Ξεκινούν τα μαθήματα στο τμήμα ζωγραφικής ενηλίκων της Τέχνης από Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022. Τη φετινή χρονιά, η Τέχνη υποδέχεται με χαρά ένα παλιό της φίλο και εξαίρετο εικαστικό, το Σταύρο Παναγιωτάκη.
Μεγάλη η τιμή για την Τέχνη, να εντάσσει ένα καλλιτέχνη αυτού του βεληνεκούς στο εικαστικό δυναμικό των τμημάτων καλλιτεχνικής παιδείας που διαθέτει.
Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ γεννήθηκε το 1963 στα Χανιά. Σπουδάζει ζωγραφική από το 1984 έως το 1989 στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Βερολίνου U.D.K. στον καθηγητή κ. Gerhard Bergmann. Παράλληλη φοίτηση στα εργαστήρια Χαρακτικής, λιθογραφίας και τσιγκογραφίας και στο εργαστήριο Γλυπτικής.
Το 1989 παίρνει την υποτροφία Deutscher Akademischer Austausch Dienst (German Academic Exchange Service) και το 1991 αποκτά το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (Meisterschüler) στην Ανώτατη Σχολή Καλών του Βερολίνου U.D.K.
Το 1994 διορίστηκε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Διετέλεσε πρόεδρος του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών ΣΚΕΤΒΕ (2000-2003) και υπεύθυνος του γραφείου Πολιτιστικών Θεμάτων Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης (2003-2007).
Από το 2000 έως το 2007 διδάσκει στο μάθημα «Εικαστικά Ι και ΙΙ» του Τμήματος Αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ. (Π.Δ. 407).
Από το 2012 έως το 2014 διοργανώνει και διδάσκει στα εικαστικά εργαστήρια για μετανάστες και άνεργους, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης και από το 2010 έως το 2019 επιμελείται τη λειτουργία της γκαλερί χΩρος 18 στη Θεσσαλονίκη ( www.choros18.com ).
Το 2015 αναγορεύεται διδάκτορας (με Άριστα) στο Τομέα Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και Εικαστικών Τεχνών του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ. (Τίτλος της διατριβής: «Γλυπτά της μεταπολεμικής Θεσσαλονίκης και οι σύγχρονες τάσεις των δημόσιων εικαστικών παρεμβάσεων»).
Από το 2017 διδάσκει ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο 3ο Εργαστήριο Ζωγραφικής της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.
Διοργανώνει στη Σάμο το 1999 το Καλλιτεχνικό Χωριό «Παροικία Ιστίων», όπου συμμετέχουν 15 διεθνείς καλλιτέχνες, με χρηματοδότηση του Υπουργείου Μακεδονίας- Θράκης.
Πραγματοποιήθηκαν εκθέσεις στη Σάμο, τη Ξάνθη, τη Θεσσαλονίκη και τη Λεμεσό.
Το 2000 παίρνει το 1 ο Βραβείο στην κατηγορία Μικτής Τεχνικής στην 6 η Διεθνή Μπιενάλε Μικρογραφίας, στο Μιλάνοβατς της Γιουγκοσλαβίας και το 1999 με χρηματοδότηση του Υπουργείου Μακεδονίας- Θράκης αναλαμβάνει τη διοργάνωση των μαθητικών καλλιτεχνικών εργαστηρίων «Τριώβολον». Το έργο πραγματοποιήθηκε με μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου στη Νάξο, τα Πομακοχώρια Ξάνθης και την Πάφο Κύπρου, (1999-2003).
Το 2012 διοργανώνει την ομαδική έκθεση «Τέχνη και εγκέφαλος» στο πλαίσιο της διεθνούς εβδομάδας για τις νευροεπιστήμες, στο Αλατζά Ιμαρέτ στη Θεσσαλονίκη. Το 2014 υλοποιεί διαδραστική εικαστική παράσταση όπου παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ «Κατασκευή πρότυπης οικολογικής κατοικίας από Ρομά του καταυλισμού Περαίας», στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, και στο συνέδριο CAT Cologne στη Κολονία στο πλαίσιο της Διεθνούς εικαστικής συνάντησης, «Citizens vs Work».
Το 2013 διοργανώνει την ομαδική έκθεση «Re-art, re-cycle project» και 2014 την έκθεση «Δίκαιο και Τέχνη», στο Ινστιτούτο Γκαίτε της Θεσσαλονίκης. Το 2017 λαμβάνει μέρος στο πρόγραμμα Eco Art του Οργανισμού Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Ευρώπης, Πάφος 2017.
