Msc, Συμεωνίδου- Τσιβρεμετζή Κωνσταντία
Ολοκληρώνοντας τη θητεία μου ως Διευθύντριας του ΓΕΛ Αξιούπολης αισθάνομαι την ανάγκη αλλά και την υποχρέωση να ευχαριστήσω από καρδιάς το Σύλλογο των Διδασκόντων του ΓΕΛ Αξιούπολης για την αγαστή συνεργασία των οκτώ ετών και την καθοριστική συμβολή του στην προαγωγή του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο μας.
Στον κύκλο αυτό εκτέλεσης των καθηκόντων μου προσπαθήσαμε όλοι μαζί να συνδυάσουμε την εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής με την αναγκαία διασφάλιση της νομιμότητας των διαδικασιών και την ταυτόχρονη ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου της εκπαίδευσης.
Ένα σχολείο ανοιχτό για όλους: μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, φορείς. Η επίτευξη αυτής της ισορροπίας δεν ήταν πάντα εύκολη. Χρειάστηκε συχνά να εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, προκειμένου να οδηγηθούμε στη λήψη αποφάσεων προς όφελος της σχολικής μονάδας.
Η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας οφείλεται κατά πρώτο λόγο σε εσάς που αδιαμαρτύρητα καταβάλατε άοκνες προσπάθειες πάντα με στόχο την καλύτερη λειτουργία του Σχολείου.
Στόχος μας ήταν πάντα μια χαρούμενη και δημιουργική καθημερινότητα μέσα σε αντίξοες συνθήκες , με καθηγητές δραστήριους, που επωμίσθηκαν όλο το βάρος και μαθητές συμμετοχικούς. Με τον τρόπο αυτό κατορθώσαμε και συνδέσαμε το σχολείο με την τοπική κοινωνία.
Κυρίως, όμως, προσπαθήσαμε να αφουγκραστούμε την κοινωνική πραγματικότητα και να παρέμβουμε στα ποικίλα φαινόμενα που βιώνουμε αυτές τις δύσκολες εποχές για όλους. Έτσι, το σχολείο μας πρωτοστάτησε σε δράσεις στο πλαίσιο του κοινωνικού σχολείου και του παρατηρητηρίου για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού ( αξίζει να αναφερθεί ότι κανένα φαινόμενο σχολικής βίας δεν παρατηρήθηκε στο σχολείο μας).
Η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου φαίνεται εξάλλου και από το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της οκτάχρονης θητείας μου ως Διευθύντριας του Σχολείου οι μαθητές δεν έκαναν ποτέ ούτε μία ώρα αποχή ή κατάληψη ως αποτέλεσμα της δικής τους ελεύθερης βούλησης και όχι ως προϊόν εξαναγκασμού.
Ευχαριστίες οφείλω ,ακόμη, στα μέλη του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την άριστη συνεργασία που είχα μαζί τους καθώς και στα μέλη των μαθητικών συμβουλίων και σε όλους τους μαθητές που με εμπιστεύθηκαν και μοιράστηκαν μαζί μου τα προβλήματα και τους προβληματισμούς τους.
Ευχαριστώ, επίσης, όλους τους συναδέλφους καθώς και τους διοικητικούς υπαλλήλους της ΔΔΕ Κιλκίς για τη δημιουργική συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια.
Θα ήθελα, ακόμη, να απευθύνω ευχαριστίες στους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για τη συνεργασία που είχαμε για την επίλυση προβλημάτων του σχολείου.
Ακόμη, ευχαριστώ θερμά τα τοπικά μέσα ενημέρωσης για την παροχή βήματος έκφρασης, τη στήριξη και προβολή των δραστηριοτήτων του σχολείου μας.
Επίσης, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στη συνεργασία και στην επικοινωνία σε υπηρεσιακά θέματα με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας κ. Κωνσταντινίδη και τους Σχολικούς Συμβούλους κ. Θωμαϊδη και κ. Μανωλίδη, οι οποίοι ήταν παρόντες όποτε τους ζητήθηκε.
Στο τέλος άφησα να ευχαριστήσω τη Σχολική Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου, κα Μιχαλοπούλου Ελένη, η οποία ήταν το ανθρώπινο πρόσωπο της υπηρεσίας, ήταν βοηθός, συνεργάτης, φίλη, σύμμαχος στο πλευρό των συναδέλφων. Δε θα ξεχάσω ποτέ ότι μαζί δημιουργήσαμε ένα βήμα ανοιχτού διαλόγου και εποικοδομητικών πάντοτε διαφωνιών.
Ευχές για επιτυχία εκφράζω στη συνάδελφο κ. Κουταλίδου Πολυξένη, που αναλαμβάνει τη θέση της Διευθύντριας του Σχολείου.
Εύχομαι στον καθένα από εσάς υγεία και ευτυχία, ατομική και οικογενειακή ,για να μπορέσετε να συνεχίσετε στο στίβο του λειτουργήματος μας.
Στους μαθητές και στις μαθήτριες εύχομαι καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα και να γνωρίζουν ότι πάντα θα βρίσκομαι στο πλευρό τους για ό,τι χρειαστούν.
Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τη βεβαιότητα ότι η ειλικρινής φιλία και η συναδελφική αλληλεγγύη που αναπτύξαμε κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας θα διαρκέσει στο χρόνο, καθώς θα τη συντηρεί ο κοινός μας αγώνας για ένα καλύτερο Σχολείο, μια πιο δίκαιη εκπαίδευση και ένα αισιόδοξο μέλλον για τα παιδιά μας.
Στον κύκλο αυτό εκτέλεσης των καθηκόντων μου προσπαθήσαμε όλοι μαζί να συνδυάσουμε την εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής με την αναγκαία διασφάλιση της νομιμότητας των διαδικασιών και την ταυτόχρονη ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου της εκπαίδευσης.
Ένα σχολείο ανοιχτό για όλους: μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, φορείς. Η επίτευξη αυτής της ισορροπίας δεν ήταν πάντα εύκολη. Χρειάστηκε συχνά να εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, προκειμένου να οδηγηθούμε στη λήψη αποφάσεων προς όφελος της σχολικής μονάδας.
Η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας οφείλεται κατά πρώτο λόγο σε εσάς που αδιαμαρτύρητα καταβάλατε άοκνες προσπάθειες πάντα με στόχο την καλύτερη λειτουργία του Σχολείου.
Στόχος μας ήταν πάντα μια χαρούμενη και δημιουργική καθημερινότητα μέσα σε αντίξοες συνθήκες , με καθηγητές δραστήριους, που επωμίσθηκαν όλο το βάρος και μαθητές συμμετοχικούς. Με τον τρόπο αυτό κατορθώσαμε και συνδέσαμε το σχολείο με την τοπική κοινωνία.
Κυρίως, όμως, προσπαθήσαμε να αφουγκραστούμε την κοινωνική πραγματικότητα και να παρέμβουμε στα ποικίλα φαινόμενα που βιώνουμε αυτές τις δύσκολες εποχές για όλους. Έτσι, το σχολείο μας πρωτοστάτησε σε δράσεις στο πλαίσιο του κοινωνικού σχολείου και του παρατηρητηρίου για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού ( αξίζει να αναφερθεί ότι κανένα φαινόμενο σχολικής βίας δεν παρατηρήθηκε στο σχολείο μας).
Η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου φαίνεται εξάλλου και από το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της οκτάχρονης θητείας μου ως Διευθύντριας του Σχολείου οι μαθητές δεν έκαναν ποτέ ούτε μία ώρα αποχή ή κατάληψη ως αποτέλεσμα της δικής τους ελεύθερης βούλησης και όχι ως προϊόν εξαναγκασμού.
Ευχαριστίες οφείλω ,ακόμη, στα μέλη του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την άριστη συνεργασία που είχα μαζί τους καθώς και στα μέλη των μαθητικών συμβουλίων και σε όλους τους μαθητές που με εμπιστεύθηκαν και μοιράστηκαν μαζί μου τα προβλήματα και τους προβληματισμούς τους.
Ευχαριστώ, επίσης, όλους τους συναδέλφους καθώς και τους διοικητικούς υπαλλήλους της ΔΔΕ Κιλκίς για τη δημιουργική συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια.
Θα ήθελα, ακόμη, να απευθύνω ευχαριστίες στους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για τη συνεργασία που είχαμε για την επίλυση προβλημάτων του σχολείου.
Ακόμη, ευχαριστώ θερμά τα τοπικά μέσα ενημέρωσης για την παροχή βήματος έκφρασης, τη στήριξη και προβολή των δραστηριοτήτων του σχολείου μας.
Επίσης, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στη συνεργασία και στην επικοινωνία σε υπηρεσιακά θέματα με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας κ. Κωνσταντινίδη και τους Σχολικούς Συμβούλους κ. Θωμαϊδη και κ. Μανωλίδη, οι οποίοι ήταν παρόντες όποτε τους ζητήθηκε.
Στο τέλος άφησα να ευχαριστήσω τη Σχολική Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου, κα Μιχαλοπούλου Ελένη, η οποία ήταν το ανθρώπινο πρόσωπο της υπηρεσίας, ήταν βοηθός, συνεργάτης, φίλη, σύμμαχος στο πλευρό των συναδέλφων. Δε θα ξεχάσω ποτέ ότι μαζί δημιουργήσαμε ένα βήμα ανοιχτού διαλόγου και εποικοδομητικών πάντοτε διαφωνιών.
Ευχές για επιτυχία εκφράζω στη συνάδελφο κ. Κουταλίδου Πολυξένη, που αναλαμβάνει τη θέση της Διευθύντριας του Σχολείου.
Εύχομαι στον καθένα από εσάς υγεία και ευτυχία, ατομική και οικογενειακή ,για να μπορέσετε να συνεχίσετε στο στίβο του λειτουργήματος μας.
Στους μαθητές και στις μαθήτριες εύχομαι καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα και να γνωρίζουν ότι πάντα θα βρίσκομαι στο πλευρό τους για ό,τι χρειαστούν.
Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τη βεβαιότητα ότι η ειλικρινής φιλία και η συναδελφική αλληλεγγύη που αναπτύξαμε κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας θα διαρκέσει στο χρόνο, καθώς θα τη συντηρεί ο κοινός μας αγώνας για ένα καλύτερο Σχολείο, μια πιο δίκαιη εκπαίδευση και ένα αισιόδοξο μέλλον για τα παιδιά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.