Το Κιλκίς φημίζεται ότι είναι μία μικρή φιλόξενη πόλη, κάτι σαν μια γειτονιά, όπου τα παιδιά τριγυρνούν ελεύθερα έξω και εμείς είμαστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια τους.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι μας αγαπάμε την πόλη μας πραγματικά. Εξάλλου αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος που εθελοντικά διεκδικήσαμε την ψήφο των δημοτών μας.
Παρασυρόμαστε όμως από την καθημερινότητα και ηθελημένα κλείνουμε τα μάτια μας σε πράγματα που εξελίσσονται με άσχημο τρόπο αλλά ταυτόχρονα επικίνδυνα για όλους μας.
Τα αμάξια και τα τροχοφόρα, εκ των πραγμάτων πληθαίνουν, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους χώρους σταθμεύσεις.
Η παράνομη στάθμευση στους δρόμους, στα πεζοδρόμια και ορισμένες φορές και στους πεζόδρομους έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις όπου πλέον έχουμε ξεπεράσει το σημείο μηδέν.
Η πρόσβαση των πεζών, των ΑΜΕΑ, των γονέων με τα παιδικά καρότσια, των ηλικιωμένων ανθρώπων που έχουν δυσκολία στην βάδιση, κάτοικοι που πηγαίνουν ή επιστρέφουν με τα καροτσάκια τους από τα ψώνια, όπως π.χ. στην λαϊκή αγορά το Σάββατο, γίνεται πλέον με δυσκολία στους δρόμους αλλά και στα πεζοδρόμια.
Πεζόδρομοι και πεζοδρόμια, σε πολλές περιπτώσεις έχουν μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης και φυσικά όλο αυτό συμβαίνει με την ανοχή των υπευθύνων!
Εάν επιτραπεί το σημερινό καθεστώς, τότε αυτό γίνεται συνήθεια και όλοι γνωρίζουμε της συνέπειες της συνήθειας.
Θα καταλήξουμε να είμαστε μία αναρχική πόλη όπου ο καθένας θα κάνει αυτό που του ταιριάζει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν!
Δεν τολμώ να φανταστώ ότι οι παραπάνω λόγοι θα ήταν η αιτία του να συμβεί το οποιοδήποτε ατύχημα ή ακόμα και δυστύχημα στα παιδιά μας την στιγμή που αυτά θα περνούν από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο.
ΑΜΕΣΑ λοιπόν, πρέπει η Δημοτική αρχή με δικές της ενέργειες, να τηρήσει την τάξη του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, περί στάση και στάθμευσης των οχημάτων.
Ενδεικτικά αναφέρω το άρθρο 34 και τις παραγράφους ε, θ και ια , όπου η στάση και η στάθμευση των οχημάτων απαγορεύεται :
ε) Σε πεζoδρόμια, πλατείες και χώρους που πρooρίζoνται για πεζoύς.
θ) Σε απόσταση μικρότερη των είκoσι (20) μέτρων από φωτεινoύς σηματoδότες και των δώδεκα (12) μέτρων από πινακίδες υπoχρεωτικής διακoπής πoρείας
(STOP).
ια) Στους ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ αλλά και τις εισόδoυς και εξόδoυς αυτών.
Για όλα αυτά που προανέφερα ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ των τελευταίων δύο ημερών …
π.χ
1)…απο το 1ο έως και το 20ο μέτρο στο κεντρικό φανάρι …. έχει γίνει χώρος στάθμευσης για μηχανάκια.
2)…Σταθμευμένα οχήματα σε δρόμους όπου έχει STOP τα οχήματα ξεπερνούν ακόμα και την σηματοδότηση
3)…Σταθμευμένα οχήματα και μηχανές σε πεζόδρομους
4)…Σταθμευμένα οχήματα σε χαρακτηρισμένο δρόμο «Γιαπί» όπου καθημερινά γίνεται το έλα να δεις.
5)…Σταθμευμένα οχήματα σε Διαβάσεις πεζών
6)…Σταθμευμένη μηχανή παρατημένη σε κεντρικό πεζοδρόμιο πάνω από 3 χρόνια
Προτείνοντας λοιπόν και θέτοντας ταυτόχρονα ορισμένες ερωτήσεις προσπαθώ στο να βρούμε μία λύση και να επαναφέρουμε την τάξη στην καθημερινότητα.
Προτάσεις
1η Πρόταση
Άμεσα να δημιουργηθεί μία ευέλικτη επιτροπή 3 έως 5 ατόμων από εμάς τους Δημοτικούς Συμβούλους που θα είναι υπεύθυνη στο να βρουν και να προτείνουν λύσεις στο ήδη υπάρχον πρόβλημα αλλά και στο αδιέξοδο που έχουμε φτάσει.
2η Πρόταση
Θα πρέπει να βρεθούν δημοτικά ή και αδόμητα οικόπεδα ούτως ώστε ο Δήμος μέσα από σοβαρή και υπεύθυνη μελέτη να δημιουργήσει πραγματικούς χώρους στάθμευσης ούτως ώστε να μοιάζουμε σαν μία πόλη με αρχές και κανόνες.
