Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας

Υπογράφουν
Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία &
Η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 115 Ζωοφιλικών Σωματείων

Σε λίγες μέρες οι περισσότεροι από εμάς θα κάτσουμε στο γιορτινό τραπέζι της Λαμπρής για να απολαύσουμε τον σουβλισμένο οβελία. Ελάχιστοι, όμως, θα σκεφτούν πως και γιατί φτάσαμε να καταναλώνουμε το συγκεκριμένο ζώο τη συγκεκριμένη ημέρα, διαιωνίζοντας έτσι αβασάνιστα μία αιματηρή και άχρηστη παράδοση. Μία παράδοση που προϋποθέτει επτά θανάσιμα αμαρτήματα.
Πρώτο θανάσιμο αμάρτημα: Ένα αιματηρό και παρεξηγημένο θρησκευτικό έθιμο Η λέξη Πάσχα, αραμαϊκά Pasha και εβραϊκά Paseh, σημαίνει πέρασμα. To εβραϊκό Πάσχα σημαίνει το πέρασμα των Εβραίων από την Eρυθρά Θάλασσα στη Γη της Επαγγελίας (Έξοδος), δηλαδή την απελευθέρωση των Εβραίων από τα δεσμά της Αιγύπτου. Μεταγενέστερα, υιοθετήθηκε από τους Χριστιανούς για να γιορτάσει το Χριστιανικό Πάσχα, δηλαδή το πέρασμα του Υιού του Υahve, του Μessiah, από τον θάνατο στην αιώνια ζωή. 

Και όπως στο Εβραϊκό Πάσχα θυσιάζονταν οι αμνοί το αίμα των οποίων έβαφαν τις θύρες τους οι Εβραίοι, έτσι και στο χριστιανικό Πάσχα θυσιάζονται τα δύστυχα αυτά ζώα συμβολίζοντας τη θυσία του κατά Ιωάννη αποκαλούμενου Αμνού του Θεού (1:29), δηλαδή του Χριστού, που με την πράξη αυτή της αγάπης του θέλησε να μας σώσει από τον θάνατο και την αμαρτία.

Ο Χριστός, όμως, ήταν άνθρωπος ή θεάνθρωπος και όχι αμνός. Ο Ιωάννης, προφανώς, χρησιμοποιώντας αυτή τη μεταφορά, ήθελε να περάσει το μήνυμα ότι ο Χριστός θα θυσιαζόταν σαν αμνός για να αίρει τις αμαρτίες μας και να μας χαρίσει την αιώνια ζωή. Θυσιάστηκε, όμως, ο ίδιος. 

Δεν θυσίασε κανένα ζώο στη θέση του, ενώ αντιθέτως έλεγε ότι θέλει έλεος και αγάπη και όχι θυσίες. Είναι πολλές οι αναφορές στις γραφές που μαρτυρούν ότι ο Χριστός δίδασκε η πίστη μας προς το Θεό να εκδηλώνεται με πράξεις αγάπης και όχι με θυσίες. Ο Θεός ζήτησε αγάπη και όχι θυσίες: «...εἰ δὲ ἐγνώκειτε τί ἐστιν, ἔλεον θέλω καὶ οὐ θυσίαν...» (Κ.Δ. Ματθαίος Κεφ. 9.13 & 12.7), «...διότι ἐὰν θύσωσιν θυσίαν καὶ φάγωσιν κρέα κύριος οὐ προσδέξεται αὐτά νῦν μνησθήσεται τὰς ἀδικίας αὐτῶν...» (Ωσηέ 8:13), «Δεν πρέπουν σε χριστιανούς θυσίες μετά τη Θυσία του Χριστού» (Απόστολος Παύλος προς Εβραίους).
Πώς τότε συνδέθηκε η θυσία των αμνών με την Ανάσταση του Κυρίου;

Δεύτερο θανάσιμο αμάρτημα: Γενοκτονία αμνοεριφίων Εκατοντάδες χιλιάδες αμνοερίφια σφάζονται κάθε χρόνο τη Λαμπρή αυτή ημέρα του Πάσχα. Ο αριθμός τους ενδέχεται να φτάνει έως και τα δύο εκατομμύρια σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.

