Δελτίο τύπου Επιμορφωτικής Κιλκίς
Στις μέρες μας, σχεδόν όλες οι δραστηριότητες του ανθρώπου έχουν αλλάξει μορφή. Μια από αυτές είναι και η εκπαίδευση (όλων των βαθμίδων) η οποία έχει μεταφερθεί σε μεγάλο βαθμό στον ψηφιακό κόσμο.
Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 Επιμορφωτική Κιλκίς Μ.Ε.Π.Ε., στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης, εξεύρεσης και δημιουργίας καινοτόμων πρακτικών και εργαλείων καθώς και της ανταλλαγής καλών πρακτικών με άλλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς από την Ευρωπαϊκή Ένωση, συμμετέχει στο έργο Erasmus+ με τίτλο: “Blended teaching and learning in VET schools” που συντονίζει το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης “Riga State Technical School” από τη Λετονία.
Το έργο εγκρίθηκε στο πλαίσιο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων στρατηγικών συμπράξεων στο πρόγραμμα Erasmus+ ως απάντηση στην κρίση του COVID-19, τον Οκτώβριο 2020.
Στόχος του έργου είναι η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτών στη μικτή διδασκαλία/μάθηση (blended teaching/learning).
Για να το πετύχει αυτό θα:
· ορίσει τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους και καινοτόμα εργαλεία για τους εκπαιδευτικούς
· δημιουργήσει μια συλλογή από αυτές τις μεθόδους και εργαλεία (μέσα από έναν οδηγό), που θα διατεθεί ελεύθερα στο κοινό
· προωθήσει την ανταλλαγή ορθών πρακτικών στις ομάδες στόχους των συμμετεχόντων χωρών
Ομάδες-στόχοι του έργου είναι προϊστάμενοι/διευθυντές, καθηγητές/εκπαιδευτές και μαθητές.
Στο έργο συμμετέχουν οι ακόλουθοι εκπαιδευτικοί φορείς:
Συντονιστής:
· Riga State Technical School (Λετονία)
Εταίροι:
· Επιμορφωτική Κιλκίς Μ.Ε.Π.Ε. (Ελλάδα)
· Ida-Virumaa Vocational Education Centre (Εσθονία)
· Education Centre Piramida Maribor (Σλοβενία)
· Public Institution Vilnius Jeruzale Labour Market Training Centre (Λιθουανία)
Οι δραστηριότητες του έργου θα ξεκινήσουν με την εναρκτήρια συνάντηση των εταίρων, η οποία θα πραγματοποιηθεί online στις 1 και 2 Ιουνίου 2021.
Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 Επιμορφωτική Κιλκίς Μ.Ε.Π.Ε., στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης, εξεύρεσης και δημιουργίας καινοτόμων πρακτικών και εργαλείων καθώς και της ανταλλαγής καλών πρακτικών με άλλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς από την Ευρωπαϊκή Ένωση, συμμετέχει στο έργο Erasmus+ με τίτλο: “Blended teaching and learning in VET schools” που συντονίζει το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης “Riga State Technical School” από τη Λετονία.
Το έργο εγκρίθηκε στο πλαίσιο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων στρατηγικών συμπράξεων στο πρόγραμμα Erasmus+ ως απάντηση στην κρίση του COVID-19, τον Οκτώβριο 2020.
Στόχος του έργου είναι η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτών στη μικτή διδασκαλία/μάθηση (blended teaching/learning).
Για να το πετύχει αυτό θα:
· ορίσει τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους και καινοτόμα εργαλεία για τους εκπαιδευτικούς
· δημιουργήσει μια συλλογή από αυτές τις μεθόδους και εργαλεία (μέσα από έναν οδηγό), που θα διατεθεί ελεύθερα στο κοινό
· προωθήσει την ανταλλαγή ορθών πρακτικών στις ομάδες στόχους των συμμετεχόντων χωρών
Ομάδες-στόχοι του έργου είναι προϊστάμενοι/διευθυντές, καθηγητές/εκπαιδευτές και μαθητές.
Στο έργο συμμετέχουν οι ακόλουθοι εκπαιδευτικοί φορείς:
Συντονιστής:
· Riga State Technical School (Λετονία)
Εταίροι:
· Επιμορφωτική Κιλκίς Μ.Ε.Π.Ε. (Ελλάδα)
· Ida-Virumaa Vocational Education Centre (Εσθονία)
· Education Centre Piramida Maribor (Σλοβενία)
· Public Institution Vilnius Jeruzale Labour Market Training Centre (Λιθουανία)
Οι δραστηριότητες του έργου θα ξεκινήσουν με την εναρκτήρια συνάντηση των εταίρων, η οποία θα πραγματοποιηθεί online στις 1 και 2 Ιουνίου 2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.