Π.χ τα αδόμητα ιδιωτικά οικόπεδα που υπάρχουν στην πόλη, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τους ιδιοκτήτες , να τους δώσετε κίνητρα π.χ να μην πληρώσουν το ΤΑΠ ούτως ώστε να τα δημιουργήσουμε χώρους στάθμευσης …
3η Πρόταση
Επί της 21ης Ιουνίου και κυρίως από φανάρι σε φανάρι να επιτραπεί η στάθμευση τις ώρες που τα μαγαζιά είναι ανοιχτά, δηλαδή τα Μονά και Ζυγά αντίστοιχα, ούτως ώστε η προσέλευση των πελατών να γίνεται γρήγορα και άμεσα.
4η Πρόταση
Οι διαβάσεις πεζών πρέπει να είναι πραγματικά βαμμένες κάτασπρες (δείτε τις Διαβάσεις ακριβώς έξω από το Δημαρχείο) διότι έτσι βοηθάς τους πεζούς να εντοπίσουν ευκολότερα το σημείο από το οποίο μπορούν να περάσουν από τη μία άκρη του δρόμου στην άλλη όπως και η σηματοδότηση αυτών.
Αντίστοιχα, για τα οχήματα οι έντονες άσπρες γραμμές βοηθούν τους οδηγούς να σταματούν στο σωστό σημείο για να επιτραπεί η διάβαση των πεζών.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι μας αγαπάμε την πόλη μας πραγματικά. Εξάλλου αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος που εθελοντικά διεκδικήσαμε την ψήφο των δημοτών μας.
Παρασυρόμαστε όμως από την καθημερινότητα και ηθελημένα κλείνουμε τα μάτια μας σε πράγματα που εξελίσσονται με άσχημο τρόπο αλλά ταυτόχρονα επικίνδυνα για όλους μας.
Τα αμάξια και τα τροχοφόρα, εκ των πραγμάτων πληθαίνουν, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους χώρους σταθμεύσεις.
Η παράνομη στάθμευση στους δρόμους, στα πεζοδρόμια και ορισμένες φορές και στους πεζόδρομους έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις όπου πλέον έχουμε ξεπεράσει το σημείο μηδέν.
Η πρόσβαση των πεζών, των ΑΜΕΑ, των γονέων με τα παιδικά καρότσια, των ηλικιωμένων ανθρώπων που έχουν δυσκολία στην βάδιση, κάτοικοι που πηγαίνουν ή επιστρέφουν με τα καροτσάκια τους από τα ψώνια, όπως π.χ. στην λαϊκή αγορά το Σάββατο, γίνεται πλέον με δυσκολία στους δρόμους αλλά και στα πεζοδρόμια.
Πεζόδρομοι και πεζοδρόμια, σε πολλές περιπτώσεις έχουν μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης και φυσικά όλο αυτό συμβαίνει με την ανοχή των υπευθύνων!
Εάν επιτραπεί το σημερινό καθεστώς, τότε αυτό γίνεται συνήθεια και όλοι γνωρίζουμε της συνέπειες της συνήθειας.
Θα καταλήξουμε να είμαστε μία αναρχική πόλη όπου ο καθένας θα κάνει αυτό που του ταιριάζει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν!
Δεν τολμώ να φανταστώ ότι οι παραπάνω λόγοι θα ήταν η αιτία του να συμβεί το οποιοδήποτε ατύχημα ή ακόμα και δυστύχημα στα παιδιά μας την στιγμή που αυτά θα περνούν από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο.
ΑΜΕΣΑ λοιπόν, πρέπει η Δημοτική αρχή με δικές της ενέργειες, να τηρήσει την τάξη του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, περί στάση και στάθμευσης των οχημάτων.
Ενδεικτικά αναφέρω το άρθρο 34 και τις παραγράφους ε, θ και ια , όπου η στάση και η στάθμευση των οχημάτων απαγορεύεται :
ε) Σε πεζoδρόμια, πλατείες και χώρους που πρooρίζoνται για πεζoύς.
θ) Σε απόσταση μικρότερη των είκoσι (20) μέτρων από φωτεινoύς σηματoδότες και των δώδεκα (12) μέτρων από πινακίδες υπoχρεωτικής διακoπής πoρείας
(STOP).
ια) Στους ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ αλλά και τις εισόδoυς και εξόδoυς αυτών.
Για όλα αυτά που προανέφερα ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ των τελευταίων δύο ημερών …
π.χ
1)…απο το 1ο έως και το 20ο μέτρο στο κεντρικό φανάρι …. έχει γίνει χώρος στάθμευσης για μηχανάκια.
2)…Σταθμευμένα οχήματα σε δρόμους όπου έχει STOP τα οχήματα ξεπερνούν ακόμα και την σηματοδότηση
3)…Σταθμευμένα οχήματα και μηχανές σε πεζόδρομους
4)…Σταθμευμένα οχήματα σε χαρακτηρισμένο δρόμο «Γιαπί» όπου καθημερινά γίνεται το έλα να δεις.
