Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Ο θρίαμβος της αναίδειας, του ανήθικου και της απληστίας

Του Κώστα Κιλτίδη
                                                      
Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις.
Γλώσσα, νόημα, πολιτική˙ η αναγκαία και ικανή συνθήκη για ύπαρξη κοινωνίας και έθνους. Η ύβρις προς διαχρονικές αρχές εκφράζεται πάντοτε με αναίδεια και καταλήγει στο ανήθικον. Αγνοήθηκε η αιδώς στην κοινωνία και καταπατήθηκε το ηθικόν, ως πεμπτουσία του έθνους που είναι το ηθικόν. Η ευθύνη των υποτιθέμενων καθοδηγητών πολιτικών απόλυτη και των πνευματικών ηγητόρων μεγίστη.


Μετά από αυτή την ύβρη, η κατάλυσις του κράτους και η παραφροσύνη της οικονομικής διάλυσης ήταν δεδομένα. Ο παραλογισμός και η άγνοια διέστρεψαν το περιεχόμενο της οικονομίας. Διοίκηση του οίκου, νομή του οίκου ήταν η επίσκεψις του ονόματος. Άλλο νόημα και προφανώς άλλη πολιτική σήμερα. Την κατάντησαν οι νεωτερίζοντες εξουσιαστές του δήθεν αποκλειστικού προτύπου της αγοράς και του φιλελευθερισμού σε μονοσήμαντη αθροιστική υλική έννοια.
Ο Μεταφιλελευθερισμός του ενός κόσμου, μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού, επανέφερε την χρηματιστική διαχείριση που εμφανίστηκε από αρχαιοτάτων χρόνων, προ κομμουνισμού και του προδρόμου του αναρχοσοσιαλισμού.
Το περιεχόμενο της ελληνικής φιλοσοφίας καθόρισε την ζωή των κοινωνιών, κρατών, εθνών με σκοτεινά μακρόχρονα διαστήματα. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι την ουσία αυτής της σοφίας ως “ αντί ” την χρησιμοποιούν οι κατασκότεινοι εξουσιαστές της απληστίας. Είναι απίστευτο πως αγνοήθηκε από τις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις της πολιτικής η παρακαταθήκη του Αριστοτέλη. Διατυπώνει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, ότι στην χρηματιστική οικονομία δεν υπάρχει όριο πλούτου και αποκτημάτων ( Πολιτικά Α΄,8-9).
Είναι ειλικρινά απόλυτη, έως απίστευτη κατά την άγνοια, η διατύπωση για ύπαρξη υπερβολής στην χρηματιστική οικονομία που την αποκαλεί καπηλική ( ψευδής οικονομία ). Πρόκειται περί κερδοσκοπίας επί χρημάτων ( σελίς 47, εκδόσεις “ Κάκτος ”, Πολιτικά Α΄θ ). Ο προορισμός του ανθρώπου δεν είναι μονοσήμαντος για απόκτηση χρημάτων, αλλά να προηγείται η φιλοσοφία, η παιδεία για το πολίτευμα, διαφύλαξη περιβάλλοντος, πόρων κ.ά.
Ας αναλογισθούν όλοι οι δήθεν σοφοί και αναλυτές, επιστήμονες ή “ πολιτικοί ”, γιατί υπάρχουν οι κύκλοι της οικονομίας στη φιλελεύθερη εφαρμογή, άνευ εθνικού και κοινωνικού προσδιορισμού και περιορισμού. Είναι ανάγκη, αν υπάρχουν ανθρωπιστικές πολιτικές ηγητόρων της οικουμένης να αναδιατάξουν και να επιστρέψουν στις διδαχές του Αριστοτέλη. Αν πάλι, το πιθανότερον, αυτό είναι ανέφικτο, τότε επιστροφή στην ηθική των εθνών και την αιδώ με σεβασμό των κοινωνιών. Η πατρίδα και το έθνος δεν χωρούν διακηρύξεις κομματικής πασοκικής ανασφάλειας Υπουργών. Τους δόθηκε ο χρόνος, η ανοχή και η στήριξη στον Πρωθυπουργό και τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ κατά την επιλογή των πολιτών. Νομίσαμε ότι ήταν το τελευταίο σκαλί η προσφυγή στο Δ.Ν.Τ., όπως έγινε για πολλές χώρες μέχρι σήμερα. Αυτοί επί ενάμιση χρόνο καταρρίπτουν παγκόσμια ρεκόρ ανικανότητας (;) κάθε μήνα, πηγαίνοντας πιο κάτω την κοινωνία και την πατρίδα. Βάζετε σκουριά προστασίας με τις τραγικές πολιτικές σας, που αναπόφευκτα σαπίζουν το σώμα της κοινωνίας και της πατρίδος εσωτερικά.
Φύγετε ανεπαρκείς και ανίκανοι, αγνώστων προθέσεων. Οδηγήσατε στο θρίαμβο της αναίδειας, του ανήθικου και της απληστίας ( με προετοιμασία τριάντα χρόνων ). Ωσάν τσαρλατάνοι λοιδορείστε.
Ως προδοσία του αυτονόητου, που υπήρχε εδώ και δύο χρόνια, για τη λύτρωση της πατρίδας με αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια του λαού μας, η δικαίωση εμπεριέχει ιστορικά το απρόβλεπτο.

