνοαμερικανικός Κρις Σπύρου ένας από τους ομιλητές του συλλαλητηρίου. Ο οποίος το 1999 επικροτούσε τις δολοφονικές επιθέσεις των ΗΠΑ και ΝΑΤΟ στην Σερβία, στον Σέρβικο λαό, όντας ο ίδιος γερουσιαστής με τους Δημοκρατικούς και στενός φίλος του αρχισφαγέα τότε Μπιλ Κλίντον. Ο Κρις Σπύρου ήταν ένας από τους χρηματοδότες πριν 2 χρόνια της προεκλογικής καμπανιάς της γυναίκας του Κλίντον.
Τα συλλαλητήρια δεν είναι μόνο συναθροίσεις και φωνές. Πρέπει να ξέρεις με ποιον πας και που. Ο αγώνας δεν είναι πασαρέλα και επικοινωνιακά τρυκ άγρα ψήφων όπως είδαμε από πολλούς υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους και υποψήφιους δημάρχους, που διαφήμιζαν με βίντεο και φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μπλογκ την παρουσία τους στο συλλαλητήριο.
Είναι ανιδιοτελή προσφορά έχει χαρακτηριστικά αυτοθυσίας, δεν γίνεται εκ του ασφαλούς και δεν έχει ευκαιριακό χαρακτήρα.
Πατριωτικοί αγώνες δεν είναι αυτοί που τους υποτάσσουν σε στενές πολιτικές σκοπιμότητες και μάλιστα συγκαλυμμένα έχοντας για αμπαλάρισμα την γαλανόλευκη και μια στις τόσες να κατεβαίνουν εκδρομή στο Σύνταγμα για εθνικιστική ντόμπα.
Και το ξανάλεμε δεν είναι εθνικιστές και φασίστες όλοι που κατεβαίνουν σε αυτά τα συλλαλητήρια.
Πατριωτισμός είναι και ο καθημερινός αγώνας του μισθωτού, του λαού, για το μεροκάματο, οι αγώνες ενάντια σε αυτούς που ισοπεδώνουν τα δικαιώματα μας και μας λένε να ζήσουμε με μειωμένες απαιτήσεις για να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και η κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Πατριωτισμός είναι η πάλη για να μην γίνει η χώρα μου ένα απέραντο αμερικανονατοικό στρατόπεδο, ορμητήριο πολέμου, για να σφάζουν λαούς και να μοιράζουν τα ισχυρά μονοπώλια, πετρέλαια, φυσικό αέριο, πλουτοπαραγωγικές πηγές.
Πατριωτισμός είναι ο αγώνας για μια κοινωνία ισότιμη, δίκαια, όπου κριτήριο ανάπτυξης, δεν θα είναι να κέρδη των λίγων, αλλά η ευημερία του λαού, της κοινωνικής πλειοψηφίας.
Πατριωτισμός είναι ο λαός να επιβάλει τον δικό του ρεαλισμό, να κάνει το δικό του σχέδιο εφικτό, παίρνοντας υπόψη την ικανοποίηση όλων των σύγχρονων λαϊκών – κοινωνικών αναγκών για να ζήσει με βάση τις δυνατότητες της εποχής και όπως δικαιούται.
Ο αγώνας αυτός δίνει περιεχόμενο στον πατριωτισμό, είναι αγνός, ανόθευτος και περιέχει την ταξική αλήθεια του λαού, είναι ο αγώνας που θέλουν να τον συνθλίψουν στις μυλόπετρες των ψεύτικων διλημμάτων πρόοδος η συντήρηση.
Σε αυτή την κατεύθυνση αξιοποιούν και τα συλλαλητήρια για την Μακεδονία και αυτοί που φαίνονται υπερασπιστές του και αυτοί που δεν είναι και τα κρίνουν από την σκοπιά του κοσμοπολιτισμού του κεφαλαίου.
