Δελτίο τύπου 1ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές/τριες του 1ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς, εκφράζουν τις ολόθερμες ευχαριστίες τους στην « ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ» και ειδικότερα στον επιχειρηματία κ. Κουκάκη Αθανάσιο για την προσφορά της πλατφόρμας Lego Mindstorms Education Ev3 η οποία ανήκει στην τρίτη γενιά εκπαιδευτικής ρομποτικής, ιδανικά σχεδιασμένη για χρήση από μαθητές/τριες, ώστε οι τελευταίοι/ες να έχουν τη δυνατότητα να εμπλακούν ενεργά σε σημαντικά έργα βιωματικής κατανόησης της φυσικής, των μαθηματικών, των ΤΠΕ κ.ά. και να ξεκινήσουν ένα υπέροχο ταξίδι, φέτος και στα επόμενα χρόνια στην επιστήμη του μέλλοντος, δημιουργώντας και καθιερώνοντας το Τμήμα Ρομποτικής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς.
Ο κ. Κουκάκης ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του Σχολείου και υποδέχθηκε τη Δ/ντρια του Σχολείου κ. Δουλκερίδου Παρθένα και τον εκπαιδευτικό κ. Καζαντζίδη Αναστάσιο στις εγκαταστάσεις της Επιχείρησης την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016 παραδίδοντας το σετ ρομποτικής.
Ο κ. Κουκάκης ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του Σχολείου και υποδέχθηκε τη Δ/ντρια του Σχολείου κ. Δουλκερίδου Παρθένα και τον εκπαιδευτικό κ. Καζαντζίδη Αναστάσιο στις εγκαταστάσεις της Επιχείρησης την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016 παραδίδοντας το σετ ρομποτικής.
Απέδειξε με την χορηγία του αυτή σ’ ένα δημόσιο σχολείο της πόλης του Κιλκίς, εν μέσω οικονομικής κρίσης, ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί βασική παράμετρο της επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται και συμβάλει στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης προς τους/τις μαθητές/τριες της τοπικής κοινωνίας. Συνεισφέρει στην πρόοδο της μαθητικής κοινότητας, είναι άξια συγχαρητηρίων και παράδειγμα προς μίμηση για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.
Σε ότι αφορά το Πρόγραμμα, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες των Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων του Σχολείου μας θα υλοποιήσουν πρόγραμμα εκπαιδευτικής ρομποτικής με τίτλο « Ρομποτική και Αειφορική Διαχείριση του Περιβάλλοντος». Στόχοι του Προγράμματος μας είναι:
· Να κατανοήσουν τις αρχές και τις βασικές λειτουργίες των πλατφόρμων εκπαιδευτικής ρομποτικής.
· Να μυηθούν στον προγραμματισμό (οπτικός προγραμματισμός) και την χρήση του για την κατασκευή ρομποτικών μοντέλων.
· Να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίας της επικοινωνίας και της πληροφορίας (τεχνολογικός αλφαβητισμός).
· Να εμπλακούν στη σχεδίαση και κατασκευή πραγματικών μοντέλων για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων.
· Να κατανοήσουν βιωματικά στην έννοια της αειφορίας μέσα από τη μελέτη των περιβαλλοντικών διαστάσεων των ανθρώπινων συγκοινωνιών.
· Να γνωρίσουν τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας και την αξιοποίησή τους στις καθημερινές ανθρώπινες μετακινήσεις με τα μέσα συγκοινωνίας.
· Να εξασκηθούν στην κατασκευή ρομποτικών μοντέλων και συμβατικών κατασκευών μέσων συγκοινωνίας φιλικών προς το περιβάλλον.
· Να ευαισθητοποιηθούν και να κινητοποιηθούν σε περιβαλλοντικά ζητήματα που αφορούν την περιοχή τους.
· Να αντιληφθούν τις διαδικασίες επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ ανθρώπου και μηχανών.