Φιλοτέχνησε εξώφυλλα των εκδόσεων Νεφέλη, για το Θέατρο και για τις ποιητικές συλλογές του Σταύρου Ζαφειρίου.
Οργάνωσε 36 ατομικές εκθέσεις και συμμετείχε σε 73 ομαδικές, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Γλυπτά του Σταύρου Παναγιωτάκη μπορείτε να θαυμάσετε στο δημόσιο αστικό χώρο σε πολλά σημεία της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, όπως τα «Πουλιά», στην Α’ προβλήτα, ΟΛΘ, Θεσσαλονίκη, τις «Περπατούσες», στο Porto Valitsa, Παλιούρι Χαλκιδική, τα “Πλανητόφυλλα”, “Αθήνα by Art”, στη Δημοτική Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων, το “Medalion”, Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης κ.α.
Εχει στο ενεργητικό του πολλές ατομικές εκθέσεις (Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, Γκαλερί Τερρακόττα, Θεσσαλονίκη, Γκαλερί Πλειάδες, Αθήνα, στα Δημήτρια Λγ’, Δήμος Θεσσαλονίκης, Γκαλερί Εφημερίδες, Μύκονος, στο Υδραγωγείο Ιουστινιανού (Cistern Yerebatan), Κωνσταντινούπολη, «Κύτταρο», Γενί Τζαμί, Θεσσαλονίκη, Hellenic Centre, Λονδίνο, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, Ίδρυμα Ελληνικού Πολιτισμού, Βερολίνο, γκαλερί Chiaki Kamikawa, Πάφος και πολλές άλλες).
Πολλές συμμετοχές έχει και σε ομαδικές εκθέσεις (Klasse Bergmann, HDK, Βερολίνο, Εικαστικές Προτάσεις, Θεσσαλονίκη, Ετήσια έκθεση Σ.Κ.Ε.Τ.Β.Ε., Ξάνθη, Κομοτηνή, Έκθεση Διεθνούς Αμνηστείας, Ινστιτούτο Γκαίτε, Θεσσαλονίκη, “Τρείς Νέοι Καλλιτέχνες”, Βελλίδειο Πολιτιστικό Κέντρο, Θεσσαλονίκη, Μουσείο Κατσίγρα, Λάρισα, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, Νίς Σερβίας, Εικαστική Συνάντηση, Νεώρια Χανίων, “Pictor”, Γερμανικό Σχολείο, Αλατζά Ιμαρέτ, Θεσσαλονίκη, «De Valigia» Σιδ. Σταθμός Θεσσαλονίκης ΟΠΠΕΘ ’97, Βελιγράδι, Βουδαπέστη, 5 ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τεχνών, Ecouche Γαλλίας, 6η Διεθνής Μπιενάλε Μικρογραφίας, Μιλάνοβατς Γιουγκοσλαβίας, “Malta“, International Festival, Poznan Πολωνίας, 1η Διαβαλκανική έκθεση Σύγχρονης Μικρογραφικής Τέχνης, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης
Τέχνης, Θεσσαλονίκη, «4 Greek Artists”, Κωνσταντινούπολη, “De Valigia”, «Kunstwerk Krastal”, Αυστρία, 1 st International Turkish Art Biennal, Άγκυρα Τουρκίας, 2nd International Art Biennale, Πεκίνο, Κίνα,
“Naylon Group”, Μπιενάλε Τασκένδης, Ουζμπεκιστάν, In Red, Cultural Center Casa Bianca, «Τέχνες και Θέατρο», επιμέλεια Μ. Γκόντα, αρχαίο θέατρο Επίδαυρου και πολλές πολλές ακόμα)
Στο ενεργητικό του έχει επίσης σκηνοθεσία παραστάσεων και εικαστικών δρώμενων (PERFORMANCES) στο “Edem-Gilgamesh”, Δεξαμενή Ιουστινιανού, (Cistern Yerebatan) στην Κωνσταντινούπολη, “Heaven”, Millenium House, Tien an men Square- Forbidden City- Wangfujing Dajie- Great Wall- Πεκίνο, Κίνα, “Emigrant”, Brandenburger Tor- Akademie der Kuenste- East Side Gallery- Βερολίνο, “Σελήνη”, Θέατρο Δάσους, Θεσσαλονίκη, «Εdem, Eternity», Λευκωσία- Πύλα- Αμμόχωστος- Δερύνεια, Κύπρος, «Μετάβαση / μετοικήσεις», Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, ΜΜΣΤ, “ΒΥΘΟΣ» Χώρος 18, Θεσσαλονίκη, «Κάφκα», Χώρος 18, Θεσσαλονίκη κ.α
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Πέμπτη, αρχής γενομένης από την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022.
