Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Χατζηκυριάκος: "Δηλώνω την παραίτησή μου και ταυτόχρονα προτείνω την ίδρυση νέου Σωματείου"

Παρέμβαση του πρώην προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Κιλκίς και Παιονίας Ηρακλή Χατζηκυριάκου  στην σημερινή γενική συνέλευση.
"Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Η σημερινή μας γενική συνέλευση είναι η 1η τακτική που γίνεται κάθε χρόνο, όπως ορίζει το καταστατικό με το άρθρο 16. Μοναδικός σκοπός είναι η υπεράσπιση και η προώθηση των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων. Όπως είναι γνωστό η λογοδοσία για τα πεπραγμένα είναι η κορυφαία πράξη που δίνεται η δυνατότητα στην διοίκηση και τον πρόεδρο να απολογηθεί.


Ξεκινώντας την θητεία μου ως Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Κιλκίς-Παιονίας, τα πράγματα ήταν όλα ρευστά. Καθώς η κυβέρνηση έχει βάλει στόχο όλους τους εργαζόμενους σε Δημόσιο – ιδιώτες – επιχειρήσεις  ξεκινήσαμε έναν αγώνα χωρίς τέλος, με εθελούσιες αποχωρίσεις – απολύσεις – διαθεσιμότητα, βάλλοντας όλους τους υπαλλήλους και ξεκινώντας από τους ΙΔΑΧ. 


Ο Κικεώνας των εργασιακών προβλημάτων άρχισε και απ' ότι βλέπω θα τελειώσει δύσκολα. Έως το περασμένο καλοκαίρι τα πράγματα κύλησαν καλώς, το διάστημα από τον Ιούνιο έως αρχές Σεπτεμβρίου, προσπαθούσα επανειλημμένα να συγκαλέσω συμβούλιο και λες και όλοι κατά μαγικό τρόπο δεν μπορούσαμε να μαζευτούμε και γι' αυτό κατηγορήθηκα. 

Προς το τέλος του Σεπτέμβρη πέρασα ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στα καθήκοντά μου. Ανέθεσα τότε στον Α΄ Αντιπρόεδρο Βαβάμη Πέτρο να με αντικαταστήσει, ως που επανήλθα και αντί όλοι να μου ευχηθούν καλή ανάρρωση, αντιθέτως άκουσα τα εξαμάξης με προσωπικές βολές προς το πρόσωπό μου για ανυπαρξία προς τον Σύλλογο. 

Θα σας πω ότι στο τελευταίο συμβούλιο που παραστάθηκα (κατά τα λεγόμενά τους ως Πρόεδρος) στις 20/2/2013 με θέματα την κοπή της πίτας και τον απολογισμό του Συλλόγου – ταμείου, άκουσα τις φράσεις της κατάχρησης – υπεξαίρεσης χρημάτων. 

Όπως καταλαβαίνετε οι κατηγορίες που μου προσάψανε ήταν όλες ασταθείς, αφού τους εξήγησα τους λόγους , αυτοί με μια κίνηση μομφής και ψηφοφορία, με πετάξανε από Πρόεδρο, γιατί δεν εφάρμοσα σωστά την ομερτά τους.

Και μετά δεν έφτανε αυτό, αλλά η ΔΑΣ/ΟΤΑ Κιλκίς έδωσε στον τύπο στοιχεία για χαμένα λεφτά του Συλλόγου (δανεισμό – υπεξαίρεση) προς το πρόσωπό μου. Μετά απ' αυτό και εγώ απάντησα και για όσους δεν ήξεραν ή ξέρουν, τα κάτωθι:

Σε απάντηση της καταγγελίας που έγινε προς το πρόσωπό μου, αναφέρω τα εξής:

Στη συγκεκριμένη στιγμή που βρισκόμαστε, όλοι οι εργαζόμενοι έχουμε τα οικονομικά και οικογενειακά μας προβλήματα. Σαν Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΠΟΕ-ΟΤΑ Κιλκίς – Παιονίας, έχω έρθει σε επαφή με πολλούς συναδέλφους που μου ζήτησαν προσωπικά βοήθεια για μικρά ή μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Τα προβλήματα αυτά, προσπαθούσα πάντοτε με τον τρόπο μου, άμεσα ή έμμεσα να τα λύσω. Κάποια από αυτά ήταν σοβαρότερα (οικονομικά προβλήματα συναδέλφων) και τα συζητούσα με τα μέλη του Συλλόγου.

Σε τοποθέτησή μου για οικονομική βοήθεια σε συνάδελφους που είχαν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, η απάντηση των μελών πάντα ήταν αρνητική λέγοντας ότι: Ο Σύλλογος δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, για να βοηθάει συναδέλφους οικονομικά.

Πρέπει δηλαδή να γίνει ένας Σύλλογος αλληλοβοήθειας και αλληλεγγύης  για να βοηθάμε συναδέλφους όταν χρειάζεται.