7 σχόλια:

  1. Να σου πω εγώ τι είναι "αναίδεια, ανήθικο και απληστία" κύριε βουλευτά.
    Αναίδεια είναι να κοροιδεύεις το λαό ενώ έχεις δοκιμαστεί σε θέση εξουσίας και δεν έχεις προσφέρει τίποτε εσύ να επιμένεις.
    Ανήθικο είναι να πουλάς τους ψηφοφόρους της παράταξης σου που σε έκαναν αυτό που είσαι τόσα χρόνια τώρα και εσύ πας με τους άλλους.
    Απληστία είναι να έχεις την έδρα του Κιλκίς και συ να παρατάς τον τόπο σου και να πηγαίνεις για τα μεγάλα σαλόνια της Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ψηφιζα και πιστευα σε σενα.Ημουν απ αυτους που δε ζητησα ποτε τιποτα ,ουτε καν στις πιο δυσκολες στιγμες μου.Σημερα μετανιωνω πικρα διαβαζοντας τα ωραια σου αρθρα.Σ ολα η ουρα σου απ εξω και με τη δικη μου ψηφο κοβεις βολτες,Μπακογιαννη Καρατζαφερη.Αυτο το ρημαδι το ΔΝΤ μονο το πασοκ το εφερε, αντε και το εφερε μεχρι να φτασουμε εκει εσυ που ησουν κ.Κιλτιδη;Στο ιατρειο σου η στα εδρανα της βουλης;Παψτε πια ακομη να ριχνεται ευθύνες ο ενας στον αλλον Κ Ο Υ Ρ Α Σ Τ Η Κ Α Μ Ε.Κι αν εισαι μαγκας και πατριωτης γιατι δεν παραιτηθηκες και εγινες ανεξαρτητος και πριν το κανεις εμενα με ρωτησες;Λυπαμε πολυ πολυ παρα πολυ και ντρεπομαι για λογαριασμο σου τελικα ησουν και εσυ πολυ λιγος για αυτη την τοσο μεγαλη πατριδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι 15.067 ψήφοι και οι απανωτές κωλοτούμπες!!!
    Το Κιλκίς πρωτοπορεί στην πολιτική!!!


    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όφειλες να παραιτηθείς. Την έδρα δεν σε τη δώσανε οι λιγοστοί οπαδοί του Καρατζαφέρη στο Κιλκίς αλλά οι πολυάριθμοι νεοδημοκράτες. Εσύ με ποιο δικαίωμα μετατρέπεις την ψήφο τους σε προσωπική σου περιουσία και την διαχειρίζεσαι όπως σου καπνίσει?
    Και ανοίγεις και γραφείο στη Σαλονίκη. Και αραιά και που πετάς και καμια ερώτηση στη βουλή για το φτωχοκιλκίς έτσι για να μην παραπονιούνται οι κιλκισιώτες.
    Αν είσαι μάγκας κατέβα στο Κιλκίς να δεις τι καλά που θα μαυριστείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κιλτίδη άσε τις αναρτήσεις στις κιλκισιώτικες εφημερίδες, δεν μας πείθεις. Πάνε να κάνεις καμια δημοσίευση στις Σαλονικιώτικες αφού εκεί πλέον θα καταβαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.