Τρίτο θανάσιμο αμάρτημα: Το οδυνηρό ταξίδι προς τον θάνατο Πολλά από τα αρνιά προς σφαγή στοιβάζονται κατά εκατοντάδες σε φορτηγά για να ταξιδέψουν από τον ένα τόπο στον άλλο μέσα σε συνθήκες ασφυκτικού συνωστισμού, χωρίς νερό και φαγητό επί ώρες. Αυτό τους προκαλεί στρες και πανικό, ενώ πολλά από αυτά πεθαίνουν πριν φτάσουν στον προορισμό τους. Τα υπόλοιπα οδηγούνται με κλωτσιές και σπρωξιές στον τόπο του θανάτου τους.

Τέταρτο θανάσιμο αμάρτημα: Η σφαγή των αθώων Τα αρνιά, ως ζώα πράα και ήρεμα, δεν διαθέτουν κανένα φυσικό μηχανισμό για να μπορέσουν να αμυνθούν έναντι όλης αυτής της βαναυσότητας που υφίστανται. Δεν μπορούν να τρέξουν γρήγορα, να πετάξουν ή ακόμα να δαγκώσουν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν εκείνη την τραγική στιγμή που απολύουν τη ζωή τους, είναι να βελάσουν με όση δύναμη τους μένει...

Περιμένουν στη μακριά ουρά τρομοκρατισμένα και πανικοβλημένα, οσμίζοντας την οσμή του θανάτου. Η κορτιζόλη (χημική ουσία που προκαλεί καρκίνο στον ανθρώπινο οργανισμό) εκτοξεύεται στα ύψη. Ένα-ένα κρεμιέται με δεμένα τα πίσω του πόδια, ενώ το κοφτερό μαχαίρι ξεσκίζει τη σάρκα τους. 

Το αίμα αναβλύζει και τα ζώα τινάζονται με σπασμούς μέχρι να χυθεί η σταγόνα εκείνη που θα τα παραδώσει στον θάνατο. Ο σφαγέας τα κατεβάζει από το τσιγκέλι και αρχίζει το γδάρσιμο, το ξεντέριασμα και το ξερίζωμα των εσωτερικών τους οργάνων.

Πέμπτο θανάσιμο αμάρτημα: Χωρίς αναισθητικό Οι κτηνοτρόφοι απαιτούν να γίνει η σφαγή των ζώων τους εκτός οργανωμένων σφαγείων για να γλιτώσουν το κόστος. Έτσι, τα περισσότερα αρνιά σφάζονται έχοντας πλήρως τις αισθήσεις τους. Υπενθυμίζουμε ότι πέρυσι ο αρμόδιος υφυπουργός αποφάσισε την εφαρμογή του Π.Δ. 568/1988 σύμφωνα με το οποίο επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση σφαγή αμνοεριφίων στις εγκαταστάσεις των κτηνοτρόφων, εφόσον δεν λειτουργεί σφαγείο στην περιοχή.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής και την Πανελλήνια ‘Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, η σφαγή των αμνοεριφίων σε υπαίθριους χώρους αποτελεί παράβαση των κείμενων διατάξεων περί υγειονομικού Κτηνιατρικού ελέγχου των σφαγίων ζώων και περί προστασίας ζώων και περιβάλλοντος, αλλά και του Π.Δ. 327/1996 (ΦΕΚ 221 Α΄) που αναφέρεται ΡΗΤΑ σε αναισθητοποίηση πριν την σφαγή.

