Η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ χαιρετίζει τους συναδέλφους που με τον μεγαλειώδη αγώνας τους το προηγούμενο διάστημα διακήρυξαν την αποφασιστικότητά τους για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.
Κανείς μαθητής εκτός σχολείου.
Κανείς εκπαιδευτικός δεν πλεονάζει.
Αυτό το πλαίσιο θα σημαδέψει τη δράση της ομοσπονδίας το επόμενο διάστημα.
Με τον αγώνα αυτό η ΟΛΜΕ έδωσε ένα σημαντικό αγωνιστικό μήνυμα στους εργαζόμενους, στους γονείς και στους μαθητές.
Η μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών έδωσε μήνυμα αγωνιστικού θάρρους και αυταπάρνησης στους μαθητές μας οι οποίοι θα διογκώσουν τον αυριανό «στρατό» της ανεργίας.
Έθεσε διλήμματα σε όλη την έκταση του εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος, στις μεγάλες ομοσπονδίες του δημοσίου και την ΑΔΕΔΥ.
Ανάγκασε την κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας να μετακινηθεί οριακά στο ζήτημα των διαθεσιμοτήτων και του αριθμού των μαθητών στα τμήματα.
Υποχρέωσε την κυβέρνηση να «ξεχάσει» - προς το παρόν- την επιστράτευση και να καταφύγει στις γνωστές συκοφαντίες.
Επανέφερε έστω και την έννοια της συλλογικότητας, του σωματείου, των γενικών συνελεύσεων και του ανίκητου ΕΜΕΙΣ, ιδιαίτερα στα μαζικά συλλαλητήρια και στα απεργιακά ποσοστά των πρώτων ημερών.
Έφερε στο προσκήνιο ΟΛΑ τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές μας και τις εργασιακές σχέσεις.
Μήνυμα διαρκούς και ανυποχώρητου αγώνα για την ανατροπή των απολύσεων, των διαθεσιμοτήτων, των μετατάξεων, των υποχρεωτικών μετακινήσεων, της πολιτικής της απορρύθμισης και συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου.
Το αμέσως επόμενο διάστημα η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ θα συνεχίσουν άμεσα την πολύπλευρη δράση (καταλήψεις, διαδηλώσεις) με προτεραιότητα τα πλεονάσματα που βγάζουν οι διευθύνσεις απαιτώντας να μην μετακινηθεί κανείς συνάδελφος μέσα από την ανάπτυξη τμημάτων (20 μαθητές ανά τμήμα) και των κατηργημένων δομών (ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, βιβλιοθήκες κ.λπ.).
Ταυτόχρονα, μέσα από τη λειτουργία και την αναβάθμιση των απεργιακών επιτροπών αγώνα θα δώσουμε βάρος στην παραπέρα συσπείρωση των συναδέλφων, στην ανάπτυξη του απεργιακού ταμείου, στην ενημέρωση γονιών και μαθητών για τις συνέπειες του νέου νόμου.
Επιμένουμε στα μεγάλα κοινωνικά αιτήματα για το δημόσιο χαρακτήρα ΟΛΩΝ των κοινωνικών αγαθών (υγεία, παιδεία, πρόνοια, ρεύμα, νερά κλπ).
Αγωνιζόμαστε για τη συνολική ανατροπή αυτής της πολιτικής, η οποία φτωχαίνει τη χώρα και το λαό μας.
Θέτουμε στο εκπαιδευτικό και σε όλα τα κοινωνικά κινήματα τη λογική και πρακτική του ενιαίου, μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα, ο οποίος μπορεί να επιφέρει ανάσχεση, ρωγμές, κλονισμό και τελικά ανατροπή της πολιτικής.
Την Τετάρτη 2/10 απαντάμε στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που προχωρά η κυβέρνηση με ενιαίο τρόπο, οργανώνοντας συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας τις περιφέρειες και διευθύνσεις εκπαίδευσης με ευθύνη των ΕΛΜΕ (συνεπικουρούμενες από τη τρίωρη στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ).
Την επόμενη εβδομάδα συνεχίζοντας τις πολύμορφες δραστηριότητες των ΕΛΜΕ μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και των γονιών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που πρόβαλε ο απεργιακός μας αγώνας, καταλήγουμε την Παρασκευή 4/10 σε συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών που θα οργανώσουν οι ΕΛΜΕ αφιερωμένες στην ημέρα του εκπαιδευτικού.
Ταυτόχρονα, είμαστε αλληλέγγυοι στους μαθητές που αγωνίζονται ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της κυβέρνησης και τους καλούμε να συμμετάσχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις.
Απαιτούμε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και τον προσκαλούμε σε ανοιχτό δημόσιο διάλογο.
Αμέσως μετά, καλούμε Γ.Σ. ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων που θα εκτιμήσουν τα αποτελέσματα του μεγάλου απεργιακού αγώνα και θα αποφασίσουν τη συνέχεια των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του κλάδου με βάση τα αποφασισμένα αιτήματα και διεκδικήσεις, έχοντας ως αιχμή τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, τις διαθεσιμότητες – απολύσεις και τις κινητοποιήσεις των μαθητών ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές.
Τέλος, οργανώνουμε συλλαλητήρια παντού τον Οκτώβριο, μεγάλες συναυλίες για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Συζητώντας τις δράσεις μας οργανώνουμε τις πρωτοβουλίες μας. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας!