5)…Σταθμευμένα οχήματα σε Διαβάσεις πεζών
6)…Σταθμευμένη μηχανή παρατημένη σε κεντρικό πεζοδρόμιο πάνω από 3 χρόνια
Προτείνοντας λοιπόν και θέτοντας ταυτόχρονα ορισμένες ερωτήσεις προσπαθώ στο να βρούμε μία λύση και να επαναφέρουμε την τάξη στην καθημερινότητα.
Προτάσεις
1η Πρόταση
Άμεσα να δημιουργηθεί μία ευέλικτη επιτροπή 3 έως 5 ατόμων από εμάς τους Δημοτικούς Συμβούλους που θα είναι υπεύθυνη στο να βρουν και να προτείνουν λύσεις στο ήδη υπάρχον πρόβλημα αλλά και στο αδιέξοδο που έχουμε φτάσει.
2η Πρόταση
Θα πρέπει να βρεθούν δημοτικά ή και αδόμητα οικόπεδα ούτως ώστε ο Δήμος μέσα από σοβαρή και υπεύθυνη μελέτη να δημιουργήσει πραγματικούς χώρους στάθμευσης ούτως ώστε να μοιάζουμε σαν μία πόλη με αρχές και κανόνες.
Π.χ τα αδόμητα ιδιωτικά οικόπεδα που υπάρχουν στην πόλη, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τους ιδιοκτήτες , να τους δώσετε κίνητρα π.χ να μην πληρώσουν το ΤΑΠ ούτως ώστε να τα δημιουργήσουμε χώρους στάθμευσης …
3η Πρόταση
Επί της 21ης Ιουνίου και κυρίως από φανάρι σε φανάρι να επιτραπεί η στάθμευση τις ώρες που τα μαγαζιά είναι ανοιχτά, δηλαδή τα Μονά και Ζυγά αντίστοιχα, ούτως ώστε η προσέλευση των πελατών να γίνεται γρήγορα και άμεσα.
4η Πρόταση
Οι διαβάσεις πεζών πρέπει να είναι πραγματικά βαμμένες κάτασπρες (δείτε τις Διαβάσεις ακριβώς έξω από το Δημαρχείο) διότι έτσι βοηθάς τους πεζούς να εντοπίσουν ευκολότερα το σημείο από το οποίο μπορούν να περάσουν από τη μία άκρη του δρόμου στην άλλη όπως και η σηματοδότηση αυτών.
Αντίστοιχα, για τα οχήματα οι έντονες άσπρες γραμμές βοηθούν τους οδηγούς να σταματούν στο σωστό σημείο για να επιτραπεί η διάβαση των πεζών.
Δεν τα ισοπεδώνω όλα.
Παρατηρώ ότι τελευταία γίνεται κάποια προσπάθεια αλλά εκ των πραγμάτων δεν φτάνει.
Η ποιότητα των πεζοδρομίων και οι διαβάσεις των πεζών δεν μας τιμά.
Ερωτήσεις…
Ερώτηση 1η
Υπάρχει ένας χώρος, περίπου 40 μέτρων μπροστά στην ΛΑΦ, όπου επιτρέπεται μόνο για στρατιωτικά οχήματα και αυτό δίχως έλεγχο.
Γιατί τόσος χώρος και γιατί τέτοιο προνόμιο;
Εάν είναι παλαιά απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου, δεν θα πρέπει να την ξανά δούμε;
Ερώτηση 2η
Υπήρχαν δύο χώροι στάθμευσης…
Ο ένας απέναντι από τη Λέσχη Αξιωματικών και ο άλλος πίσω από το στρατιωτικό Πρατήριο που βρίσκεται επί της Βενιζέλου.
Η ερώτηση μου είναι …
Εδώ και καιρό έπαψαν να λειτουργούν ο καθένας για συγκεκριμένους λόγους.
Δεν θα έπρεπε να βρεθούν νέοι χώροι για την στάθμευση των οχημάτων;;;!
Ερώτηση 3η
Σε Δ.Σ του Φεβρουαρίου αναφέρθηκα στο πρόβλημα που υπάρχει στο 1ο & 6ο Δημοτικό σχολείο και εκ του αποτελέσματος , δεν έγινε κάτι για να αποσυμφορηθεί το κομφούζιο τις ώρες αιχμής.
Συγκεκριμένα την ώρα παραλαβής των παιδιών (συνήθως το μεσημέρι), μεταξύ των γονέων δημιουργείτε παράνομη στάθμευση επί των πεζοδρόμιων και των διαβάσεων.
ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ …
Προτείνω για το συγκεκριμένο θέμα και κλείνω …
Μία λύση είναι να γίνει μονοδρόμηση της οδού Βυζαντίου (Άνοδος) και της οδού Καραολή & Δημητρίου (κάθοδος) ούτως ώστε η διέλευση των αυτοκινήτων να γίνεται πιο ελεύθερα και χωρίς τον κίνδυνο κάποιου ατυχήματος ή δυστυχήματος μελλοντικά.
Εάν δεν πράξουμε σήμερα να είστε σίγουροι ότι το αύριο θα προσπεράσει τις δυνατότητες μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.