Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς σε συνεργασία με το 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς, την Επιμορφωτική Κιλκίς, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας – καθ. Σκόρδα Γεώργιο και τους παρακάτω φορείς:
Πανεπιστήμιο της Λ’ Άκουιλα (Ιταλία),
Περιφέρεια του Abruzzo – Πρυτανεία (Ιταλία),
Πανεπιστήμιο Stefan Cel Mare Suceava – Πρυτανεία (Ρουμανία),
Σχολική Επιθεώρηση νομού Suceava (Ρουμανία),
Artesis Plantijn University College (Βέλγιο),
World University Service of the Mediterranean (Ισπανία),
Πανεπιστήμιο της Girona – Πρυτανεία (Ισπανία),
υλοποίησε ημερίδα διάχυσης των αποτελεσμάτων και απονομή πτυχίων του προγράμματος την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 09:00.
Οι γενικοί στόχοι του προγράμματος Hinge είναι η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του κόσμου της εκπαίδευσης - κατάρτισης και του κόσμου της εργασίας, η προαγωγή της ποιότητας, της καινοτομίας και της διεθνοποίησης των ιδρυμάτων των εταίρων και η καθιέρωση της διακρατικής συνεργασίας μεταξύ παρόχων εκπαίδευσης και περιφερειακών - τοπικών αρχών που είναι επιφορτισμένες με τη διαπίστευση των φορέων κατάρτισης, την ανάπτυξη της δια βίου μάθησης και την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διασφάλιση της ποιότητας του προγράμματος σπουδών που αναπτύχθηκε μέσα από μεθόδους και εργαλεία που στόχευαν στη συνεχή αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και των μαθησιακών δραστηριοτήτων.
Τα κύρια αποτελέσματα του έργου ήταν: η ανάπτυξη της μεθοδολογίας και των εργαλείων για την οργάνωση ενός διεθνούς διπλώματος στο επίπεδο 5, ο πειραματισμός ενός πιλοτικού διετούς (2) Σύντομου Κύκλου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) με την οργάνωση μεικτής Κινητικότητας – Μαθητείας 26 μαθητών σε Πανεπιστήμια τις Ιταλίας – Ισπανίας και η θέσπιση σαφών κριτηρίων για την αναγνώριση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων.
Επικεφαλής του έργου ήταν το Πανεπιστήμιο της Λ’ Άκουιλα από την Ιταλία.
Πανεπιστήμιο της Λ’ Άκουιλα (Ιταλία),
Περιφέρεια του Abruzzo – Πρυτανεία (Ιταλία),
Πανεπιστήμιο Stefan Cel Mare Suceava – Πρυτανεία (Ρουμανία),
Σχολική Επιθεώρηση νομού Suceava (Ρουμανία),
Artesis Plantijn University College (Βέλγιο),
World University Service of the Mediterranean (Ισπανία),
Πανεπιστήμιο της Girona – Πρυτανεία (Ισπανία),
υλοποίησε ημερίδα διάχυσης των αποτελεσμάτων και απονομή πτυχίων του προγράμματος την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 09:00.
Οι γενικοί στόχοι του προγράμματος Hinge είναι η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του κόσμου της εκπαίδευσης - κατάρτισης και του κόσμου της εργασίας, η προαγωγή της ποιότητας, της καινοτομίας και της διεθνοποίησης των ιδρυμάτων των εταίρων και η καθιέρωση της διακρατικής συνεργασίας μεταξύ παρόχων εκπαίδευσης και περιφερειακών - τοπικών αρχών που είναι επιφορτισμένες με τη διαπίστευση των φορέων κατάρτισης, την ανάπτυξη της δια βίου μάθησης και την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διασφάλιση της ποιότητας του προγράμματος σπουδών που αναπτύχθηκε μέσα από μεθόδους και εργαλεία που στόχευαν στη συνεχή αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και των μαθησιακών δραστηριοτήτων.
Τα κύρια αποτελέσματα του έργου ήταν: η ανάπτυξη της μεθοδολογίας και των εργαλείων για την οργάνωση ενός διεθνούς διπλώματος στο επίπεδο 5, ο πειραματισμός ενός πιλοτικού διετούς (2) Σύντομου Κύκλου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) με την οργάνωση μεικτής Κινητικότητας – Μαθητείας 26 μαθητών σε Πανεπιστήμια τις Ιταλίας – Ισπανίας και η θέσπιση σαφών κριτηρίων για την αναγνώριση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων.
Επικεφαλής του έργου ήταν το Πανεπιστήμιο της Λ’ Άκουιλα από την Ιταλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.