Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Την παραίτησή της από δημοτική σύμβουλος Κιλκίς υπέβαλλε η δικηγόρος Καλλισθένη Πάκα-Κυμπαρίδη

Την παραίτησή της από δημοτική σύμβουλος Κιλκίς υπέβαλλε σήμερα Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου η γνωστή δικηγόρος Καλλισθένη Πάκα-Κυμπαρίδη. Επρόκειτο για μια αναμενόμενη κίνηση, καθώς στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές θα είναι υποψήφια βουλευτής με το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. Στην δήλωση παραίτησής της η κ. Πάκα τονίζει μεταξύ άλλων ότι η προάσπιση των συμφερόντων του ν. Κιλκίς και των πολιτών του παραμένουν πρωταρχικοί στόχοι της.

Η επιστολή παραίτησης 

Προς τον Δήμαρχο Κιλκίς κ. Δημήτριο Κυριακίδη

Κιλκίς 23 Φεβρουαρίου 2023

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,

Με την παρούσα επιστολή μου υποβάλλω την παραίτησή μου από δημοτική σύμβουλος Κιλκίς.

Η παραίτησή μου οφείλεται στην απόφαση  να διεκδικήσω μια θέση στο Εθνικό Κοινοβούλιο ως αντιπρόσωπος των πολιτών της Π.Ε. Κιλκίς συμμετέχοντας προς τούτο στις εθνικές εκλογές με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας.

Κύριε Δήμαρχε,

Παρακαλώ να μεταφέρετε στους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους τον απεριόριστο σεβασμό μου  στο θεσμικό τους ρόλο και την προσπάθεια που καταβάλλουν για να τιμήσουν ο καθένας τους την εντολή των δημοτών μας να υπερασπιστούν τα συμφέροντά τους.

Στο πλαίσιο αυτό δώσαμε τόσο στο παρόν συμβούλιο, όσο και στο προγενέστερο, από κοινού αγώνες κι αν κάποτε διαφωνήσαμε με ορισμένους αυτό αποτελεί την καλύτερη έκφραση της πολυφωνίας μέσα στο συμβούλιο, την ευγενέστερη μορφή δημοκρατικού διαλόγου.

Σε κάθε περίπτωση δηλώνω απερίφραστα ότι τίποτε προσωπικό δεν υπήρξε ή θα υπάρξει ποτέ που θα σκιάζει τις σχέσεις μου με κάθε Κιλκισιώτη όταν διαλεγόμαστε για τα συμφέροντα του τόπου και των πολιτών μας.

Η μετάθεση του ενδιαφέροντος μου στην κεντρική πολιτική σκηνή υπακούει σε έναν και μόνο λόγο: στην πεποίθησή μου ότι μπορώ να προσφέρω περισσότερα στον τόπο μου συνολικά κι όχι μόνο αυτοδιοικητικά, να συμβάλλω  με τις γνώσεις και την εμπειρία μου στην επίλυση ουσιωδών έως φλεγόντων  προβλημάτων που απαιτούν μείζονες παρεμβάσεις από την κεντρική εξουσία.

Στην κατεύθυνση αυτή παραμένω νυν και αεί συμμέτοχος στις αγωνίες όλων σας, συμμαχητής στους αγώνες σας.

Μαζί θα είμαστε πάλι.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς και σφίγγω το χέρι όλων σας. 

Με απεριόριστη εκτίμηση
Καλλισθένη Πάκα-Κυμπαρίδη
Δικηγόρος- Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.