Του Θεόφιλου Κυριακίδη
ΛΑΘΟΣ
Τρέχει ο ένας, τρέχει ο άλλος
μα σχεδόν ποτέ δεν φθάνει
κάνει τάχα τις πως φεύγει
μα πάλι μένει στην στάνη
Όλο βρίζει, καταριέται
απειλεί και φοβερίζει
γίνεται όμως αρνάκι
τα’ αχαμνά τους αερίζει
Λύκος είναι δίχως δόντια
λεοντάρι σε κλουβί
κι όταν έρχεται η ώρα
μένουν όλοι τους βουβοί
Λάθος μία, λάθος δύο
λάθος, λάθος και ξανά
πότε θα 'ρθει εκείνη η ώρα
που θα πούμε ωσανά.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΑΙΔΡΑ
κάνει τάχα τις πως φεύγει
μα πάλι μένει στην στάνη
Όλο βρίζει, καταριέται
απειλεί και φοβερίζει
γίνεται όμως αρνάκι
τα’ αχαμνά τους αερίζει
Λύκος είναι δίχως δόντια
λεοντάρι σε κλουβί
κι όταν έρχεται η ώρα
μένουν όλοι τους βουβοί
Λάθος μία, λάθος δύο
λάθος, λάθος και ξανά
πότε θα 'ρθει εκείνη η ώρα
που θα πούμε ωσανά.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΑΙΔΡΑ
Καλούν όλους τους Έλληνες
ΕΝΦΙΑ να πληρώσουν
για να μαζέψουν χρήματα
στους ξένους να τα δώσουν.
Ζητούν φόρους υπέρογκους
ώστε να μη μπορέσουν
και την περιουσία τους
κατόπιν ν’ αφαιρέσουν.
Λένε πως οι θυσίες τους
πως τώρα πιάνουν τόπο
κι εμείς καταλαβαίνουμε
τα παίρνουνε με τρόπο.
Παρ’ όλα αυτά κανένας μας
ποτέ δε αντιδρά
κι ας ξέρουμε πως όλα αυτά
πως είν’ τόσο φαιδρά.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΝΦΙΑ να πληρώσουν
για να μαζέψουν χρήματα
στους ξένους να τα δώσουν.
Ζητούν φόρους υπέρογκους
ώστε να μη μπορέσουν
και την περιουσία τους
κατόπιν ν’ αφαιρέσουν.
Λένε πως οι θυσίες τους
πως τώρα πιάνουν τόπο
κι εμείς καταλαβαίνουμε
τα παίρνουνε με τρόπο.
Παρ’ όλα αυτά κανένας μας
ποτέ δε αντιδρά
κι ας ξέρουμε πως όλα αυτά
πως είν’ τόσο φαιδρά.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Έρχεται η ανάπτυξη
στην πλάτη μιας χελώνας
και θα φθάσει στην χώρα μας
αφού περάσει αιώνας.
Έρχεται με γοργούς ρυθμούς
και όλο πλησιάζει
μα έμεινε σε λήθαργο
και συνεχώς νυστάζει.
Να την μπροστά μας έφθασε
σα να ΄ναι οπτασία
σαν να ‘ναι κάτι ξωτικό
σαν να ‘ναι φαντασία.
Κάποτε σαν ξυπνήσετε
μετά από λίγα χρόνια
τότε θα καταλάβετε
πως είστε μεγάλα ψώνια.
ΕΧΩ ΘΥΜΟ
στην πλάτη μιας χελώνας
και θα φθάσει στην χώρα μας
αφού περάσει αιώνας.
Έρχεται με γοργούς ρυθμούς
και όλο πλησιάζει
μα έμεινε σε λήθαργο
και συνεχώς νυστάζει.
Να την μπροστά μας έφθασε
σα να ΄ναι οπτασία
σαν να ‘ναι κάτι ξωτικό
σαν να ‘ναι φαντασία.
Κάποτε σαν ξυπνήσετε
μετά από λίγα χρόνια
τότε θα καταλάβετε
πως είστε μεγάλα ψώνια.
ΕΧΩ ΘΥΜΟ
Πολύ τρανό έχω θυμό
σε όσους με καταστρέφουν
σε όσους με κλέβουνε το βιός
και δεν τον επιστρέφουν.
Έχω θυμό στους άρχοντες
θυμό στου διοικούντες
θυμό προς την κυβέρνηση
και εις τους παροικούντες.
Θυμό σε κάθε άρχοντα
που τάζει και δεν δίνει
σ’ όποιον μ’ εκμεταλλεύεται
και το αίμα μου πίνει.
Θυμό στους ψεύτες κι άδικους
θυμό σε λειτουργούς
θυμό σ’ όσους εγκληματούν
και στους συναυτουργούς.
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ
σε όσους με καταστρέφουν
σε όσους με κλέβουνε το βιός
και δεν τον επιστρέφουν.
Έχω θυμό στους άρχοντες
θυμό στου διοικούντες
θυμό προς την κυβέρνηση
και εις τους παροικούντες.
Θυμό σε κάθε άρχοντα
που τάζει και δεν δίνει
σ’ όποιον μ’ εκμεταλλεύεται
και το αίμα μου πίνει.
Θυμό στους ψεύτες κι άδικους
θυμό σε λειτουργούς
θυμό σ’ όσους εγκληματούν
και στους συναυτουργούς.
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ
Ποιος έχει τώρα την σειρά
για να μας αναπτύξει;
Ποιος άλλος έχει την σειρά
να μας τα ξαναπρήξει;
Ποιος είναι τόσο αφελής
αυτούς να τους πιστέψει;
Να κάνουν ότι θέλουνε
ποιο θα τους επιτρέψει;
Ποιος βλάξ ή ψευταράς
θα 'ρθεί να σας πλανέψει
Ποιόν νε θα κοροϊδέψουνε
πως δεν θα τον ληστέψει;
για να μας αναπτύξει;
Ποιος άλλος έχει την σειρά
να μας τα ξαναπρήξει;
Ποιος είναι τόσο αφελής
αυτούς να τους πιστέψει;
Να κάνουν ότι θέλουνε
ποιο θα τους επιτρέψει;
Ποιος βλάξ ή ψευταράς
θα 'ρθεί να σας πλανέψει
Ποιόν νε θα κοροϊδέψουνε
πως δεν θα τον ληστέψει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.