Και οι δυο πλευρές ομονοούν και συμφωνούν ότι τα κέρδη των λίγων, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, του κεφαλαίου, είναι πάνω από όλα, για αυτό σαν κόρη οφθαλμού, προασπίζουν, θωρακίζουν το σύστημα της κοινωνικής καταπίεσης και εκμετάλλευσης, ένα σύστημα παρωχημένο που η διαιώνιση του απαιτεί ενίσχυση της επιθετικότητας στα δικαιώματα και στην ζωή των λαών.
Οι λαοί πρέπει να επαγρυπνούν, να οργανωθούν, να παλέψουν με θάρρος και αποφασιστικότητα όλους αυτούς που επιβουλεύονται το μέλλον τους.
Να παλέψουν ενάντια στους ιμπεριαλιστές, το ΝΑΤΟ, την Ε.Ε, τις εγχώριες αστικές τάξεις, το κεφάλαιο, για να μην αφήσουν να γίνει αυτό που έλεγε ο ποιητής, «να σκοτώνονται οι λαοί για του αφέντη το φαί».
Γιατί πίσω από το ονοματολογικό και από αυτά που εμφανίζονται ως εθνικά ζητήματα για όλους τους λαούς, κρύβονται οι οξυμένοι ανταγωνισμοί ιμπεριαλιστών, μονοπωλίων, για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι σε πλουτοπαραγωγικές πηγές, δρόμους μεταφοράς εμπορευμάτων, δρόμους μεταφοράς ενεργειακού πλούτου.
Αυτό είναι το σύγχρονο πατριωτικό κάλεσμα, για να γράψουμε την δική μας ιστορία.
Η τάξη των εργαζομένων και όλος ο λαός μπορεί και πρέπει να βάλει ανεξίτηλα την υπογραφή του, για την τελική νίκη, για την λαϊκή πατρίδα της ευημερίας και κοινωνικής προκοπής.
Όχι όσοι πάνε στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία δεν είναι φασίστες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτύπωμα που αφήνουν αυτά τα συλλαλητήρια, είναι ένας στρεβλός πατριωτισμός, καλουπωμένος στα όρια του συστήματος, ένας αστικός εθνικισμός, για όλες τις χρήσεις.
Από αυτή την σκοπιά βλέπουμε να αθωώνεται η εγκληματική ιδεολογία και δράση των ναζί της «χρυσής αυγής», οι οποίοι καμουφλαρισμένοι με τα γαλανόλευκα σύμβολα και σε ρόλο «αγανακτισμένων πατριωτών», αναμειγνύονται στο πλήθος, για να προωθήσουν τους ιδιοτελείς, συγκαλυμμένους, αντιδραστικούς, σκοπούς τους.
Πρέπει να ξεχάσουμε ότι αυτοί δολοφόνησαν τον Παύλο Φύσσα, τον ξένο εργάτη Σαχζατ Λουκμαν, ξυλοκόπησαν άσχημα Αιγύπτιους αλιεργάτες, χτύπησαν ύπουλα και δολοφονικά, συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, κομμουνιστές, κ.α.
Η ανοχή σε αυτά τα εγκλήματα, σε αυτή την δράση είναι αποδοχή, ο λαός δεν πρέπει να το επιτρέψει αυτό και να απαντήσει αποκλείοντας ζωτικούς χώρους δράσης των ναζί, για να αναχαιτίσει κάθε προσπάθεια εμποτισμού της συνείδησης με το δηλητήριο του ρατσισμού, της μισαλλοδοξίας, της φυλετικής βίας, στοιχεία που δεν έχουν καμιά σχέση με τον πατριωτισμό του Ελληνικού λαού και την ιστορία του.
Τον πατριωτισμό τους διαφήμισαν και πολλοί υποψήφιοι για τις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές, δεν σταμάτησαν να τραβάνε φωτογραφίες με φόντο την γαλανόλευκη, σαν ντεκόρ, και να ανεβάζουν ασταμάτητα στους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα, και πολλοί σε μπλογκ που τους υποστηρίζουν .
