Του Γιάννη Λιναρδάκη*
Το Γραφείο Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων ΔΙ.Δ.Ε. Κιλκίς σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων (Αριθ. Πρωτ. 92998 / Γ7/ 10-08-2012 / Υ.ΠΑΙ.Π.Θ./ΣΕΠΕΔ / TMHMA Δ΄/ άρθρο 10) στα πλαίσια του σχεδιασμού των δράσεων μας (2015-2016) θα θέλαμε για τη φετινή σχολική χρονιά να υλοποιήσουμε σε συνεργασία με :
1. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕ ΤΟΝ ΝΗΡΕΑ ΚΙΛΚΙΣ
· βιωματικό εργαστήρι για εκπαιδευτικούς Γυμνασίων με θέμα: “Η σεξουαλικότητα σήμερα στο εκπαιδευτικό σύστημα: Ανάγκη, επιθυμία, κοινωνική κατασκευή…” το μήνα Νοέμβριο 2015.
· βιωματικό εργαστήρι για εκπαιδευτικούς Γυμνασίων και Λυκείων με θέμα: "Προάγοντας την ψυχική και συναισθηματική υγεία στο σχολείο" το διάστημα Οκτώβριο-Δεκέμβριο 2015.
· βιωματικό εργαστήρι Δικτύωσης για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα: «Η μετάβαση από τη συναισθηματική νοημοσύνη στην ενσυναίσθηση και η επίδραση της στην εκπαιδευτική διαδικασία» το διάστημα Μάρτιο-Απρίλιο 2016.
2. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΘΙ ΤΟ ΕΚΔΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ
· Βιωματικό Εργαστήριο με θέμα «Φύλο - Κοινωνία - Πολιτική»
· «Συμβουλευτικές υπηρεσίες: πρόληψη και καταπολέμηση της έμφυλης βίας».
3. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΠΕ ΚΙΛΚΙΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΣΥΠ ΚΙΛΚΙΣ
Εισαγωγικό επιμορφωτικό σεμινάριο για την υποβολή και υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων.
4. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΙΛΚΙΣ
· Σύγχρονη οικογένεια (διάρκειας 50 ωρών).
· Σύνδεση σχολείου-οικογένειας (διάρκειας 50 ωρών).
· Αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης (διάρκειας 25 ωρών).
· Συμβουλευτική σε εξειδικευμένα θέματα (σχολικός εκφοβισμός, διαδίκτυο,
πρόληψη εξαρτήσεων, διατροφή κλπ.) (διάρκειας 25 ωρών).
· Συμβουλευτική σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες (διάρκειας 25 ωρών).
5. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΙΛΚΙΣ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΙΛΚΙΣ
· Εκπαίδευση στα συναισθήματα: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση σε συνεργασία με το Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου και Παντομίμας Κιλκίς
· Χελιδονίσματα
· Χριστουγεννιάτικο Χωριό
6. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΙΛΚΙΣ – ΒΗΜΑΤΙΖΩ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΙΛΚΙΣ
Θεραπευτική Ιππασία
7. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΙΛΚΙΣ – Ε.Σ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Σεμινάρια σχολικής ψυχολογίας
8. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ
Αντικαπνιστική Αγωγή.
Πιστοποιημένες Επιμορφώτριες: 1. Tραπεζανίδου Χριστίνα, ΤΕ Νοσηλευτριών.
2. Χωραφά Σοφία, ΤΕ Νοσηλευτριών.
Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα.
Πιστοποιημένες Επιμορφώτριες: 1. Βασιλειάδου Αικατερίνη, ΤΕ Μαιών.
2. Μαυρομάτη Γεωργία, ΤΕ Μαιών.
Και την Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
9. ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Ερωτηματολόγιο από έγγραφα αξιολόγησης.
10. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Σεμινάρια επιμόρφωσης έως 50 ώρες με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
1. Διοίκηση Σχολικών Μονάδων,
2. Σχολική Ψυχολογία,
3. Ειδική Αγωγή – Εκπαίδευση,
4. Επαγγελματικός Προσανατολισμός,
5. Συμβουλευτική,
6. Διαχείριση της Τάξης μέσα από Ερευνητικές Δραστηριότητες,
7. Σχολικές Δραστηριότητες ως μέσο ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων,
8. Σχεδιασμός Μικροδιδασκαλιών,
9. Σχεδιασμός Σχολικού Κήπου.
10. Βυζαντινή κήποι και Θρησκευτικοί συμβολισμοί φυτών.
11. Σχεδιασμός Σχολικών Εκδρομών.
12. Προβληματικά σημεία του σχολικού χώρου.
11. Το Γραφείο Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων υλοποιεί στην ΔΙ.Δ.Ε. Κιλκίς δυο προγράμματα Erasmus+
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.