Κανείς μαθητής εκτός σχολείου.
Κανείς εκπαιδευτικός δεν πλεονάζει.
Αυτό το πλαίσιο θα σημαδέψει τη δράση της ομοσπονδίας το επόμενο διάστημα.
Με τον αγώνα αυτό η ΟΛΜΕ έδωσε ένα σημαντικό αγωνιστικό μήνυμα στους εργαζόμενους, στους γονείς και στους μαθητές.
Η μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών έδωσε μήνυμα αγωνιστικού θάρρους και αυταπάρνησης στους μαθητές μας οι οποίοι θα διογκώσουν τον αυριανό «στρατό» της ανεργίας.
Έθεσε διλήμματα σε όλη την έκταση του εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος, στις μεγάλες ομοσπονδίες του δημοσίου και την ΑΔΕΔΥ.
Ανάγκασε την κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας να μετακινηθεί οριακά στο ζήτημα των διαθεσιμοτήτων και του αριθμού των μαθητών στα τμήματα.
Υποχρέωσε την κυβέρνηση να «ξεχάσει» - προς το παρόν- την επιστράτευση και να καταφύγει στις γνωστές συκοφαντίες.
Επανέφερε έστω και την έννοια της συλλογικότητας, του σωματείου, των γενικών συνελεύσεων και του ανίκητου ΕΜΕΙΣ, ιδιαίτερα στα μαζικά συλλαλητήρια και στα απεργιακά ποσοστά των πρώτων ημερών.
Έφερε στο προσκήνιο ΟΛΑ τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές μας και τις εργασιακές σχέσεις.
Μήνυμα διαρκούς και ανυποχώρητου αγώνα για την ανατροπή των απολύσεων, των διαθεσιμοτήτων, των μετατάξεων, των υποχρεωτικών μετακινήσεων, της πολιτικής της απορρύθμισης και συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου.
Το αμέσως επόμενο διάστημα η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ θα συνεχίσουν άμεσα την πολύπλευρη δράση (καταλήψεις, διαδηλώσεις) με προτεραιότητα τα πλεονάσματα που βγάζουν οι διευθύνσεις απαιτώντας να μην μετακινηθεί κανείς συνάδελφος μέσα από την ανάπτυξη τμημάτων (20 μαθητές ανά τμήμα) και των κατηργημένων δομών (ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, βιβλιοθήκες κ.λπ.).
Ταυτόχρονα, μέσα από τη λειτουργία και την αναβάθμιση των απεργιακών επιτροπών αγώνα θα δώσουμε βάρος στην παραπέρα συσπείρωση των συναδέλφων, στην ανάπτυξη του απεργιακού ταμείου, στην ενημέρωση γονιών και μαθητών για τις συνέπειες του νέου νόμου.
Επιμένουμε στα μεγάλα κοινωνικά αιτήματα για το δημόσιο χαρακτήρα ΟΛΩΝ των κοινωνικών αγαθών (υγεία, παιδεία, πρόνοια, ρεύμα, νερά κλπ).
Αγωνιζόμαστε για τη συνολική ανατροπή αυτής της πολιτικής, η οποία φτωχαίνει τη χώρα και το λαό μας.
Θέτουμε στο εκπαιδευτικό και σε όλα τα κοινωνικά κινήματα τη λογική και πρακτική του ενιαίου, μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα, ο οποίος μπορεί να επιφέρει ανάσχεση, ρωγμές, κλονισμό και τελικά ανατροπή της πολιτικής.
Την Τετάρτη 2/10 απαντάμε στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που προχωρά η κυβέρνηση με ενιαίο τρόπο, οργανώνοντας συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας τις περιφέρειες και διευθύνσεις εκπαίδευσης με ευθύνη των ΕΛΜΕ (συνεπικουρούμενες από τη τρίωρη στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ).
Την επόμενη εβδομάδα συνεχίζοντας τις πολύμορφες δραστηριότητες των ΕΛΜΕ μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και των γονιών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που πρόβαλε ο απεργιακός μας αγώνας, καταλήγουμε την Παρασκευή 4/10 σε συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών που θα οργανώσουν οι ΕΛΜΕ αφιερωμένες στην ημέρα του εκπαιδευτικού.
Ταυτόχρονα, είμαστε αλληλέγγυοι στους μαθητές που αγωνίζονται ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της κυβέρνησης και τους καλούμε να συμμετάσχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις.
Απαιτούμε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και τον προσκαλούμε σε ανοιχτό δημόσιο διάλογο.
Αμέσως μετά, καλούμε Γ.Σ. ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων που θα εκτιμήσουν τα αποτελέσματα του μεγάλου απεργιακού αγώνα και θα αποφασίσουν τη συνέχεια των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του κλάδου με βάση τα αποφασισμένα αιτήματα και διεκδικήσεις, έχοντας ως αιχμή τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, τις διαθεσιμότητες – απολύσεις και τις κινητοποιήσεις των μαθητών ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές.
Τέλος, οργανώνουμε συλλαλητήρια παντού τον Οκτώβριο, μεγάλες συναυλίες για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Συζητώντας τις δράσεις μας οργανώνουμε τις πρωτοβουλίες μας. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.