Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

"Πιστεύω στον τόπο μου, στους συμπολίτες μου και στον εαυτό μου"

Σούλα Παπαδοπούλου – Ουρτζάνη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Διευθύντρια Αγροτικού Συνεταιρισμού Αξιούπολης
Παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στο νομό Κιλκίς και στο Δήμο Παιονίας όπου ζω με την οικογένειά μου και εργάζομαι. Χαίρομαι μαζί με τους συμπολίτες μου όταν βλέπω κινητικότητα, πρωτοβουλίες και έργα που θέτουν τις βάσεις για μια σταθερή και υγιή οικονομική πορεία και ειλικρινά προβληματίζομαι όταν τα πράγματα δεν προχωρούν, όταν βαδίζουμε σημειωτόν, με αβέβαιο και κουρασμένο βήμα. Τα τελευταία χρόνια, δεν το κρύβω, αισθάνομαι ότι βρισκόμαστε στην αντίστροφη μέτρηση. 

Η αγροτική οικονομία σε συνδυασμό με τις ήπιες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, θεωρώ ότι είναι η επόμενη ελκυστική πρόκληση για το Δήμο Παιονίας, εάν βεβαίως θέλουμε να προσεγγίσουμε με όρους ανάπτυξης και οικονομικής ευημερίας το παρόν και το μέλλον της.

Θα σταθώ στον πρωτογενή τομέα γιατί έχω ασχοληθεί επί μακρόν με πολλή αγάπη και φροντίδα, ούσα δίπλα στον αγρότη, από τη θέση της Διευθύντριας της πάλαι ποτέ ΕΑΣ Αξιούπολης που έχει μετεξελιχθεί σήμερα στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Παιονίας.

Θα σταθώ στον πρωτογενή τομέα, γιατί πιστεύω στις δυνατότητες και στην προοπτική του. Η γη αυτή η ευλογημένη που μας δίνει τους καρπούς της, μπορεί και πρέπει να γίνει το κεντρικό σημείο αναφοράς για την οικονομία της περιοχής μας. Τα προϊόντα από τις δυναμικές και δενδρώδεις καλλιέργειες, μπορούν να βρουν μια αξιοζήλευτη θέση σε νέες αγορές ενισχύοντας το όνομα της Παιονίας και θωρακίζοντας την αγροτική της μορφή. 

Ο αγροτουρισμός μπορεί και πρέπει να αποτελέσει ένα λαμπρό πεδίο δράσης, με οικονομικές ωφέλειες, με άνοιγμα νέων επαγγελμάτων, με ανάσχεση, στο βαθμό που αυτό γίνεται, της ανεργίας.

Όλες αυτές οι σκέψεις έχουν γίνει αντικείμενο συναντήσεων και μακρών συζητήσεων με τον υποψήφιο Δήμαρχο Παιονίας Χρήστο Γκουντενούδη, και με το επιτελείο των συνεργατών του. Έχουμε μοιραστεί προτάσεις, απόψεις, πρωτοποριακές ιδέες και έχουμε καταλήξει στο ότι πρέπει κάποιος να κάνει την αρχή, κάποιος να φέρει ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας στον κόσμο που περιμένει κάτι καλύτερο.

Είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το Χρήστο Γκουντενούδη και με το Δημοτικό Συνδυασμό ‘’Παιονία Ισχυρή’’.

Τολμώ να δώσω το αγωνιστικό μου παρόν σ’ αυτή τη νέα και ελπιδοφόρα αρχή. Τολμώ να εκτεθώ στα κοινά για πρώτη φορά στη ζωή μου γιατί πιστεύω στον τόπο μου, στους συμπολίτες μου και στον εαυτό μου. Γιατί πιστεύω ότι αξίζει η προσπάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.