Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Απολογισμός Φεβρουαρίου 2013 της Αστυνομίας Κεντρικής Μακεδονίας στα θέματα Οδικής Ασφάλειας

Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά την διάρκεια του μηνός Φεβρουαρίου του 2013, στην εδαφική αρμοδιότητα των νομών Πιερίας, Ημαθίας, Πέλλας, Κιλκίς, Σερρών και Χαλκιδικής. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά – αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα.

α. Τροχαία Ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σημειώθηκαν 25 τροχαία δυστυχήματα (έναντι 22 το 2012). Ειδικότερα σημειώθηκαν:

-  2 θανατηφόρα ατυχήματα (έναντι 4 το 2012).

-  2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 2 το 2012).

-  21 ελαφρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 16 το 2012).

Από τα τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των νομών καταγράφηκαν συνολικά 44 παθόντες (έναντι 26 το 2012). Ειδικότερα καταγράφηκαν:

-  3 νεκροί (έναντι 5 το 2012).

-  4 βαριά τραυματίες (έναντι 2 το 2012).

-  37 ελαφρά τραυματίες (έναντι 19 το 2012).

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:

-  Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

-  Η απόσπαση προσοχής του οδηγού

-   Η μη χρήση προστατευτικού κράνους

-  Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση

-  Η παραβίαση της προτεραιότητας

β. Δράσεις Τροχονομικής αστυνόμευσης
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Φεβρουάριο 2013, βεβαιώθηκαν μεταξύ άλλων και (972) παραβάσεις ως ακολούθως: 


-  87 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη),
-  771 για υπερβολική ταχύτητα,
-  16 για μη χρήση προστατευτικού κράνους κατά την οδήγηση,
-  76 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
-  20 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
-  2 για την παραβίαση προτεραιότητας.

γ. Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας
Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει:

· Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

· Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος

· Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά

· Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας

· Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας

· Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας

· Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος

· Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη

· Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα

· Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ

· Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.