Ο Σύλλογος δεν είναι μόνο για να μαζεύει τα λεφτά των συναδέλφων μας, για να πηγαίνουν τα μέλη σε Συνέδρια – Χορούς – Εκδρομές κλπ, αλλά και για να βοηθάμε κάποιον συνάδελφο όταν μπορούμε.

Από την αρχή που ανέλαβα τα καθήκοντα του Προέδρου, ο σκοπός μου ήταν και είναι να μπορώ να βοηθάω και να υπερασπίζομαι τους συναδέλφους μου. Έτσι με δική μου πρωτοβουλία και προσωπική ευθύνη, αποφάσισα να βοηθήσω οικονομικά 3 συναδέλφους, με την δέσμευσή τους να επιστρέψουν γρήγορα τα χρήματα που τους δανείστηκαν. 

Τα χρήματα που χρησιμοποιήθηκαν από το ταμείο του Συλλόγου (με δική μου υπογραφή ως Πρόεδρος και συνδικαιούχος), βγήκαν και επιστράφηκαν τις συγκεκριμένες ημερομηνίες:

· 1/6/2012 βγήκαν 4000 ευρώ και επιστράφηκαν σε 5 μήνες

· 22/6/2012 βγήκαν 2000 ευρώ και επιστράφηκαν σε 4 μήνες

· 1/10/2012 βγήκαν 2000 ευρώ και επιστράφηκαν σε 4 μήνες

Για την πράξη μου αυτή, τα μέλη του 11μελούς, βάζοντας πάνω απ' όλα τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και την μεγάλη δίψα τους για την θέση του Προέδρου, κάνοντας μομφή στο πρόσωπό μου και θίγοντας κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια και αξίες, χλευάστηκα και κατηγορήθηκα για ανυπαρξία ως Πρόεδρος και κατάχρηση χρημάτων.

Όσον αφορά τα λεγόμενα για την παραίτηση μου, έχω να δηλώσω ότι δεν έχω παραιτηθεί από την θέση του Προέδρου έως τώρα και χωρίς να έχει γίνει η ετήσια Γενική Συνέλευση και ο απολογισμός της Ελεγκτικής Επιτροπής για να αποκατασταθεί πλήρως το όνομά μου, το 11μελές από μόνο του ψήφισε την παραίτηση μου.

Δεν μετανιώνω για τις πράξεις μου και αν μου δινόταν η ευκαιρία πάλι την ίδια κίνηση θα έκανα για να βοηθήσω συναδέλφους που έχουν ανάγκη.

Γιατί όπως λέει η παροιμία: ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣAI...

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω μεγάλη μερίδα των συναδέλφων μου για την στήριξή τους, γιατί στην προκειμένη στιγμή ήταν πολύτιμη. Δηλώνω τώρα πρώτος την παραίτησή μου και προτείνω την ίδρυση του νέου σωματείου
¨ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΙΛΚΙΣ¨,  γιατί το μέλλον του Συλλόγου πρέπει να είναι μεγάλο και να το κρατήσουμε ψηλά, χωρίς ψεύδη και αναλήθειες. 

Θα θέλαμε οι συνάδελφοι που θα αποχωρήσουμε, να αφήσουμε τις προσκλήσεις μας και οι μερίδες μας να γίνουν δωρεά στο κοινωνικό παντοπωλείο Κιλκίς, για την σίτιση οικογενειών που τις έχουν ανάγκη."

8 σχόλια:

  1. Βρε δεν είστε καλά, δεν ντρέπεστε λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο Κοινωνικό παντοπωλείο Κιλκίς μέσα από το οποίο ο Δήμος κάνει τα ρουσφέτια του;;
    Μπράβο, πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κατάλαβες ότι σε καθαίρεσαν και λες ότι παραιτείσαι...
    Πας να βγεις και από πάνω. Τι θα πει επιστράφηκαν, ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να τα βγάλεις εξαρχής; Ποιόν ρώτησες; Κανέναν φυσικά, μόνο τον εαυτό σου. Ώρα καλή στην πρύμνη σου και μην σε ξαναδούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καιρος ηταν να ξυπνηστε εκει στο δημο κιλκις και να κοπουν οι κλικες που υπηρχαν τοσα χρονια.
    μπραβο και καλη συνεχεια στο νεο σωματειο και καλους δικαιους αγωνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ακόμη αγαπητοί συνδημότες και την αλληλεγγύη την αμαυρώνεται και μιλατε για ρουσφέτια . < τραγικό . οσο για τον κ Πρόεδρο καλά έκανε βοήθησε ανθρώπους που είχαν μεγάλη ανάγκη μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τα δικά του χρήματα μπορεί ο καθένας να χαρήσει και να βοηθήσει όποιον θέλει, με των άλλων ομως δεν εχει κανένα δικαίωμα.
    Είναι κακούργημα κύριοι αυτή η συμπεριφορά και απορεί κανείς πως δεν επενέβει ο εισαγγελέας ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΙΔΡΥΕΙΣ ΝΕΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ , Ο ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ ΙΔΡΥΕΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.