Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021

Για αυτούς που λείπουν


Του Γιώργου Τσιμπουσλή
Αγόρι μου ήμουν εκεί μπροστά σου, όταν προσπαθούσες να βάλεις μπρος το pw σου, στο δωμάτιο σου. Τόση λάμψη στα μάτια του δεν είχε κανένας. Ξα δεν παίρνει ρε! Και ήσουν 4 το πολύ 5. Το γέλιο σου ρε φίλε, από μικρό παιδί το έχω κλείσει στην καρδιά μου και ας μην ήμουν εκεί στα πολλά. Και όλα αυτά για ένα πούστ**ο κράνος. 

Ένα κράνος τη δύναμη έχει; Την δύναμη της στιγμής αγόρι μου και μας λείπεις. Ξέρετε ποτέ δεν έγραψα, πότε δεν είπα κάτι για όλα αυτά, αλλά ένας κράνος είναι όλα, ένα κράνος που πρέπει να το βάλεις από δω μέχρι εκεί, ποτέ δεν ξέρεις. Και τι έμεινε σπόρε; Αναμνήσεις και όνειρα, όνειρα ζωής που έμειναν στο ράφι και αναμνήσεις που μεθάνε και τον πιο νηφάλιο από μας. 

Σε έκανα τατουάζ σε έκλαψα και κλαίω ακόμα, δεν έφυγες ποτέ για μένα, δεν έφυγες ποτέ για κανέναν, εκεί ρε φίλε μαζί σου και δάκρυα πλημμυρίζουν τα μάτια μου και πάλι. 

ΦΟΡΑΤΕ ΚΡΑΝΟΣ ΡΕ ΠΟΥΣ**ΔΕΣ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΗΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ
ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΕΤΣΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.