Για την παράνομη σφαγή ζώων σε υπαίθριους χώρους και της εμπορίας των σφαγίων ζώων, υπενθύμισε στο αρμόδιο Υπουργείο μας και η διεθνής φιλοζωική οργάνωση Compassion in World Farming, αναφέροντας ότι «η νομοθεσία της Ε.Ε (Οδηγία του Συμβουλίου 93/119/ΕΚ της 22ας Δεκεμβρίου 1993 για την προστασία των ζώων κατά τη σφαγή ή/και τη θανάτωσή τους) απαγορεύει τη σφαγή εκτός σφαγείου και επιτρέπει παρεκκλίσεις μόνο για τη σφαγή ζώων από τον ιδιοκτήτη προς ιδία κατανάλωση, δεδομένου ότι θα αποφεύγεται οποιαδήποτε περιττή διέγερση, πόνος ή ταλαιπωρία των ζώων κατά τη διακίνηση, τον σταυλισμό, την ακινητοποίηση, την αναισθητοποίηση, τη σφαγή και τη θανάτωση».

Έκτο θανάσιμο αμάρτημα: Τα κακοποιημένα κορμιά σε πλήρη θέαση Στις αγορές, οι κρεοπώλες μοστράρουν τα άψυχα και κακοπαθημένα κορμιά των αμνών και τα εντόσθιά τους, γνωρίζοντας ότι αυτό το θέαμα δεν προκαλεί καμία αισθητική ή ηθική δυσαρέσκεια, αφού άλλωστε το αγοραστικό κοινό είναι εθισμένο σε τέτοιου είδους θεάματα. 

Ακόμα και στη μικρή οθόνη «παρελαύνουν» τα κρεμασμένα από τα τσιγκέλια πτώματα των σφαγιασμένων ζώων με τα τηλεοπτικά πάνελ ειδήσεων να αγωνιούν για του φτωχού το αρνί, ενώ κακόγουστες διαφημίσεις προβάλλουν σε γκρο πλαν τον γδαρμένο, κακοπαθημένο και σουβλισμένο αμνό.

Έβδομο θανάσιμο αμάρτημα: Εβραϊκό έθιμο με ... Οθωμανικές προεκτάσεις: παλούκωμα ή διοβελισμός, κοινώς σούβλισμα
Όλη η παραπάνω βαρβαρότητα φτάνει στο αποκορύφωμά της με το σούβλισμα του δύστυχου ζώου. Ο πάσσαλος ή το παλούκι ήταν σύμβολο της Οθωμανικής κυριαρχίας. Ο θάνατος δια του διοβελισμού προοριζόταν για ειδεχθείς κακούργους ή για όσους αντιστέκονταν στην κρατική εξουσία. 

Η μέθοδος του παλουκώματος αποκαλύπτει τη σαδιστική πλευρά της εξουσίας η οποία σχετίζεται με τη γενετήσια, πατριαρχική ή φαλλοκρατούμενη οθωμανική κυριαρχία. Με άλλα λόγια, η πρακτική του βιασμού των υποταγμένων, το παλούκωμα και άλλα παρεμφερή βασανιστήρια έχουν την ίδια αιτία.

Η εικόνα, όμως, ενός ζώου στη σούβλα είναι από μόνη της βάρβαρη ακόμη και χωρίς να παραπέμπει στους παραπάνω συμβολισμούς.

Ύστερα από όλα τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι η γενοκτονία των αμνοεριφίων πρέπει να καταργηθεί την άγια αυτή ημέρα, εάν θέλουμε να μιλάμε για Χριστιανοσύνη και Αγάπη.

14 σχόλια:

  1. Αξιέπαινο το θάρρος του εκδότη, να δημοσιεύσει,μοιρολατρικές λεπτομέρειες για ένα ξενόφερτο, και άσχετο με τους Έλληνες έθιμο!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορειτε να διαβασετε το βιβλιο του Μιχαλη Καλοπουλου:Bιβλικη θρησκεια το μεγαλο ψεμα και θα καταλαβετε αν ηταν σκλαβωμενοι οι εβραιοι η οχι και πως πιστευουμε ενα εγκλημα(την γενοκτονια των αιγυπτιων απο τους εβραιους) ως παρεμβαση η τιμωρια απο τον "θεο".Συμφωνω με το οτι τα αρνια ειναι αθωα πλασματα και μαλιστα η σφαγη τους ειναι η διαχρονικη αποδειξη πως σ'αυτον τον κοσμο παντα πληρωνουν οι αθωοι.Θα ηθελα ομως να συμπληρωσω και κατι αλλο.Επειδη ζουμε σε (προσωρινες)εποχες αντιρατσιστικης υστεριας καλο ειναι να δουμε με ποιο τροπο οι πακιστανοι και λοιποι "μεταναστες" σφαζουν τα αρνια και οχι μονον αυτα αλλα και γατες και σκυλους.Οπως επισης οι κινεζοι στην αθηνα πουλανε σφαγμενα σκυλια.Να τα βλεπουμε ολα λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πάτε καλά μερικοί...μένετε πάντα παιδιά!
    Ζείτε στον κόσμο σας, τον VIP που φτιάξαμε τόσα χρόνια και τώρα τον "λουζόμαστε", χωρίς να έχετε χαμπάρι από απλά πράγματα της καθημερινότητας της "πραγματικής ζωής"
    Και διευκρινίζω:
    Πρώτο θανάσιμο αμάρτημα: Ένα αιματηρό και παρεξηγημένο θρησκευτικό έθιμο: Ξέρετε εσείς να σφάζονται ζώα και αναίμακτα!! Να μας το πείτε, να το εφαρμόσουμε. Ή είστε κατά της σφαγής των ζώων; Δηλαδή να μην τρώμε κρέας;
    Δεύτερο θανάσιμο αμάρτημα: Γενοκτονία αμνοεριφίων: Η εποχή που σφάζονται τα αρνιά είναι και η εποχή που "περισσεύουν" στο κοπάδι. Οι κτηνοτρόφοι δεν μπορούν να κρατάνε όλα όσα γεννιούνται, δεν μπορεί το κοπάδι τους να μεγαλώνει συνέχεια! αναγκαστικά τα σφάζουν. Ίσως γι' αυτό δημιουργήθηκε το έθιμο στους αιώνες που πέρασαν. Και ούτε μπορεί ο κτηνοτρόφος να αποτρέψει τη γέννησή τους γιατί τότε δεν θα έχει γάλα..
    Τρίτο θανάσιμο αμάρτημα: Το οδυνηρό ταξίδι προς τον θάνατο: Οι κανονισμοί σφαγής προβλέπουν κανόνες, συνθήκες μεταφοράς, χώρο διαμονής και "χαλάρωσης" πριν τη σφαγή... κι όλα αυτά βασικά για καλύτερη ποιότητα κρέατος. Όποιος δεν τα τηρεί να τημωρηθεί.
    Τέταρτο θανάσιμο αμάρτημα: Η σφαγή των αθώων: Εντάξει θα σφάζουμε τα ένοχα.
    Πέμπτο θανάσιμο αμάρτημα: Χωρίς αναισθητικό: Και φυσικά προβλέπεται αναισθητοποίηση πριν τη σφαγή.
    Έκτο θανάσιμο αμάρτημα: Τα κακοποιημένα κορμιά σε πλήρη θέαση: Δηλαδή ποιό σφάγιο δεν είναι σε "κοινή θέαση". Είναι μάλιστα υποχρεωτικό να μπορεί ο καταναλωτής να το βλέπει για να ελέγχει τι παίρνει
    Έβδομο θανάσιμο αμάρτημα: Εβραϊκό έθιμο με ... Οθωμανικές προεκτάσεις: παλούκωμα ή διοβελισμός, κοινώς σούβλισμα: Δηλαδή αν είναι στο φούρνο είναι καλύτερα; Το σφάγιο εφόσον παρουσιάζει σχεδόν "αξονική συμμετρία", θα μαγειρευτεί ολόκληρο (λόγω γιορτής συμμετέχουν πολλοί στο ίδιο τραπέζι), είναι πρακτικό να γίνει σούβλα (στον φούρνο δε χωράει συνήθως και στα κάρβουνα δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα έτοιμη όλη η ποσότητα)..
    Άϊντε να ξυπνάμε λίγο, άιντε... κι αφήστε τις σαχλαμάρες..κοιτάτε τι γίνεται με τους ανθρώπους κι αφήστε τα αρνάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είτε στην σούβλα, είτε στον φούρνο, χωρίς αναισθησία, η με αναισθησία, το ίδιο καλά θα το φάω....Το έθιμο με την καταγωγή που έχει δεν μας ταιριάζει!
    Αυτό λέω και εγώ, να ξυπνάμε, και να κοιτάμε τους ανθρώπους γύρω μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κρεατοφάγος είναι νεκρός, σαν το νεκρό κρέας που τρώει.
    http://www.terrapapers.com/?p=2586

