Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Οδικές παρατηρήσεις και διορθώσεις «κακώς κειμένων»

Γράφει ο Στράτος Ξηρουδάκης
Περιδιαβαίνοντας τους δρόμους του Κιλκίς, δεν μπορούν να μείνουν απαρατήρητα δύο – τρία σημεία πολύ επικίνδυνα για τους διερχόμενους πεζούς και εποχούμενους και συγκεκριμένα:
Α) Το τέρμα της οδού Θεσσαλονίκης στην Καραολή Δημητρίου. Το όχημα που κινείται στην Θεσσαλονίκης , έχει προτεραιότητα έναντι του οχήματος που κινείται στην Καραολή Δημητρίου. Αφού το κινούμενο όχημα στην Θεσσαλονίκης αναγκαστικά θα σταματήσει γιατί η στροφή είναι ορθή γωνία, ενώ το όχημα που κινείται στην Καραολή Δημητρίου πηγαίνει ευθεία ποιος ο λόγος να έχει STOP;
Β) Στην Περιφερειακή Οδό Μεγ. Αλεξάνδρου και στην διπλή διασταύρωση με τις οδούς 25ης Μαρτίου και Στρωμνίτσης, αν έρχεστε από το Σαλάτς και θέλετε να στρίψετε δεξιά προς της οδούς 25ης Μαρτίου και Στρωμνίτσης, ο Θεός να σας φυλάει να μην βγαίνει άλλο αυτοκίνητο και κυρίως από την οδό Στρωμνίτσης. Το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί με την δημιουργία ενός μικρού και ασήμαντου (χρηματικά εννοείται) κόμβου.
Γ) Η οδός Πλάτωνος μεταξύ Αριστοτέλους και 21ης Ιουνίου (τμήμα μήκους περίπου 60μ) είναι μονόδρομός με κατεύθυνση προς την 21η Ιουνίου. Επειδή η Πλάτωνος είναι ένας άτυπος «εσωτερικός περιφερειακός» που ξεκινάει από την 21η Ιουνίου ενώνεται και συνεχίζεται σαν Τσιρογιάννη και φτάνει πάλι στην 21η Ιουνίου στο ύψος του επιμελητηρίου θα έπρεπε να μονοδρομηθεί στην αντίθετη κατεύθυνση (από 21ης Ιουνίου προς Αριστοτέλους).
Δ) Στον περιφερειακό και στον κόμβο του Καμπάνη, πηγαίνοντας για το Μεταλλίκο, ενώ ο δρόμος έρχεται με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, αμέσως μετά τον κόμβο γίνεται μία, με μεγάλο κίνδυνο ατυχήματος. Θα έπρεπε να συνεχίζεται με δύο λωρίδες για όσους πηγαίνουν προς Μεταλλικό και επιπλέον να υπάρχει λωρίδα επιτάχυνσης για τους οδηγούς που στρίβουν από Κιλκίς για το Μεταλλικό. Μπορεί κάποιος να δώσει μια εξήγηση? (ΔΕΚΕ – Δήμος-κ.λπ.), αποφεύγοντας έτσι όλο το κέντρο.
Ε) Δεν είναι εντός της πόλης μας, αλλά επειδή δεκάδες εκατοντάδες αυτοκίνητα του Νομού μας αλλά και άλλων Νομών διέρχονται από την Λητή , θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το ρεύμα μετά την διασταύρωση για Λαγκαδά στο ύψος της ΑΡΤΟΖΑ δεν φαρδαίνει πηγαίνοντας για Θεσσαλονίκη και είναι όπως παλιά που γινόταν η κυκλοφορία εξυπηρετώντας λίγους κατοίκους. Πρόταση: να μετατοπισθεί η διπλή γραμμή προς την πλευρά των κατοικιών (αριστερά του δρόμου), δημιουργώντας δύο λωρίδες προς Θεσσαλονίκη όπως είναι η συνέχεια μέχρι την Εγνατία και μια λωρίδα εξυπηρέτησης των κατοικιών.
Στην εφημερίδα Ημερησία του Κιλκίς στην στήλη Παραπολιτικά της 28 Μαΐου 2011 με τίτλο το απαγορευτικό κόστος, περιγράφεται για κάποια θέματα πάλι οδικά, ένα μεγάλο γιατί. Συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του δημοσιεύματος και το επισυνάπτω για όλα τα παραπάνω.

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνω παρα πολυ με την κινηση του κ. Ξηρουδακη, να καταγραψει τα επικινδυνα σημεια του οδικου δικτυου της πολης. Βρισκω το Κιλκις δυσκολη πολη για το αυτοκινητο γιατι συγκεντρωνει πολλα περισσοτερα οχηματα, κυριως στο κεντρο, απ'οτι μπορει να υποστηριξει, ενω το οδικο δικτυο γενικως ειναι χαμηλο ποιοτικα (και εννοω με ελλειπη χαραξη και πολλα "μπαλωματα"). Θα ηθελα να προσθεσω οτι το χειροτερο σημειο κατ'εμε ειναι η εισοδος της πολης για καποιον ερχομενο απο Πολυκαστρο. Πρωτον γιατι το φαναρι για στροφη αριστερα ειναι σε εναν πολυ μακρυνο και δυσδιακριτο στυλο και δευτερον γιατι μετα την στροφη και ενω κινεισαι σε δρομο προτεραιοτητας, βρισκεσαι να παραχωρεις προτεραιοτητα σε οχηματα που ερχονται απο δεξια!
    Και παλι συγχαριτηρια για την πρωτοβουλια. Καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.