Δελτίο τύπου 5ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία αποτελεί μια σημαντική υπενθύμιση ότι μια πραγματικά δίκαιη και συμπεριληπτική κοινωνία χτίζεται πάνω στον σεβασμό, την ισότητα και την αναγνώριση της αξίας κάθε ανθρώπου. Δεν είναι μια ημέρα απλής ευαισθητοποίησης, αλλά μια πρόσκληση για δράση· για να αμφισβητήσουμε τις προκαταλήψεις, να εξαλείψουμε τα εμπόδια και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες που θα επιτρέψουν σε όλους να ζουν με αξιοπρέπεια, αυτονομία και ενεργή συμμετοχή στη ζωή της κοινότητας.
Σήμερα τιμούμε τη δύναμη, τη συμβολή και τις ιστορίες εκατομμυρίων ανθρώπων με αναπηρία, που καθημερινά αποδεικνύουν ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος και η συμπερίληψη είναι δικαίωμα, όχι προνόμιο. Είναι επίσης μια μέρα να αναστοχαστούμε ως Κοινωνία και να επαναβεβαιώσουμε τη δέσμευσή μας για έναν κόσμο όπου κανείς δεν μένει πίσω.
Στο σχολείο μας αξιοποιούμε κάθε χρόνο αυτήν την ημέρα για να καλλιεργήσουμε την ενσυναίσθηση, αλλά και να δώσουμε ευκαιρία στα παιδιά να μάθουν για τις δυσκολίες και τις ικανότητες ανθρώπων που ζουν ανάμεσά μας και δικαιούνται ίσες ευκαιρίες. Σε κάθε τμήμα έγιναν σχετικές συζητήσεις, προβλήθηκαν βίντεο και δημιουργήθηκαν εικαστικά έργα. Η Μουσικός μας, Μελίνα Πουλχαρίδου, δίδαξε ένα τραγούδι στη νοηματική, στα παιδιά της Γ' τάξης. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, ο Βασίλης Παμπορίδης δίδαξε στα παιδιά για τα Παραολυμπιακά αθλήματα και δοκίμασαν κάποια από αυτά.
Το βίντεό μας: https://www.youtube.com/watch?v=fMGxck8MdkE&list=RDfMGxck8MdkE&start_radio=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.