Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 23 Ιουλίου 2023

Μ. Τσερνικούδης: Παραμένω ως απλό και περήφανο μέλος της ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΟΝΙΑΣ

Υπογράφει ο Μιχάλης Τσερνικούδης

Πριν κάποια χρόνια μαζευτήκαμε κάποια άτομα που ανησυχούσαμε για τις καταστάσεις που διαμορφωνόντουσαν στον δήμο μας. Δημιουργήσαμε την ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΟΝΙΑΣ. 

Είμαστε μια νόμιμη κίνηση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με καταστατικό. Εγω ήμουν μέχρι σήμερα ο διαχειριστής της σελίδας μας, που αυτή την στιγμή έχει πάνω από 4000 μέλη. Και επίσης βάση καταστατικού, ήμουν και κύριος εκπρόσωπος της κίνησης. 

Σε ένα πολύ γρήγορο και πρόχειρο απολογισμό θα πω ότι σαν ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΟΝΙΑΣ πιστεύω πως προσφέραμε αρκετά στον τόπο μας. Παλέψαμε για τις ιδέες μας, δώσαμε αγωνες για να πετύχουμε κάποια πράγματα. Δεν θα αναφερθώ σε αυτά που πετύχαμε. 

Σε κάποια αλλά δεν καταφέραμε και πολλά ή ακόμη και τίποτα. Αλλά αγωνιστήκαμε. Γίνανε και λάθη. Για τα λάθη που κάναμε και τις αποτυχίες μας, αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη εγω προσωπικά. Ευχαριστώ πολύ ολά τα παιδιά που απαρτίζανε την διοίκηση της κίνησης και που είχα την ΤΙΜΗ να αγωνιστώ μαζί τους για το καλό του τόπου μας, πάντα μέσα από τις ιδέες μας και τα πιστεύω μας. Ευχαριστώ και όλες αυτές τις χιλιάδες συμπολιτών μας που αγκάλιασαν την κίνηση και συμμετείχαν στους αγωνες μας. 

Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον Χρήστο Χαμουρούδη, τον συντονιστή της σελίδας μας, που αφιέρωνε όλα αυτά τα χρόνια τον εαυτό του για να λειτουργεί εύρυθμα η σελίδα αυτή.

Με πλησίασε αρκετός κόσμος που με παρότρυνε να κατέβω στις επικείμενες εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης. Σας ευχαριστώ όλους και όλες που πιστεύετε σε εμένα, και με τιμά αφάνταστα η στάση σας και τα λόγια σας, αλλά δεν ήταν και δεν είναι επιδίωξη μου να ασχοληθώ με τις εκλογές.

Είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως μπορείς να εχεις άποψη και λόγο στα κοινά, ακόμη και αν δεν χρησιμοποιείς το δικαίωμα του εκλέγεσθαι. Αρκεί να χρησιμοποιείς το δικαίωμα του εκλέγειν.

Αποφάσισα λοιπόν να αποσυρθώ από το πενταμελές της κίνησης και από το πόστο του δημοσίου εκφραστή της και από τον ρόλο του διαχειριστή της σελίδας. Παραδίδω τις πλήρης αρμοδιότητες μου στον Χρήστο Χαμουρουδη στην σελίδα αυτή. Αφηνω το μέλλον της κίνησης στον Θεοδωρόπουλο Νικόλαο, Αργύρη Πασχαλίδη, Κολούτσο Γεώργιο, και Χαμουρουδη Χρήστο, και είμαι σίγουρος ότι αν έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν, θα την απογειώσουν.

Η οικογένεια μου, και η επιχείρηση μου, έχουν πολυ μεγάλες απαιτήσεις σε χρόνο, αυτό το διάστημα, και δεν δύναμαι να αφιερωνω τον χρόνο που απαιτεί μια τέτοια κίνηση πολιτών.

Σας ευχαριστώ όλους για όλα όσα ζήσαμε μαζί.
Θα παραμείνω στην κίνηση ως απλό μέλος.

Ένα απλό και περήφανο μέλος της ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΟΝΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.