Αφού έτσι ευελπιστούν ότι θα μαζέψουν περισσότερους ψήφους. Μέχρι εκεί φτάνει η έγνοια τους για το θέμα αυτό.
Ο «αγώνας» τους για το ονοματολογικό θυσία στο επικοινωνιακό παιχνίδι, για την ψηφοθηρία και την ιδιοτελή σκοπιμότητα. Αυτό στην πλούσια ελληνική μας γλώσσα ονομάζεται καιροσκοπισμός.
Αντιπολίτευση για το θέμα αυτό βρήκε να κάνει και η Ν.Δ, η οποία κρύβει την θέση της για το θέμα αυτό, αφού από το 2007 αποδέχτηκε σαν κόμμα την θέση για σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό.
Σήμερα κατεβάζει τα στελέχη και τα μέλη της στα συλλαλητήριο πλειοδοτώντας στον εθνικισμό φωνάζοντας «Η Μακεδονία είναι μια και είναι Ελληνική». Υποκρισία, φαρισαϊσμός, μαζί με την ψηφοθηρία στο απόγειο της.
Από κοντά και στελέχη αστικών κομμάτων που θέλουν να ψαρέψουν σε θολά νερά μέσα στο πλήθος και να ξεπλυθούν από τις αντιλαϊκές – αντιδραστικές επιλογές του παρελθόντος (ΑΝΕΛ-ΠΟΤΑΜΙ – ΚΟΜΜΑ ΛΕΒΕΝΤΗ – ΠΑΣΟΚ).
Όλοι τους Μακεδονομάχοι στα τηλεοπτικά πάνελ.
Είναι αυτοί που ψήφισαν «μνημόνια» και έχουν καταδικάσει τον λαό να ζει στην φτώχεια, την ανέχεια, την εξαθλίωση, για να σωθούν τα κέρδη των λίγων, των μονοπωλίων, των τραπεζών. Αυτός είναι ο δικός τους πατριωτισμός.
Πατριώτης Και ο Ελληνοαμερικανικός Κρις Σπύρου ένας από τους ομιλητές του συλλαλητηρίου. Ο οποίος το 1999 επικροτούσε τις δολοφονικές επιθέσεις των ΗΠΑ και ΝΑΤΟ στην Σερβία, στον Σέρβικο λαό, όντας ο ίδιος γερουσιαστής με τους Δημοκρατικούς και στενός φίλος του αρχισφαγέα τότε Μπιλ Κλίντον. Ο Κρις Σπύρου ήταν ένας από τους χρηματοδότες πριν 2 χρόνια της προεκλογικής καμπανιάς της γυναίκας του Κλίντον.
Τα συλλαλητήρια δεν είναι μόνο συναθροίσεις και φωνές. Πρέπει να ξέρεις με ποιον πας και που. Ο αγώνας δεν είναι πασαρέλα και επικοινωνιακά τρυκ άγρα ψήφων όπως είδαμε από πολλούς υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους και υποψήφιους δημάρχους, που διαφήμιζαν με βίντεο και φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μπλογκ την παρουσία τους στο συλλαλητήριο.
Είναι ανιδιοτελή προσφορά έχει χαρακτηριστικά αυτοθυσίας, δεν γίνεται εκ του ασφαλούς και δεν έχει ευκαιριακό χαρακτήρα.
Πατριωτικοί αγώνες δεν είναι αυτοί που τους υποτάσσουν σε στενές πολιτικές σκοπιμότητες και μάλιστα συγκαλυμμένα έχοντας για αμπαλάρισμα την γαλανόλευκη και μια στις τόσες να κατεβαίνουν εκδρομή στο Σύνταγμα για εθνικιστική ντόμπα.
Και το ξανάλεμε δεν είναι εθνικιστές και φασίστες όλοι που κατεβαίνουν σε αυτά τα συλλαλητήρια.