    Το πλήρες αγελαδινό γάλα είναι προσαρμοσμένο και κατάλληλο για τις διατροφικές ανάγκες του νεαρού μοσχαριού το οποίο διπλασιάζει το βάρος του σε 47 ημέρες, και μεγαλώνει για να φτάσει στα 140 κιλά σε ένα χρόνο. Στην πραγματικότητα, ο άνθρωπος είναι το μοναδικό είδος που πίνει το γάλα άλλου είδους ζώου, και το μόνο είδος που συνεχίζει να πίνει γάλα πέρα από τη βρεφική ηλικία (ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΣΧΑΡΙ ).Επιπλέον, περίπου το 90% του πληθυσμού των ενηλίκων στον πλανήτη (στη Μ. Βρετανία το ποσοστό είναι γύρω στο 25%) έχει έλλειψη του ενζύμου που χρειάζεται για να χωνευθεί το γάλα. Το ένζυμο λακτάση είναι παρόν στα βρέφη ώστε να μπορούν να χωνέψουν το γάλα της μητέρας τους, και τα επίπεδα μειώνονται σταδιακά μέχρι την ηλικία των πέντε ετών. Οι ενήλικες που έχουν έλλειψη του ενζύμου υποφέρουν από φούσκωμα, πόνους στο στομάχι, διάρροια και αέρια αν πιουν γάλα.
    http://www.bio-logos.gr/advise.php?id=207

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι μια άλλη σκοπιά του θέματος. Είναι συζητήσιμο το τι είναι χρήσιμο να τρώμε, σε τι βαθμό κλπ...
      Ο καθένας μπορεί να λέει την άποψή του και στο φινάλε να διαλέξει την δική του διατροφή, για το δικό του το καλό.
      Το ότι το γάλα είναι δύσπεπτο, μπορεί να ποροκαλέσει αλλεργίες, κλπ είναι γνωστό. Το "κόλλημα" των δήθεν φιλόζωων με κάτι τέτοια επίσης γνωστό και τους οδηγεί να λένε ανοησίες του τύπου ότι "δεν υπάρχει άλλο είδος που να πίνει γάλα από άλλο ζώο"! Τα αδέσποτε σκυλάκια, γατάκια, αρκουδάκια, λιονταράκια κλπ τι τα ταϊζουν; το γάλα της χαμένης μάνας τους;
      Ρε δεν πάμε καλά...
      Αλλά να μιλάμε και για "γενοκτονιά" αμνοεριφίων!! έλεος!!

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιακός ο Τίτλος των υπογραφόντων του άρθρου: "Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία &
    Η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 115 Ζωοφιλικών Σωματείων"
    Τον μπελά σας ψάχνεται παιδιά.. αν δεν σφάζονται τα αρνιά μετά που θα βρείτε εσείς τροφή; Θα σας φάνε όλο το (κουτό)-χορτο.. τα αρνάκια.
    Αφού έχετε τέτοια οργάνωση δεν κοιτάτε και καμιά φιλο-ανθρωπική εκδήλωση αντί για φιλοζωικές μόνο;

