Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

"Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε καλύτερες συνθήκες ζωής"

Ελευθέριος Γαρόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παιονίας
Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να συμμετάσχω για πρώτη φορά στις επικείμενες δημοτικές εκλογές με την παράταξη του Χρήστο Γκουντενούδη. Μεγάλο κίνητρο για την απόφαση μου αυτή υπήρξε η αγάπη για τον τόπο μου.

Θεωρώ ότι τώρα είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μου και να βάλω ένα λιθαράκι στην προσπάθεια προκειμένου να αλλάξει η εικόνα της Παιονίας και των χωριών μας, πέρα από κάθε φύσεως σκοπιμότητες.

Βασικό μου μέλημα είναι η επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας, ώστε τα αυτονόητα να πάψουν να αποτελούν μείζονα προβλήματα και αντικείμενο πελατειακών σχέσεων.

Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε τις καλύτερες συνθήκες ζωής στην πόλη και τα χωριά μας, με σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον.

Η παράταξη στην οποία συμμετέχω «ΠΑΙΟΝΙΑ_ΙΣΧΥΡΗ» με επικεφαλής τον Χρήστο Γκουντενούδη αποτελεί την εγγυημένη δύναμη, η οποία μπορεί να οδηγήσει το τόπο μας σε ένα καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας.

Γεννήθηκα και ζω στη Γοργόπη, εργάζομαι από το 1996 μέχρι και σήμερα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Γουμένισσας. Είμαι παντρεμένος και έχω αποκτήσει ένα παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.