Με θετικά πρόσημα, τόσο σε επίπεδο συνεργασιών όσο και σε συνολική παρουσία και συμμετοχή στην Έκθεση, έκλεισε η 32η Philoxenia της Θεσσαλονίκης για τον Όμιλο Μουζενίδη.
Η επισκεψιμότητα στο εντυπωσιακό stand των 120τμ.του Mouzenidis Travel και της Ellinair, της αεροπορικής εταιρείας του Ομίλου, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ενώ τα στελέχη όλων των εταιρειών του Mouzenidis Group, πραγματοποίησαν πλήθος B2B συναντήσεων, από τις οποίες προέκυψαν ή ανανεώθηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες συνεργασίες.
Η MouzenidisTravelκαι η Ellinair στήριξαν ως χορηγοί το Διεθνές Τουριστικό Συνέδριο [re]brandingDestinations: Imagemaking, με αντικείμενο το branding των τουριστικών προορισμών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Philoxenia.
Με ιδιαίτερη χαρά,ο Πρόεδρος του Ομίλου κ. Μπόρις Μουζενίδης, βραβεύτηκε από την Υπουργό Τουρισμού κ. Ε.Κουντουρά, για το outgoing ταξιδιωτικό έντυπο της Mouzenidis Travel στο σχετικό Διαγωνισμό του HATTA.
Παράλληλα, ο Πρόεδρος της Ellinair, κ. Γιάννης Μουζενίδης ήταν ομιλητής στην ημερίδα που οργάνωσε η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης για το μέλλον των τουριστικών γραφείων.
Η MouzenidisTravel συμμετείχε ακόμη, ως χορηγός, στην ημερίδα για το πρότυπο πιστοποίησης Wedolocal, όπου ανάμεσα στους ομιλητές ήταν και ο Υπεύθυνος Marketingτου Ομίλου κ. Α.Βαρταλάς,.
Τέλος, η Ellinair και η MouzenidisTravel προσέφεραν ένα αεροπορικό εισιτήριο από Θεσσαλονίκη για Μόσχα, μέσα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε την τελευταία μέρα της Έκθεσης.
Όπως δήλωσε ο Διευθυντής του Mouzenidis Travel κ. Γ.Μασμανίδης, «το ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών αλλά και του κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε ήταν αυξημένο σε σχέση με πέρυσι. Δεχτήκαμε προτάσεις για το άνοιγμα νέων προορισμών, τις οποίες φυσικά θα εξετάσουμε με προσοχή. Η φετινή Philoxenia ήταν η πιο πετυχημένη των τελευταίων ετών και χαιρόμαστε που μπορούμε να συμβάλλουμε και εμείς στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα».
Η επισκεψιμότητα στο εντυπωσιακό stand των 120τμ.του Mouzenidis Travel και της Ellinair, της αεροπορικής εταιρείας του Ομίλου, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ενώ τα στελέχη όλων των εταιρειών του Mouzenidis Group, πραγματοποίησαν πλήθος B2B συναντήσεων, από τις οποίες προέκυψαν ή ανανεώθηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες συνεργασίες.
Η MouzenidisTravelκαι η Ellinair στήριξαν ως χορηγοί το Διεθνές Τουριστικό Συνέδριο [re]brandingDestinations: Imagemaking, με αντικείμενο το branding των τουριστικών προορισμών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Philoxenia.
Με ιδιαίτερη χαρά,ο Πρόεδρος του Ομίλου κ. Μπόρις Μουζενίδης, βραβεύτηκε από την Υπουργό Τουρισμού κ. Ε.Κουντουρά, για το outgoing ταξιδιωτικό έντυπο της Mouzenidis Travel στο σχετικό Διαγωνισμό του HATTA.
Παράλληλα, ο Πρόεδρος της Ellinair, κ. Γιάννης Μουζενίδης ήταν ομιλητής στην ημερίδα που οργάνωσε η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης για το μέλλον των τουριστικών γραφείων.
Η MouzenidisTravel συμμετείχε ακόμη, ως χορηγός, στην ημερίδα για το πρότυπο πιστοποίησης Wedolocal, όπου ανάμεσα στους ομιλητές ήταν και ο Υπεύθυνος Marketingτου Ομίλου κ. Α.Βαρταλάς,.
Τέλος, η Ellinair και η MouzenidisTravel προσέφεραν ένα αεροπορικό εισιτήριο από Θεσσαλονίκη για Μόσχα, μέσα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε την τελευταία μέρα της Έκθεσης.
Όπως δήλωσε ο Διευθυντής του Mouzenidis Travel κ. Γ.Μασμανίδης, «το ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών αλλά και του κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε ήταν αυξημένο σε σχέση με πέρυσι. Δεχτήκαμε προτάσεις για το άνοιγμα νέων προορισμών, τις οποίες φυσικά θα εξετάσουμε με προσοχή. Η φετινή Philoxenia ήταν η πιο πετυχημένη των τελευταίων ετών και χαιρόμαστε που μπορούμε να συμβάλλουμε και εμείς στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.