Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς στο Πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΝΟΗΣΙΣ»

Ανακοίνωση 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς

Κατά το σχολικό έτος 2021 – 2022 το 1ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Κιλκίς συμμετείχε για τέταρτη φορά στο Πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΝΟΗΣΙΣ» (ΜΝΑΕ) του ΝΟΗΣΙΣ «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας». Το πρόγραμμα ΜΝΑΕ (με κωδικό MIS 5011051) είναι συγχρηματοδοτούμενο από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το Σχέδιο Δράσης του ΕΠΑ.Λ. με τίτλο «Το 1ο ΕΠΑΛ Κιλκίς δημιουργεί και το 2021-2022» πραγματοποιήθηκε κατά τους μήνες Μάρτιο έως και Ιούνιο 2022. Οι δαπάνες για το σύνολο των υποδράσεων καλύφθηκαν εξολοκλήρου από το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ».

Οι τέσσερις υποδράσεις που υλοποιήθηκαν ήταν:

1. Η γυναικεία ομορφιά μέσα από τα μάτια των ζωγράφων της Αναγέννησης

2. Δημιουργικό Εργαστήριο

3. Μαθητική Εφημερίδα: Μαθητοτυπία

4. Ανακαλύπτοντας την «Ιθάκη» μέσα από τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό

Στην πρώτη υποδράση με τίτλο «Η γυναικεία ομορφιά μέσα από τα μάτια των ζωγράφων της Αναγέννησης» αναζητήθηκαν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο παρουσίασης της γυναικείας ομορφιάς κατά την περίοδο της Αναγέννησης μέσω των πινάκων γνωστών ζωγράφων, συζητήσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις και ιδέες όσων αφορά τον σχεδιασμό του περιεχομένου, της μορφής και της δομή της δράσης. 

Δημιουργήθηκαν ομάδες και ξεκίνησε η άσκηση των μαθητριών στο μακιγιάζ της εποχής της αναγέννησης σε χαρτί (face chart) και μεταφορά του μακιγιάζ του face chart στο μοντέλο. Υλοποιήθηκαν πρόβες στο χτένισμα, στο ντύσιμο, στο μακιγιάζ και στη φωτογράφιση των μοντέλων. Τέλος προετοιμάστηκαν τα χτενίσματα και το μακιγιάζ για την παρουσίαση που υλοποιήθηκε στην πλατεία Ειρήνης του Κιλκίς την 12 Μαΐου 2022 κατά την ημέρα υλοποίησης του Φεστιβάλ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Στη δεύτερη υποδράση με τίτλο «Δημιουργικό Εργαστήριο» συγγράψαμε μικρές ιστορίες βασισμένες σε 2 εικόνες, τραγουδήσαμε όλοι μαζί στην τάξη και υλοποιήθηκε επιτοίχιο συλλογικό έργο σε τάξη του σχολείου αναρτώντας ατομικά ζωγραφικά έργα των μαθητριών και των μαθητών. Δημιουργήσαμε προσωποποιημένους σελιδοδείκτες και τέλος υλοποιήθηκε συλλογικό έργο σε τοίχο διαδρόμου του σχολείου.

Στην τρίτη υποδράση με τίτλο «Μαθητική Εφημερίδα: Μαθητοτυπία» συζητήθηκε η λειτουργία της σχολικής εφημερίδας και τις θεματικές που μας ενδιαφέρουν. Μοιράστηκαν θέματα και έγινε αρχική συλλογή των πρώτων εργασιών/άρθρων, ζητήθηκε από τους συμμαθητές μας εκφράσουν το τι θα ήθελαν να διαβάσουν στη σχολική εφημερίδα μέσω ατομικών έργων κειμένου-ζωγραφικής. Καλύψαμε δημοσιογραφικά διάφορες δράσεις στο σχολείο και την παρουσίαση της υποδράσης 1 στην πλατεία της πόλης. Τέλος ανανεώσαμε το ραντεβού μας με νέες ιδέες για την επόμενη χρονιά σχολική χρονιά.

Στην τέταρτη υποδράση με τίτλο «Ανακαλύπτοντας την «Ιθάκη» μέσα από τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό» έγινε παρουσίαση του ποιήματος της «Ιθάκης» του Καβάφη και θυμηθήκαμε τον Οδυσσέα και τις περιπέτειες που αυτός πέρασε κατά τη διάρκεια της «Οδύσσειας» του Ομήρου. Συζητήσαμε και συνδέσαμε τον ήρωα «Οδυσσέα» με τον κάθε ένα από εμάς και τα εμπόδια-περιπέτειες που ενδεχομένως θα συναντήσουμε στον εργασιακό χώρο. Μέσω ατομικών έργων κειμένου-ζωγραφικής αποτυπώσαμε τις σκέψεις μας και τα εμπόδια που θεωρούμε ότι συναντά ο σύγχρονος εργαζόμενος και σημειώσαμε την σπουδαιότητα του μαθήματος του ΣΕΠ για τους μαθητές.

Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε τις μαθήτριες, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν στο σύνολο των υποδράσεων που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια της δράσης «Το 1ο ΕΠΑΛ Κιλκίς δημιουργεί και το 2021-2022».

Επιπλέον εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας προς την ομάδα διαχείρισης του προγράμματος του ΝΟΗΣΙΣ «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας» για την υποστήριξη καθώς επίσης και τη Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κιλκίς για τη συνεργασία.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.