Γράφει η Σοφία Μαρωνίδη
Σεβαστό.
Δημοτικό σχολείο….
Ηρεμία κι εγκατάλειψη.....μα ακόμα ορατή η αθωότητα των παιδικών χρόνων, στον αυλόγυρό του....
Για μένα, η πρώτη επαφή με το εκπαιδευτικό σύστημα...
Κάθε μέρα, στη διαδρομή απο το σχολείο στο σπίτι,
μάζευα γράμματα...
διότι, η σάκα μου ήτανε τρύπια και μού πεφταν στο δρόμο...
Όμως, δεν τα έβρισκα πάντοτε όλα....
κάποια, έμειναν εκεί.... να γράφουν αναμνήσεις, μιας άλλης εποχής...
ΞΥΛΙΝΑ ΘΡΑΝΙΑ
Κάποτε ωραία εποχή
στα ξύλινα θρανία,
προσπάθησαν οι δάσκαλοι
να γίνω ευφυϊα
Η σάκα μου γεμάτη πάντα
με όλα εκείνα τα βιβλία,
μα το μυαλό μου αδειανό
απ’ την πολλή τη θεωρία
Τη βίτσα του ο δάσκαλος
που ήταν η εξουσία,
στα χέρια μου την έσπαγε
σε κάθε ανταρσία
Μέσ’το μυαλό δεν χώραγαν
ποτέ τ’ αρχαία πλάνα,
γι’ αυτό κι εγώ απ’ το «σύστημα»
την έκανα κοπάνα.
Για μένα, η πρώτη επαφή με το εκπαιδευτικό σύστημα...
Κάθε μέρα, στη διαδρομή απο το σχολείο στο σπίτι,
μάζευα γράμματα...
διότι, η σάκα μου ήτανε τρύπια και μού πεφταν στο δρόμο...
Όμως, δεν τα έβρισκα πάντοτε όλα....
κάποια, έμειναν εκεί.... να γράφουν αναμνήσεις, μιας άλλης εποχής...
ΞΥΛΙΝΑ ΘΡΑΝΙΑ
Κάποτε ωραία εποχή
στα ξύλινα θρανία,
προσπάθησαν οι δάσκαλοι
να γίνω ευφυϊα
Η σάκα μου γεμάτη πάντα
με όλα εκείνα τα βιβλία,
μα το μυαλό μου αδειανό
απ’ την πολλή τη θεωρία
Τη βίτσα του ο δάσκαλος
που ήταν η εξουσία,
στα χέρια μου την έσπαγε
σε κάθε ανταρσία
Μέσ’το μυαλό δεν χώραγαν
ποτέ τ’ αρχαία πλάνα,
γι’ αυτό κι εγώ απ’ το «σύστημα»
την έκανα κοπάνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.