Σεβόμενοι απόλυτα την εμπιστοσύνη σας αλλά και τη δημόσια υγεία, η Τέχνη επέλεξε, για τα τμήματα της ζωγραφικής, να εγκαταστήσει σύγχρονες συσκευές αποστείρωσης αέρα και επιφανειών, για την εξάλειψη
παθογόνων μικροοργανισμών (βακτηρίων, ιών, μυκήτων) και οσμών, με τη χρήση υπεριώδους φωτός UVC και φωτοκαταλυτικής οξείδωσης PCO.
Η συσκευή αποτελεί την καλύτερη του είδους της σε πιστοποιημένη εταιρία στην Ελλάδα και τη μοναδική στην Ευρώπη που παρέχει επαγγελματικές υπηρεσίες απολύμανσης – αποστείρωσης χώρων.
Έτσι τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται σε μια υγειονομικά ασφαλή και αποστειρωμένη από βακτήρια, ιούς και μύκητες αίθουσα και παιδιά και ενήλικες θα απολαμβάνουν τα εικαστικά ταξίδια.
Σε όλα τα καλλιτεχνικά εργαστήρια θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας για την προστασία της υγείας εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμοδίων Υπουργείων, όπως αυτές κάθε φορά θα δίνονται και πάντα σε σχέση με την πορεία της επιδημιολογικής κατάστασης στην πόλη και στη χώρα.
Πληροφορίες για εγγραφές στα μαθήματα: Κάθε Τρίτη και Πέμπτη κατά τις ώρες 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20), τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 και 6946253961 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Το 2013 διοργανώνει την ομαδική έκθεση «Re-art, re-cycle project» και 2014 την έκθεση «Δίκαιο και Τέχνη», στο Ινστιτούτο Γκαίτε της Θεσσαλονίκης. Το 2017 λαμβάνει μέρος στο πρόγραμμα Eco Art του Οργανισμού Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Ευρώπης, Πάφος 2017.
Φιλοτέχνησε εξώφυλλα των εκδόσεων Νεφέλη, για το Θέατρο και για τις ποιητικές συλλογές του Σταύρου Ζαφειρίου.
Οργάνωσε 36 ατομικές εκθέσεις και συμμετείχε σε 73 ομαδικές, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Γλυπτά του Σταύρου Παναγιωτάκη μπορείτε να θαυμάσετε στο δημόσιο αστικό χώρο σε πολλά σημεία της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, όπως τα «Πουλιά», στην Α’ προβλήτα, ΟΛΘ, Θεσσαλονίκη, τις «Περπατούσες», στο Porto Valitsa, Παλιούρι Χαλκιδική, τα “Πλανητόφυλλα”, “Αθήνα by Art”, στη Δημοτική Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων, το “Medalion”, Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης κ.α.
Εχει στο ενεργητικό του πολλές ατομικές εκθέσεις (Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, Γκαλερί Τερρακόττα, Θεσσαλονίκη, Γκαλερί Πλειάδες, Αθήνα, στα Δημήτρια Λγ’, Δήμος Θεσσαλονίκης, Γκαλερί Εφημερίδες, Μύκονος, στο Υδραγωγείο Ιουστινιανού (Cistern Yerebatan), Κωνσταντινούπολη, «Κύτταρο», Γενί Τζαμί, Θεσσαλονίκη, Hellenic Centre, Λονδίνο, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, Ίδρυμα Ελληνικού Πολιτισμού, Βερολίνο, γκαλερί Chiaki Kamikawa, Πάφος και πολλές άλλες).