    Kilkis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι οργανωμένοι φιλόζωοι του Κιλκίς τι άποψη έχουν για την ανακοίνωση αυτή;
    Συμμετέχουν στους συνυπογράφοντες; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    Για να ξεχωρίζουμε τους αμνούς από τα ερίφια δηλαδή, όχι τίποτε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι φιλόζωοι στο κιλκίς ελέγχονται από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο και ουρλιάζουν μόνο όταν ο χώρος αυτός έχει να κερδίσει πολιτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρα ολοι οι φιλοζωοι τρωνε χορτα,κρεας δεν τρωνε καθολου η αν τρωνε νομιζουν
    οτι οι Μπριζολες ειναι πετσινες.Αν τους διωξουν απο το Δημοσιο κ τους Οργανι
    σμους του,πολλοι απο αυτους θα γινουν κτηνοτροφοι θελουν δεν θελουν,τοτε ολα
    τα αρνακια θα τα κρατουν για να πολαπλασιαζουν τα κοπαδια τους;
    Αυτα παθαινεις οταν σε ταιζει ακομη ο Μπαμπας σου,μαλακινσει εγκεφαλου νομιζω
    οτι το λενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για το πρώτο από τα "7 αμαρτήματα" του άρθρου, δεν άκουσα να μιλάει κανείς.
    Επικεντρώσατε όλο το ενδιαφέρον, εάν τα αρνιά πληθαίνουν, και πως θα μείνουν στο κοπάδι, για το άλλο το κοπάδι τσιμουδιά,,,,,Τεράστιε "Έλληνα" γατάκιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΑ ΕΘΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ , ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ :

    26 Και ενώ έτρωγαν, παίρνοντας ο Ιησούς τον άρτο, και αφού τον ευλόγησε, έκοψε, και έδινε στους μαθητές, και είπε: Λάβετε, φάγετε· τούτο είναι το σώμα μου.
    27 Και παίρνοντας το ποτήρι, κι αφού ευχαρίστησε, τους έδωσε, λέγοντας: Πιείτε απ' αυτό όλοι·
    28 επειδή, τούτο είναι το αίμα μου, αυτό τής καινούργιας διαθήκης, που χύνεται χάρη πολλών για άφεση αμαρτιών.

    ( Κατά Ματθαίον : κεφ. 26 )

    .....................

    17 Και αφού πήρε το ποτήρι, ευχαρίστησε και είπε: Λάβετε τούτο και διαμοιράστε ο ένας στον άλλον·
    18 επειδή, σας λέω, ότι δεν θα πιω από το γέννημα της αμπέλου, μέχρις ότου έρθει η βασιλεία τού Θεού.
    19 Και παίρνοντας άρτον, αφού ευχαρίστησε, έκοψε, και έδωσε σ' αυτούς, λέγοντας: Τούτο είναι το σώμα μου, που δίνεται για σας· αυτό να το κάνετε στη δική μου ανάμνηση.
    20 Παρόμοια και το ποτήρι, αφού δείπνησαν, λέγοντας: Τούτο το ποτήρι είναι η καινούργια διαθήκη με βάση το αίμα μου, που χύνεται για σας.

    ( Κατα Λουκαν κεφ. 22 )

    ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ.
    ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ;
    "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ" ΜΟΝΟ ΚΑΤ' ΟΝΟΜΑ. ΑΠΟ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

    ΓΙΑ ΔΕΣΤΕ :
    Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΠΟΙΜΕΝΑΣ Ο ΚΑΛΟΣ !

    11 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός· ο ποιμένας ο καλός την ψυχή του βάζει για χάρη των προβάτων.
    12 Αλλά, ο μισθωτός, και ο οποίος δεν είναι ποιμένας, του οποίου τα πρόβατα δεν είναι δικά του, βλέπει τον λύκο να έρχεται, και αφήνει τα πρόβατα, και φεύγει· και ο λύκος τα αρπάζει, και σκορπίζει τα πρόβατα.
    13 Και ο μισθωτός φεύγει, επειδή είναι μισθωτός, και δεν τον μέλει για τα πρόβατα.
    14 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός, και γνωρίζω τα δικά μου, και γνωρίζομαι από τα δικά μου,
    15 καθώς ο Πατέρας γνωρίζει εμένα, και εγώ γνωρίζω τον Πατέρα· και την ψυχή μου βάζω για χάρη των προβάτων.
    ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ;
    ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ , ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ :

    < ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΟΙΜΕΝΑΣ Ο ΚΑΛΟΣ΄ Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ >.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.