Δντής 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς
Στη διαδικτυακή συνάντηση διάρκειας μιας ώρας που πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 21/7 με πρωτοβουλία της Υπουργού Παιδείας, η κ. Νίκη Κεραμέως είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εκπαιδευτικούς και μαθητές της ομάδας microgreens-magicgreens και να τους συγχαρεί για την ανάδειξη τους ως η καλύτερη "start up" της Ευρώπης για το 2022.
Στην ίδια συνάντηση ο CEO του JA Europe Salvatore Nigro αναφέρθηκε με εγκωμιαστικά σχόλια στην ελληνική ομάδα. Ο CEO Αργύρης Τζικόπουλος περιέγραψε τη δράση της JA Greece και τα επιτεύγματά της ενώ η συντονίστρια της συνάντησης Μαρία Γιαννέτου, αναφέρθηκε και στις άλλες διακρίσεις που απέσπασε η ελληνική αποστολή όπως το βραβείο ηγετικής προσωπικότητας από τον Αλέξανδρο Κατσαρώνα.
Ο διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς, Αλέξανδρος Ταμουτσίδης, αναφέρθηκε στα συναισθήματα χαράς και υπερηφάνειας που προκάλεσε η πανευρωπαϊκή πρωτιά στους κατοίκους του ακριτικού Κιλκίς. Επισήμανε τη σημασία της επιτυχίας για την Ελλάδα καθώς είναι μια διάκριση σε έναν κρίσιμο τομέα, αυτό της καινοτομίας, όπου θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των σύγχρονων κοινωνιών. Τόνισε τη σημασία της για το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και τέλος μίλησε για τον καθοριστικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα πειραματικά σχολεία στην νέα εποχή. Συνεχάρη θερμά μαθητές και εκπαιδευτικούς για την επιτυχία τους και ευχαρίστησε όλους όσους στήριξαν την ομάδα στην πορεία της προς τη νίκη και ιδιαίτερα την JA Greece και τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ κ. Ι. Μπρατάκο.
Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος κ.κ. Κατσαρώνας Σταύρος και Σιδηροπούλου Ελένη αναφέρθηκαν στα στάδια υλοποίησης του προγράμματος και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στην πορεία για την ευρωπαϊκή καταξίωση. Επισήμαναν την καινοτομία του προγράμματος, τη σχέση του με την αστική καλλιέργεια και την έξυπνη γεωργία. Δήλωσαν ότι η μεγαλύτερη ικανοποίηση των εκπαιδευτικών είναι να βλέπουν τους μαθητές τους προσηλωμένους στον στόχο τους, να αγωνίζονται και να υλοποιούν τα όνειρά τους.
Οι μαθητές παρουσίασαν το video που προβλήθηκε στο διαγωνισμό και ακολούθησε εκτεταμένη συζήτηση όπου η Υπουργός ενημερώθηκε για το πως προέκυψαν οι ιδέες για την επιλογή του θέματος, τα συναισθήματα που δημιουργήθηκαν στη διάρκεια της υλοποίησης του και τις εμπειρίες που αποκόμισαν οι μαθητές από τη συνεργασία τους με σημαντικούς επιστήμονες .
Η υπουργός έδειξε ενδιαφέρον για το πρόγραμμα, συνεχάρη μαθητές και εκπαιδευτικούς και δήλωσε υπερήφανη για την ομάδα και την επιτυχία. Αναφέρθηκε στο θεσμό των πειραματικών σχολείων, τη σημασία που του αποδίδει και τις προσδοκίες του υπουργείου από αυτά. Υποσχέθηκε στήριξη του προγράμματος καθώς ακολουθεί η επόμενη φάση, ο διαγωνισμός σε παγκόσμιο επίπεδο την ερχόμενη άνοιξη. Άκουσε με ενδιαφέρον τις σκέψεις και τους προβληματισμούς των μαθητών και παρέθεσε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που ανέλαβε και το νομοθετικό πλαίσιο που θεσμοθετήθηκε για τη διευκόλυνση της ανάπτυξης των "Start up" στην εκπαίδευση.
Στο τέλος της συνάντησης, ο διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου κάλεσε την κ. Κεραμέως να επισκεφθεί το σχολείο και να γνωρίσει από κοντά τις δράσεις του.
Ο διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς, Αλέξανδρος Ταμουτσίδης, αναφέρθηκε στα συναισθήματα χαράς και υπερηφάνειας που προκάλεσε η πανευρωπαϊκή πρωτιά στους κατοίκους του ακριτικού Κιλκίς. Επισήμανε τη σημασία της επιτυχίας για την Ελλάδα καθώς είναι μια διάκριση σε έναν κρίσιμο τομέα, αυτό της καινοτομίας, όπου θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των σύγχρονων κοινωνιών. Τόνισε τη σημασία της για το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και τέλος μίλησε για τον καθοριστικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα πειραματικά σχολεία στην νέα εποχή. Συνεχάρη θερμά μαθητές και εκπαιδευτικούς για την επιτυχία τους και ευχαρίστησε όλους όσους στήριξαν την ομάδα στην πορεία της προς τη νίκη και ιδιαίτερα την JA Greece και τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ κ. Ι. Μπρατάκο.
Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος κ.κ. Κατσαρώνας Σταύρος και Σιδηροπούλου Ελένη αναφέρθηκαν στα στάδια υλοποίησης του προγράμματος και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στην πορεία για την ευρωπαϊκή καταξίωση. Επισήμαναν την καινοτομία του προγράμματος, τη σχέση του με την αστική καλλιέργεια και την έξυπνη γεωργία. Δήλωσαν ότι η μεγαλύτερη ικανοποίηση των εκπαιδευτικών είναι να βλέπουν τους μαθητές τους προσηλωμένους στον στόχο τους, να αγωνίζονται και να υλοποιούν τα όνειρά τους.
Οι μαθητές παρουσίασαν το video που προβλήθηκε στο διαγωνισμό και ακολούθησε εκτεταμένη συζήτηση όπου η Υπουργός ενημερώθηκε για το πως προέκυψαν οι ιδέες για την επιλογή του θέματος, τα συναισθήματα που δημιουργήθηκαν στη διάρκεια της υλοποίησης του και τις εμπειρίες που αποκόμισαν οι μαθητές από τη συνεργασία τους με σημαντικούς επιστήμονες .
Η υπουργός έδειξε ενδιαφέρον για το πρόγραμμα, συνεχάρη μαθητές και εκπαιδευτικούς και δήλωσε υπερήφανη για την ομάδα και την επιτυχία. Αναφέρθηκε στο θεσμό των πειραματικών σχολείων, τη σημασία που του αποδίδει και τις προσδοκίες του υπουργείου από αυτά. Υποσχέθηκε στήριξη του προγράμματος καθώς ακολουθεί η επόμενη φάση, ο διαγωνισμός σε παγκόσμιο επίπεδο την ερχόμενη άνοιξη. Άκουσε με ενδιαφέρον τις σκέψεις και τους προβληματισμούς των μαθητών και παρέθεσε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που ανέλαβε και το νομοθετικό πλαίσιο που θεσμοθετήθηκε για τη διευκόλυνση της ανάπτυξης των "Start up" στην εκπαίδευση.
Στο τέλος της συνάντησης, ο διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου κάλεσε την κ. Κεραμέως να επισκεφθεί το σχολείο και να γνωρίσει από κοντά τις δράσεις του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.