Πολλές συμμετοχές έχει και σε ομαδικές εκθέσεις (Klasse Bergmann, HDK, Βερολίνο, Εικαστικές Προτάσεις, Θεσσαλονίκη, Ετήσια έκθεση Σ.Κ.Ε.Τ.Β.Ε., Ξάνθη, Κομοτηνή, Έκθεση Διεθνούς Αμνηστείας, Ινστιτούτο Γκαίτε, Θεσσαλονίκη, “Τρείς Νέοι Καλλιτέχνες”, Βελλίδειο Πολιτιστικό Κέντρο, Θεσσαλονίκη, Μουσείο Κατσίγρα, Λάρισα, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, Νίς Σερβίας, Εικαστική Συνάντηση, Νεώρια Χανίων, “Pictor”, Γερμανικό Σχολείο, Αλατζά Ιμαρέτ, Θεσσαλονίκη, «De Valigia» Σιδ. Σταθμός Θεσσαλονίκης ΟΠΠΕΘ ’97, Βελιγράδι, Βουδαπέστη, 5 ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τεχνών, Ecouche Γαλλίας, 6η Διεθνής Μπιενάλε Μικρογραφίας, Μιλάνοβατς Γιουγκοσλαβίας, “Malta“, International Festival, Poznan Πολωνίας, 1η Διαβαλκανική έκθεση Σύγχρονης Μικρογραφικής Τέχνης, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης
Τέχνης, Θεσσαλονίκη, «4 Greek Artists”, Κωνσταντινούπολη, “De Valigia”, «Kunstwerk Krastal”, Αυστρία, 1 st International Turkish Art Biennal, Άγκυρα Τουρκίας, 2nd International Art Biennale, Πεκίνο, Κίνα,
“Naylon Group”, Μπιενάλε Τασκένδης, Ουζμπεκιστάν, In Red, Cultural Center Casa Bianca, «Τέχνες και Θέατρο», επιμέλεια Μ. Γκόντα, αρχαίο θέατρο Επίδαυρου και πολλές πολλές ακόμα)
Στο ενεργητικό του έχει επίσης σκηνοθεσία παραστάσεων και εικαστικών δρώμενων (PERFORMANCES) στο “Edem-Gilgamesh”, Δεξαμενή Ιουστινιανού, (Cistern Yerebatan) στην Κωνσταντινούπολη, “Heaven”, Millenium House, Tien an men Square- Forbidden City- Wangfujing Dajie- Great Wall- Πεκίνο, Κίνα, “Emigrant”, Brandenburger Tor- Akademie der Kuenste- East Side Gallery- Βερολίνο, “Σελήνη”, Θέατρο Δάσους, Θεσσαλονίκη, «Εdem, Eternity», Λευκωσία- Πύλα- Αμμόχωστος- Δερύνεια, Κύπρος, «Μετάβαση / μετοικήσεις», Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, ΜΜΣΤ, “ΒΥΘΟΣ» Χώρος 18, Θεσσαλονίκη, «Κάφκα», Χώρος 18, Θεσσαλονίκη κ.α
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Πέμπτη, αρχής γενομένης από την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022.
Σεβόμενοι απόλυτα την εμπιστοσύνη σας αλλά και τη δημόσια υγεία, η Τέχνη επέλεξε, για τα τμήματα της ζωγραφικής, να εγκαταστήσει σύγχρονες συσκευές αποστείρωσης αέρα και επιφανειών, για την εξάλειψη
παθογόνων μικροοργανισμών (βακτηρίων, ιών, μυκήτων) και οσμών, με τη χρήση υπεριώδους φωτός UVC και φωτοκαταλυτικής οξείδωσης PCO.
Η συσκευή αποτελεί την καλύτερη του είδους της σε πιστοποιημένη εταιρία στην Ελλάδα και τη μοναδική στην Ευρώπη που παρέχει επαγγελματικές υπηρεσίες απολύμανσης – αποστείρωσης χώρων.
Έτσι τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται σε μια υγειονομικά ασφαλή και αποστειρωμένη από βακτήρια, ιούς και μύκητες αίθουσα και παιδιά και ενήλικες θα απολαμβάνουν τα εικαστικά ταξίδια.
Σε όλα τα καλλιτεχνικά εργαστήρια θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας για την προστασία της υγείας εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμοδίων Υπουργείων, όπως αυτές κάθε φορά θα δίνονται και πάντα σε σχέση με την πορεία της επιδημιολογικής κατάστασης στην πόλη και στη χώρα.
Πληροφορίες για εγγραφές στα μαθήματα: Κάθε Τρίτη και Πέμπτη κατά τις ώρες 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20), τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 και 6946253961 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.