Πατριωτισμός είναι και ο καθημερινός αγώνας του μισθωτού, του λαού, για το μεροκάματο, οι αγώνες ενάντια σε αυτούς που ισοπεδώνουν τα δικαιώματα μας και μας λένε να ζήσουμε με μειωμένες απαιτήσεις για να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και η κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Πατριωτισμός είναι η πάλη για να μην γίνει η χώρα μου ένα απέραντο αμερικανονατοικό στρατόπεδο, ορμητήριο πολέμου, για να σφάζουν λαούς και να μοιράζουν τα ισχυρά μονοπώλια, πετρέλαια, φυσικό αέριο, πλουτοπαραγωγικές πηγές.
Πατριωτισμός είναι ο αγώνας για μια κοινωνία ισότιμη, δίκαια, όπου κριτήριο ανάπτυξης, δεν θα είναι να κέρδη των λίγων, αλλά η ευημερία του λαού, της κοινωνικής πλειοψηφίας.
Πατριωτισμός είναι ο λαός να επιβάλει τον δικό του ρεαλισμό, να κάνει το δικό του σχέδιο εφικτό, παίρνοντας υπόψη την ικανοποίηση όλων των σύγχρονων λαϊκών – κοινωνικών αναγκών για να ζήσει με βάση τις δυνατότητες της εποχής και όπως δικαιούται.
Ο αγώνας αυτός δίνει περιεχόμενο στον πατριωτισμό, είναι αγνός, ανόθευτος και περιέχει την ταξική αλήθεια του λαού, είναι ο αγώνας που θέλουν να τον συνθλίψουν στις μυλόπετρες των ψεύτικων διλημμάτων πρόοδος η συντήρηση.
Σε αυτή την κατεύθυνση αξιοποιούν και τα συλλαλητήρια για την Μακεδονία και αυτοί που φαίνονται υπερασπιστές του και αυτοί που δεν είναι και τα κρίνουν από την σκοπιά του κοσμοπολιτισμού του κεφαλαίου.
Και οι δυο πλευρές ομονοούν και συμφωνούν ότι τα κέρδη των λίγων, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, του κεφαλαίου, είναι πάνω από όλα, για αυτό σαν κόρη οφθαλμού, προασπίζουν, θωρακίζουν το σύστημα της κοινωνικής καταπίεσης και εκμετάλλευσης, ένα σύστημα παρωχημένο που η διαιώνιση του απαιτεί ενίσχυση της επιθετικότητας στα δικαιώματα και στην ζωή των λαών.
Οι λαοί πρέπει να επαγρυπνούν, να οργανωθούν, να παλέψουν με θάρρος και αποφασιστικότητα όλους αυτούς που επιβουλεύονται το μέλλον τους.
Να παλέψουν ενάντια στους ιμπεριαλιστές, το ΝΑΤΟ, την Ε.Ε, τις εγχώριες αστικές τάξεις, το κεφάλαιο, για να μην αφήσουν να γίνει αυτό που έλεγε ο ποιητής, «να σκοτώνονται οι λαοί για του αφέντη το φαί».
Γιατί πίσω από το ονοματολογικό και από αυτά που εμφανίζονται ως εθνικά ζητήματα για όλους τους λαούς, κρύβονται οι οξυμένοι ανταγωνισμοί ιμπεριαλιστών, μονοπωλίων, για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι σε πλουτοπαραγωγικές πηγές, δρόμους μεταφοράς εμπορευμάτων, δρόμους μεταφοράς ενεργειακού πλούτου.
Αυτό είναι το σύγχρονο πατριωτικό κάλεσμα, για να γράψουμε την δική μας ιστορία.
Η τάξη των εργαζομένων και όλος ο λαός μπορεί και πρέπει να βάλει ανεξίτηλα την υπογραφή του, για την τελική νίκη, για την λαϊκή πατρίδα της ευημερίας και κοινωνικής προκοπής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.