Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

Φωτιάδης Κωνσταντίνος και Καργιώτου Νίκη, υποψήφιοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Ο Φωτιάδης Κωνσταντίνος Υποψήφιος με την Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Φωτιάδης, είμαι 69 ετών και είμαι συνταξιούχος.
Κατάγομαι από το Μυλοχώρι του νομού Κιλκίς.

Μεγάλωσα και εργάστηκα στην Σουηδία δουλεύοντας σε εστιατόρια και ξενοδοχεία από 12 μέχρι 65 ετών και από 2019 μένω στο χωριό μου, το Μυλοχώρι.

Είμαι παντρεμένος με την Βαλεντίνα, έχω 2 κόρες 47 και 48 ετών και 4 εγγόνια.

Κατεβαίνω υποψήφιος με την Λαϊκή Συσπείρωση στο Δήμο Κιλκίς γιατί πιστεύω ότι είναι η μόνη παράταξη που μπορεί να αγωνιστεί και να απαιτήσει την κάλυψη των μεγάλων ελλείψεων και των αναγκών στο νομό μας.

Η Καργιώτου Νίκη Υποψήφια με την Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς


Ονομάζομαι Νίκη Καργιώτου, είμαι 66 χρονών και είμαι συνταξιούχος.

Γεννήθηκα στην Τσεχοσλοβακία.

Είμαι παιδί πολιτικών προσφύγων, και οι δύο γονείς μου ήταν από το Κιλκίς, ο πατέρας μου από την πόλη του Κιλκίς και η μητέρα μου από τη Μεγάλη Στέρνα.

Τώρα γιατί είμαι με την λαϊκή συσπείρωση.

Γεννήθηκα Τσεχοσλοβακία, αυτό από μόνο του τα λέει όλα. Δεν αλλάζω εκείνο το σύστημα που υπήρχε, με αυτό που ζούμε σήμερα. Στον καπιταλισμό κυριαρχεί το απόλυτο χάος, το σύστημα είναι μόνο για πολύ λίγους μετρημένους στα δάχτυλα του ενός χεριού και τα εκατομμύρια του λαού να υποφέρουν.

Για αυτόν το λόγο είμαι με την λαϊκή συσπείρωση, δεν γίνετε να είμαι κάπου αλλού μόνο αυτός ο συνδυασμός με εκφράζει.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.