Το πλάνο εργασίας της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Σχολείου μας χωρίζεται σε τέσσερα(4) στάδια εργασίας. Θα υλοποιηθούν διατμηματικά μεταξύ των δύο τμημάτων της Στ’ τάξης και του Ε1. Οι μαθητές θα χωριστούν σε δύο ομάδες σε κάθε τμήμα αναλαμβάνοντας διαφορετικές δράσεις αλλά συνθέτοντας ένα κοινό ρομποτικό μοντέλο για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τις συγκοινωνίες.
Σε ότι αφορά το Πρόγραμμα, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες των Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων του Σχολείου μας θα υλοποιήσουν πρόγραμμα εκπαιδευτικής ρομποτικής με τίτλο « Ρομποτική και Αειφορική Διαχείριση του Περιβάλλοντος». Στόχοι του Προγράμματος μας είναι:
· Να κατανοήσουν τις αρχές και τις βασικές λειτουργίες των πλατφόρμων εκπαιδευτικής ρομποτικής.
· Να μυηθούν στον προγραμματισμό (οπτικός προγραμματισμός) και την χρήση του για την κατασκευή ρομποτικών μοντέλων.
· Να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίας της επικοινωνίας και της πληροφορίας (τεχνολογικός αλφαβητισμός).
· Να εμπλακούν στη σχεδίαση και κατασκευή πραγματικών μοντέλων για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων.
· Να κατανοήσουν βιωματικά στην έννοια της αειφορίας μέσα από τη μελέτη των περιβαλλοντικών διαστάσεων των ανθρώπινων συγκοινωνιών.
· Να γνωρίσουν τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας και την αξιοποίησή τους στις καθημερινές ανθρώπινες μετακινήσεις με τα μέσα συγκοινωνίας.
· Να εξασκηθούν στην κατασκευή ρομποτικών μοντέλων και συμβατικών κατασκευών μέσων συγκοινωνίας φιλικών προς το περιβάλλον.
· Να ευαισθητοποιηθούν και να κινητοποιηθούν σε περιβαλλοντικά ζητήματα που αφορούν την περιοχή τους.
· Να αντιληφθούν τις διαδικασίες επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ ανθρώπου και μηχανών.
Το πλάνο εργασίας της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Σχολείου μας χωρίζεται σε τέσσερα(4) στάδια εργασίας. Θα υλοποιηθούν διατμηματικά μεταξύ των δύο τμημάτων της Στ’ τάξης και του Ε1. Οι μαθητές θα χωριστούν σε δύο ομάδες σε κάθε τμήμα αναλαμβάνοντας διαφορετικές δράσεις αλλά συνθέτοντας ένα κοινό ρομποτικό μοντέλο για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τις συγκοινωνίες.
Η σύνθεση των ερευνητικών τους συμπερασμάτων θα πραγματοποιείται με τη βοήθεια του καθηγητή πληροφορικής στη βάση της μελέτης λειτουργίας και κατασκευής ρομποτικών μοντέλων. Φιλοδοξούμε, τέλος να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στο Συνέδριο Πληροφορικής της Περιφερειακής Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης και Δ/θμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας « ΝΟΗΣΙΣ». Ακόμη να γίνει διάχυση του Προγράμματος στην τοπική κοινωνία.
Τέλος αξίζουν συγχαρητήρια στον εκπαιδευτικό κ. Καρατζίδη Ευστράτιο ο οποίος είναι ο εμπνευστής του Προγράμματος Ρομποτικής και στον εκπαιδευτικό και πολιτευτή του νομού μας κ. Καζαντζίδη Αναστάσιο για την ενεργητική του παρέμβαση στο θέμα των χορηγίας.
Τέλος αξίζουν συγχαρητήρια στον εκπαιδευτικό κ. Καρατζίδη Ευστράτιο ο οποίος είναι ο εμπνευστής του Προγράμματος Ρομποτικής και στον εκπαιδευτικό και πολιτευτή του νομού μας κ. Καζαντζίδη Αναστάσιο για την ενεργητική του παρέμβαση στο θέμα των χορηγίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.