Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

Αγτζίδης Δημήτριος, Τατίδης Νίκος και Κοκκινίδου Βασιλική, υποψήφιοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Υπογράφει ο Αγτζίδης Δημήτριος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς
Ονομάζομαι Αγτζίδης Δημήτριος, είμαι 31 ετών και κατάγομαι από τo Σταυροχώρι και την Κορομηλιά του Κιλκίς.

Σπούδασα στο τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ, στο οποίο ολοκλήρωσα και τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην «Επιστήμη δεδομένων και παγκοσμίου ιστού». Εργάζομαι τα τελευταία 7 χρόνια ως ιδιωτικός υπάλληλος σε εταιρείες πληροφορικής. Στα πλαίσια της εργασίας μου, είμαι μέλος του Σ.Ε.ΤΗ.Π, του κλαδικού συνδικάτου Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής.

Οι περιφερειακές και δημοτικές εκλογές έρχονται σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας. Σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός έρχεται αντιμέτωπος με άνευ προηγουμένου καταστροφές στις περιουσίες του και στον φυσικό πλούτο. Οι καταστροφές αυτές όμως έχουν και όνομα και σφραγίδα:

- Των πολιτικών των ιδιωτικοποιήσεων σε δήμους και περιφέρειες
- Της υποστελέχωσης οργανισμών και «μη κερδοφόρων» κλάδων
- Του ελλιπούς σχεδιασμού δράσης και της μοιρολατρίας

Και στον Δήμο μας γινόμαστε μάρτυρες αυτών των λογικών. Η απάντηση που θα δώσουμε είναι μια και αγωνιστική:

Συμπόρευση και στήριξη των ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Χωρίς να κρυβόμαστε πίσω από τη δήθεν ανεξαρτησία από την κεντρική πολιτική σκηνή, την ώρα που οι εργολάβοι και τα δήθεν «έργα» δίνουν και παίρνουν.

Ενάντια στη λογική που καλλιεργείται στις δημοτικές εκλογές για «πολιτική προσωπικοτήτων», αποκρύπτοντας την πολιτική / ταξική ταυτότητα και κατεύθυνση αυτών των προσώπων και των πολιτικών τους επιλογών.

Λαϊκή Συσπείρωση:

Γιατί ο συνδυασμός μας εκφράζει συνέπεια, συνέχεια, αγωνιστικότητα.
Για να μπει φρένο στη φορολεηλασία, να πάρουν ανάσες εργαζόμενοι και μικρο-επαγγελματίες, με μείωση των τελών σε κατοικία και επαγγελματική στέγη.
Για να ικανοποιηθούν λαϊκές διεκδικήσεις για ελεύθερους χώρους, χώρους πρασίνου, αναψυχής, πολιτισμού και αθλητισμού

Για όλα τα παραπάνω, κι ακόμη περισσότερα, είμαι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση για ακόμη μια φορά.

Υπογράφει ο Τατίδης Νίκος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Είμαι ο Τατίδης Νίκος και είμαι 22 χρονών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Μυλοχώρι του Κιλκίς. Αποφοίτησα από το 2ο Γενικό Λύκειο του Κιλκίς.

Το 2019 πέρασα στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας όπου και φοιτώ μέχρι σήμερα, όντας εκλεγμένος στο ΔΣ του φοιτητικού συλλόγου, με ενεργή δράση στο φοιτητικό κίνημα.

Από νεαρή ηλικία εργάζομαι ως οικοδόμος στο πλάι του πατέρα μου.

Είναι μέλος της Κ.Ο. Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ.

Είμαι από μικρή ηλικία μέλος της ΚΝΕ.

Καλώ τη νεολαία του Κιλκίς, συνολικά τη νέα γενιά, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους νέους εργαζόμενους, να εμπιστευτούν τις δυνάμεις τους, να δώσουν τον αγώνα τους για ζωή με αξιοπρέπεια και σύγχρονα δικαιώματα μέσα από τους συλλόγους τους, τα σωματεία και τα συνδικάτα τους.

Τους καλώ να δώσουν δύναμη στη φωνή τους ενισχύοντας το αγωνιστικό ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης για το δήμο του Κιλκίς αναδεικνύοντας δοκιμασμένους αγωνιστές που δεν σταματάνε στιγμή να παλεύουν για θέματα που αφορούν τις υποδομές της πόλης, όπως της υγείας και της παιδείας, την αξιοποίηση και αναβάθμιση δημοσίων χώρων και τη διατήρηση και αναβάθμιση της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου.

Υπογράφει η Κοκκινίδου Βασιλική
Υποψήφια στη Δημοτική Κοινότητα Μεσιανού με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Ονομάζομαι Κοκκινίδου Βασιλική, είμαι 49 ετών και έχω γεννηθεί στο Γιούμπι της Σουηδίας. Είμαι τέκνο του Σαμψών Κοκκινίδη και της Μαργαρίτας. Είμαι το δεύτερο από τα τρία παιδιά της οικογένειας. Μεγάλωσα στην κορομηλιά, απ’ όπου και κατάγομαι.

Από το 2004 είμαι παντρεμένη με τον Γεωργούση Δρόσο και ζω στο Λεβεντοχώρι. Είμαι μητέρα ενός δεκαεφτάχρονου αγοριού, του Ιωάννη.

Οι αγωνίες μου ως γονέα και ως ανθρώπου με οδήγησαν στη Λαϊκή Συσπείρωση και στο πλευρό του Κωνσταντίνου Τσαουσίδη. Γιατί κουράστηκα με τις φρούδες ελπίδες.

Για μία καλύτερη ζωή. Για μια αληθινή δημοκρατία.

Για ένα καλύτερο μέλλον και για ένα αγωνιστικό παρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.