Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

«Λουκέτο» στα δημόσιο ΚΤΕΟ επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών. Οι Περιφέρειες θα αποφασίσουν για την τύχη των εργαζομένων

Το κλείσιμο των κρατικών ΚΤΕΟ μελετά πλέον ο υπουργός Υποδομών κ. Μ. Βορίδης,καθώς θεωρεί ότι το δημόσιο δεν έχει κανέναν λόγο να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου και να απασχολεί συνεργεία. Οπως δήλωσε, απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτού Εβρου του ΠαΣοΚ κυρίας Ολγας Ρενταρή - Τέντε, «δεν υπάρχει κανείς λόγος το κράτος να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου διατηρώντας συνεργεία». «Δεν ξέρω γιατί το κράτος πρέπει να διατηρεί συνεργεία. Δεν ξέρω για ποιο λόγο πρέπει να κάνει αυτήν τη δουλειά» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών.

«Η θέση μου είναι ότι αυτή η παροχή υπηρεσίας πρέπει να σταματήσει, ειδικώς όταν η υπηρεσία αυτή παρέχεται ήδη από τον ιδιωτικό τομέα» σημείωσε και συμπλήρωσε ότι η πρόθεσή του είναι «να σταματήσει να παρέχεται αυτή η υπηρεσία από το δημόσιο».
Ο κ. Βορίδης υπογράμμισε ότι «κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ δεν είναι πιστοποιημένο» και επισήμανε ότι «είναι ένα ζήτημα να αποφασίσουν οι περιφέρειες τι θέλουν να κάνουν τους συγκεκριμένους εργαζομένους»
«Ακόμα και καλά να λειτουργούν, ακόμα και υποδειγματικά να λειτουργούν, είναι μία δραστηριότητα που δεν υπάρχει λόγος να την κάνει το ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό είναι που λέω ότι πρέπει να σκεφτούμε ξανά. Πρέπει να σκεφτούμε ξανά τι ακριβώς θέλουμε να κάνει το κράτος» σημείωσε ο υπουργός.
Μάλιστα, πρότεινε να καταργηθεί το τέλος του 10% που καταβάλλεται για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων, καθώς, όπως είπε, «είναι ένα απομεινάρι που ουσιαστικά επιβαρύνει επιχειρήσεις και τις μεταχειρίζεται τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις με τρόπο διαφορετικό απ' αυτόν που μεταχειριζόμαστε όλες τις άλλες επιχειρήσεις».
«Πρέπει να μειώσουμε τη λειτουργία του Δημοσίου, πρέπει να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία του, πρέπει να αποδεχθούμε ότι το ελληνικό Δημόσιο θα κάνει λιγότερα πράγματα και πιο αποτελεσματικά απ' ό,τι έκανε μέχρι χθες και, επομένως, πρέπει όλοι να μπούμε σε μία τέτοια λογική και φιλοσοφία» κατέληξε ο υπουργός.

3 σχόλια:

  1. Να γινει και να μην το πιστευω.Ως επαγγελματιας σας το λεω οτι ειναι απο τις μεγαλυτερες εστιες διαφθορας του δημοσιου τομεα.Οι προσωπικες μου ιστοριες απο την εμπλοκη μου με την συγκεκριμενη υπηρεσια ειναι ειναι ατελειωτες και τραυματικες.Οι καρδιναλιοι των κτεο να απολυθουν αμεσα.Οι γεματες τους τσεπες ειναι οι απωλειες εκατομυριων εργοτοωρων εργασιας για ολους τους ελληνες.ουστ.......ΤΩΡΑ ΣΑΚΗΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να γίνει αλλά πολύ φοβάμαι ότι ο κ. Βορίδης θα κάνει τελευταία στιγμή πάλι πίσω, όπως έκανε και με τις άδειες των ταξί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσωπικά είχα μια κακή εμπειρία (κτεο κιλκίς) και μια καλή (κτεο φλώρινας). Στους μεν του κιλκίς ο "έλεγχος" κράτησε με το ρολόι 3 λεπτά. Στη δε φλώρινα σκοτώθηκαν να με εξυπηρετήσουν και να ελέγξουν πλήρως το όχημα. Μήπως όμως δεν φταίνε μόνο οι του κτέο που ζητάνε φακελάκι, αλλά και μεις που το δίνουμε για να περάσουμε το σαραβαλάκι μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.