Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Δήλωση παραίτησης Παύλου Τονικίδη από Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς

Δήλωση παραίτησης του Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης Κιλκίς-Δήμος ΑΞΙΩΝ Παύλου Τονικίδη από Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Κιλκίς

Προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Δια της παρούσης σας δηλώνω εγγράφως την παραίτηση μου από Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης Κιλκίς-Δήμος ΑΞΙΩΝ και από μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κιλκίς λόγω της συμμετοχής μου στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές της 21ης Μαΐου και σας παρακαλώ όπως γνωστοποιήσετε αυτήν στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας.

Από το έτος 2014 έως και σήμερα αγωνίσθηκα με όλες μου τις δυνάμεις για τη πρόοδο του τόπου μας, του Κιλκίς και των χωριών μας.

Μαζί με τους άξιους συνεργάτες μου και τα μέλη της Δημοτικής μας Παράταξης εκπροσωπήσαμε όλα αυτά τα χρόνια με ευσυνειδησία και ζήλο τα συμφέροντα των δημοτών μας ανταποκρινόμενοι πλήρως στο θεσμικό μας ρόλο, αναδεικνύοντας τα προβλήματα και τα κακώς κείμενα ενώ σταθήκαμε αρωγοί σε κάθε θετικό βήμα προς τη πρόοδο του Δήμου μας.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους, τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Συμβουλίων και τους υπαλλήλους όλων των υπηρεσιών του Δήμου για την άψογη συνεργασία που επιδείξαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Επιπλέον θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, όλους τους δημοτικούς συμβούλους της Δημοτικής μας Παράταξης και όλους τους υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους μας που έδωσαν μαζί μας ένα καθαρό και έντιμο αγώνα.

Πάνω από όλα όμως ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους χιλιάδες συνδημότες μας που εμπιστεύτηκαν σε διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις τόσο εμένα προσωπικά όσο και την Δημοτική μας Παράταξη να γίνουμε η φωνή τους στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας.

Με εκτίμηση,
Ο Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης
Κιλκίς-Δήμος ΑΞΙΩΝ
Παύλος Σπ. Τονικίδης
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.