Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022

Τα νέα του ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ (8/6/2022)

Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ 

ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ Ηλιούπολη
Δευτέρα
Φτιάξαμε λαχταριστές φραουλίτσες με έναν ευφάνταστο τρόπο. Επίσης, απασχοληθήκαμε δημιουργικά με πλαστελίνη, πηλό, τάβλι και συμβολικό παιχνίδι. Τέλος, διασκεδάσαμε ιδιαίτερα χορεύοντας παραδοσιακούς χορούς.

Τρίτη
Φτιάξαμε νόστιμα και υγιεινά κουλούρια Θεσσαλονίκης, τα οποία συνοδεύσαμε με τυρί κρέμα. Επίσης, παίξαμε κρεμάλα, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, αλλά και διασκεδάσαμε με τροχούς και με στεφάνια!

Τετάρτη
1 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος. Μιλήσαμε για το γάλα και την τεράστια αξία του στην υγεία μας. Αφού συζητήσαμε και παρακολουθήσαμε κάποια σχετικά βίντεο στο YouTube, προχωρήσαμε σε μία βιωματική δράση. Συγκεκριμένα, αναπαραστήσαμε με δημιουργικό τρόπο το άρμεγμα των αγελάδων, χρησιμοποιώντας ως βασικά υλικά γάλα αγελάδας και λευκά γάντια. Διασκεδάσαμε, επίσης, με το συμβολικό παιχνίδι, αλλά και με την πρόβα του θεατρικού μας έργου. Τέλος, είδαμε τον καιρό σε διάφορες πόλεις/χώρες, τρέξαμε και παίξαμε με τα στεφάνια.

Πέμπτη
Φτιάξαμε όμορφα καβουράκια, μπαίνοντας για τα καλά στο κλίμα του καλοκαιριού. Επίσης, εξασκηθήκαμε στα μαθηματικά αξιοποιώντας κοχύλια που μαζέψαμε από τη θάλασσα και παίξαμε επιτραπέζια παιχνίδια. Τέλος, διασκεδάσαμε με συμβολικό παιχνίδι, αλλά και με ζωγραφική.

Παρασκευή
3 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Φτιάξαμε τα δικά μας ποδήλατα με βασικά μας υλικά χρωματιστά ξυλάκια και CDs. Επίσης, εμπλουτίσαμε το καλοκαιρινό κλίμα του χώρου μας με καλοκαιρινές ζωγραφιές/κατασκευές και κοχύλια. Ακόμα, δημιουργήσαμε αυτοκινητόδρομο, σήματα και αυτοκίνητα με χρωματιστά ξυλάκια, είδαμε τον καιρό σε νησιά, εξασκηθήκαμε στα μαθηματικά, παίξαμε επιτραπέζια, αλλά και διασκεδάσαμε στον χώρο του γυμναστηρίου.

ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ Ηλιούπολη


Εικαστικά – Ζωγραφική

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος αποτελείται από 2 μέρη, το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο. Το αριστερό ημισφαίριο χρησιμοποιείται στη λογική σκέψη και στις αναλυτικές διαδικασίες. Αυτό το κομμάτι του εγκεφάλου είναι συνήθως και αυτό που εκπαιδεύει το σχολείο μιας και σχετίζεται με τα μαθηματικά, την ανάγνωση και τις επιστήμες. 

Από την άλλη πλευρά, το δεξί ημισφαίριο χρησιμοποιείται στη συναισθηματική αντίληψη, στη φαντασία και στη δημιουργικότητα. Είναι αυτό το μέρος του εγκεφάλου που το τυπικό σχολικό περιβάλλον αμελεί να εκπαιδεύσει ή δίνει λιγότερη αξία.

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί, είναι πως όταν χαρισματικά παιδιά λύνουν προβλήματα στον τομέα της διάκρισής τους, υπάρχει αυξημένη δραστηριότητα και στα δύο ημισφαίρια. Φαίνεται πως για να είναι αποτελεσματικός ο εγκέφαλος, τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου πρέπει να συνεργαστούν. Με την τόνωση και την άσκηση του δεξιού ημισφαιρίου ενισχύεται η σύνδεση μεταξύ των δύο ημισφαιρίων. 

Όταν τα παιδιά εκτίθενται στις τέχνες, το δεξί ημισφαίριο αναπτύσσεται όπως το αριστερό λειτουργώντας παράλληλα και έτσι επιτυγχάνεται το πλήρες δυναμικό του εγκεφάλου! Πιο αναλυτικά, οι τέχνες ωφελούν τα παιδιά στα παρακάτω:

Σκάκι

Δεν είναι τυχαίο που το σκάκι είναι γνωστό ως το παιχνίδι των βασιλιάδων. Από τον Ναπολέοντας έως τον Καρλ Μαρξ και τον Αϊνστάιν, το σκάκι πάντα προσέλκυε τα μεγάλα μυαλά και κυρίως τους βασιλιάδες. Ίσως γιατί οι βασιλιάδες και αυτοκράτορες που έλεγχαν μεγάλες αυτοκρατορίες και στρατούς είδαν μέσα στο σκάκι την δυνατότητα να ασκούνε το μυαλό τους στη στρατηγική, στο σχεδιασμό και την πρόβλεψη, πράγματα που χρειάζονται για να διοικήσεις μια αυτοκρατορία και ένα βασίλειο. 

Όσο η επιστήμη προχωρά, τόσο περισσότερα μαθαίνουμε για τον εγκέφαλο και βρίσκουμε νέα οφέλη του σκάκι σε αυτόν. Στην σκέψη ενός ανθρώπου. Μερικά από τα οφέλη που προσφέρει το σκάκι στον εγκέφαλο μας είναι:

Αυξάνει την νοημοσύνη

Εξασκεί τη μνήμη

Εξασκεί τα 2 ημισφαίρια του εγκεφάλου

Αυξάνει την δημιουργικότητα

Βελτιώνει την ικανότητα επίλυσης διαφόρων προβλημάτων

Βελτιώνει την ικανότητα μελέτης

Βελτιώνει την συγκέντρωση

Αναπτύσσει την ικανότητα στρατηγικού σχεδιασμού και πρόβλεψης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.