Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Παροχή δικτύου Ίντερνετ: Και κερατάς και δαρμένος….. μήπως πάει πολύ;

Της Μέμας Τεμεκενίδου
Ανοίγεις λοιπόν μια μικρή επιχείρηση και παλεύεις να ζήσεις και να προκόψεις! Δουλεύεις ατελείωτες ώρες και μετά από καιρό, αρχίζουν και φτιάχνουν σιγά – σιγά τα πράγματα. 

Επιβιώνεις αξιοπρεπώς, αλλά δεν ξανοίγεσαι. Θέλεις να ριξεις όσο κεφάλαιο μπορείς στη δουλειά, που μοιάζει με κινούμενη άμμο. Ξεκινάς να δέχεσαι και παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στήνεις και μια σελίδα για να σε βρίσκει ο υποψήφιος πελάτης και παρακολουθείς κι από τον υπολογιστή σου τις παραγγελίες. Ευτυχώς, όχι μόνο απ αυτόν.

Κι επειδή τσουλάει καλά το πράγμα, σου μπαίνουν ιδέες! Να μεταφέρεις το γραφείο ή την αποθήκη σου σε μεγαλύτερο χώρο! Ψάχνεις και βρίσκεις 200 μέτρα παρακάτω και λες "τι καλά, δε θα φύγω μακριά, εδώ δίπλα θα είμαι". Και μεταφέρεσαι! Εσύ και τα εμπορεύματα!

Γιατί το ΙΝΤΕΡΝΕΤ…… ΔΕΝ. Επειδή εν έτει 2017, οι επιχειρήσεις για να μετακομίσουν σε άλλη διεύθυνση και να συνεχίσουν να λειτουργούν…. Πρέπει να ρωτήσουν την Wind, την Forthnet, την Cosmote και τη Vodafon, αν έχουν κάλυψη, ελεύθερες γραμμές ή ταχυδρομικά περιστέρια στην περιοχή! Κι αν ΔΕΝ, να μείνουν εκεί που βρίσκονται!

Και αυτό είναι μόνο η αρχή! Γιατί έχει και συνέχεια το πράγμα! 

Η εταιρία που ΔΕΝ Σ' ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ως όφειλε, που ευθύνεται για τη δυσλειτουργία της επιχείρησης σου, που μπλοκάρει την ανάπτυξη της και που πιθανόν έχει και νομικές συνέπειες αν το ψάξεις, χάνει κι αυτή ευρώπουλα. 

Από τη σύνδεση που ΔΕΝ σου έχει μεταφέρει. Και θυμώνει! Με τον δίκαιο θυμό του νταβατζή που βλέπει την π@τάνα του να του κόβει εισοδήματα! Και σ' απειλεί!! Ναι σ' απειλεί! 

Πως θα σου διακόψει την παροχή που δεν έχεις και θα χάσεις τον τηλεφωνικό αριθμό που οι πελάτες σου γνωρίζουν! Και σου υποδεικνύει να συνδέσεις το νουμεράκι στο σπίτι σου, ή στο σπίτι της συμπεθέρας σου και να κάνεις εκτροπή στο κινητό σου (και να πληρώνεις τα κερατιάτικα σου βέβαια, αλλά αυτό αφορά εσένα κι όποιον κάνει τη βλακεία να σε καλέσει), γιατί δε μπορεί η κυρα- εταιρεία να χάνει παράδες τέτοιες εποχές!

Και αναρωτιέσαι ο αφελής! Πόσο χαϊβάνι να σε θεωρούν (εσένα και χιλιάδες άλλους φυσικά) για να έχουν τόσο θράσος; Που αντί να κινήσουν γη και ουρανό για να σ' εξυπηρετήσουν το συντομότερο, για να έχουν πρόσωπο απέναντι σου, αντί να σου ζητούν συγνώμη για την καθυστέρηση, έχουν αποθρασυνθεί σε τέτοιο σημείο, που τολμούν να σ' απειλούν!

Και κερατάς και δαρμένος….. μήπως πάει πολύ; Μήπως πρέπει ν' αρχίσουμε να απευθυνόμαστε στη δικαιοσύνη για κάθε παραβίαση της κοινής λογικής; 

Ή μήπως είναι καιρός να μας πληροφορήσουν οι κύριοι των εταιριών για τις πραγματικές δυνατότητες κάλυψης τους σε κάθε περιοχή;

ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ. 

Κι ας μη μιλήσουμε για τα χωριά. Για να ξέρουμε που να πάμε τα μαγαζά μας, αν έρθει η ρημαδοανάπτυξη!

Αλήθεια, τι θα έλεγε ο εισαγγελέας γι αυτό; Και οι οργανώσεις των καταναλωτών; 

1 σχόλιο:

  1. Αν κάνετε καταγγελία στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έχουν την υποχρέωση να απαντήσουν εγγράφως. Είναι η πιο απλή και χωρίς κόστος διαδικασία που μπορείτε να εφαρμόσετε:
    http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.