Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Τμήμα εικαστικών στην ΤΕΧΝΗ Κιλκίς


Δελτίο τύπου ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς

Ένας εκ των εξαιρετικών καλλιτεχνών που στηρίζουν το εικαστικό δυναμικό των τμημάτων της Τέχνης είναι ο Χαρίτωνας Παπαδόπουλος.
Ζωγράφος, γλύπτης, χαράκτης, σκηνογράφος-ενδυματολόγος, φίλος και αγαπημένος της Τέχνης συνεχίζει το εργαστήριο ζωγραφικής, κολλάζ και κατασκευών στην ΤΕΧΝΗ.

Ο Χαρίτων Παπαδόπουλος είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεάτρου, της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ, με ειδίκευση στην κατεύθυνση της Σκηνογραφίας- Ενδυματολογίας. Εξασκεί την τέχνη της ζωγραφικής, συστηματικά εδώ και 20 χρόνια περίπου, ενώ έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα, και στο εξωτερικό ( Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Γαλλία, Ελβετία, Γερμανία). Ζωγραφίζει πάνω σε έπιπλα, φτιάχνει κοσμήματα, ξύλινα γλυπτά και διάφορα αντικείμενα πρωτότυπης καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Την τέχνη της χαρακτικής διδάχθηκε στην Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρία ΤΕΧΝΗ στο Κιλκίς, με δάσκαλο τον επίσης εξαιρετικό εικαστικό και χρόνια φίλο της Τέχνης, Νικόλα Μπλιάτκα.

Ο Χαρίτων Παπαδόπουλος πέρα από την πρώτη ατομική του έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής, στην Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρία «ΤΕΧΝΗ», το Νοέμβριο του 2017, συμμετείχε σε ομαδική έκθεση νέων καλλιτεχνών στην γκαλερί Ζήνα Αθανασιάδου στη Θεσσαλονίκη και στην Διεθνή έκθεση σκηνογραφίας, με το τμήμα Θεάτρου της σχολής Καλών Τεχνών , Prague Quadrennial, με σκηνικές προτάσεις για την Βαβέλ.

Ο Χαρίτων Παπαδόπουλος έχει επιμεληθεί τα σκηνικά, τα κοστούμια και τους φωτισμούς, στην παράσταση “Ο Επαγγελματίας” του Ντούσαν Κοβάτσεβιτς, σε σκηνοθεσία Κυριάκου Δανηιλίδη. Θέατρο Σοφούλη και θέατρο Άνετον, έχει κάνει εικονογράφηση για το εγχειρίδιο θεατρικής αγωγής Παίζοντας Θέατρο, του Τάσου Αγγελόπουλου, έχει επιμεληθεί τα σκηνικά και το διαφημιστικό σποτ (stop motion animation) , για την παράσταση “Στην κιβωτό στις 8”, σε σκηνοθεσία Μαργαρίτας Νασιούλα, στο πλαίσιο του Αστερόκοσμου – HELEXPO, το σκηνικό χώρο και φωτισμούς για την παράσταση Απόψε ούτε Άμλετ, σε σκηνοθεσία Πρόδρομου Τσινικόρη, στον Πολυχώρο Bios στην Αθήνα, σκηνικά και τα κοστούμια, σε συνεργασία με την Μάρθα Φωκά, στην παράσταση “ο Χρουσαϊτός και η Βασιλοπούλα”, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράτζου. ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Σερρών, έχει κάνει το σχεδιασμό φωτισμών για την παράσταση “Ο Δράκος” του Ερμή Μουρατίδη, στο θέατρο Έξω από τα Τείχη και σε σκηνοθεσία Καίτης Σαμαρά, σχεδιασμό φωτισμών για την παράσταση “Χερ Κόλπερτ “ του Νταβίντ Γκίζελμαν, στο θέατρο Έξω από τα Τείχη σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη, επιμέλεια φωτισμών, σε συνεργασία με την Ελίζα Αλεξανδροπούλου, για την παράσταση “Ηρακλείδαι”, σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη στο Θέατρο Βαφείο στην Αθήνα και θέατρο Κήπου στην Θεσσαλονίκη, ενώ τέλος συμμετείχε ως ηθοποιός στην ταινία μικρού μήκους Mal du depart, σε σκηνοθεσία Μανώλη Φραγγίδη . Θεσσαλονίκη (2008).

Έργο του Χαρίτωνα Παπαδόπουλου κοσμεί το μουσείο της λίμνης Δοϊράνης . (2018)

Τα μαθήματα ξεκινούν την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου και η φαντασία, το χρώμα και η δημιουργία θα έχουν την τιμητική τους.

Εγγραφές από Δευτέρα έως Παρασκευή, 5 με 9 το απόγευμα, στο τηλέφωνο 23410 24217 και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της τέχνης texni-kilkis@hotmail.gr και γίνετε οι εκκολαπτόμενοι εικαστικοί της πόλης!

Σε όλα τα καλλιτεχνικά εργαστήρια θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας για την προστασία της υγείας εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμοδίων Υπουργείων, όπως αυτές κάθε φορά θα δίνονται και πάντα σε σχέση με την πορεία της επιδημιολογικής κατάστασης στην πόλη και στη χώρα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.