Παρεμβαίνει ο αναγνώστης της Γνώμης Ν.Β.
Με αφορμή τις εξελίξεις στο μεταναστευτικό στον νομό μας, δηλαδή τις αντιδράσεις που προκαλεί στην τοπική κοινωνία ο αυξανόμενος αριθμός μεταναστών στον νομό Κιλκίς, καθώς και η απουσία αρμοδίων και πολιτείας από το θέμα αποφάσισα να παραθέσω κάποιες δικές μου απόψεις.
Καθημερινά διαπιστώνεται ανεξέλεγκτη και άναρχη κίνηση μεταναστών από την δομή της N Καβάλας προς στην πόλη του Πολυκάστρου, με τους πεζούς και ποδηλάτες να στερούνται στοιχειώδης κανόνες οδικής συμπεριφοράς, με κίνδυνο πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
Στον ίδιο δρόμο παρατηρήθηκε ότι λεωφορεία της γραμμής προερχόμενα από την Θεσσαλονίκη αποβιβάζουν ομάδες μεταναστών που δεν έχουν σχέση με την δομή μεταναστών της νέας καβάλας και θα προσπαθήσουν να μεταβούν στην Ευρώπη περνώντας παράνομα από την Ειδομένη.
Η όλων αυτών αύξησε την παραβατικότητα και μείωσε το αίσθημα ασφάλειας των κατοίκων. Η εικόνα τους παραπέμπει σε άτομα χωρίς προοπτική για την ζωή που έχουν επαναπαυθεί στα ειδικά επιδόματα. Αλήθεια τι θα συμβεί αν σταματήσει απότομα η όποια παροχή σε αυτούς;
Ενώ ο νομός Κιλκίς γέμισε από μετανάστες που βρίσκονται είτε στις δομές φιλοξενίας. κατοικίες και ξενοδοχεία, είτε που φτάνουν στην περιοχή μας με εμπορικές αμαξοστοιχίες, λεωφορεία και άλλα μέσα, η τοπική κοινωνία έχει διχαστεί και μια σιωπή να πλανάται στην πλειοψηφία των βουλευτών του νομού μας αλλά και των αιρετών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Καθημερινά διαπιστώνεται ανεξέλεγκτη και άναρχη κίνηση μεταναστών από την δομή της N Καβάλας προς στην πόλη του Πολυκάστρου, με τους πεζούς και ποδηλάτες να στερούνται στοιχειώδης κανόνες οδικής συμπεριφοράς, με κίνδυνο πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
Στον ίδιο δρόμο παρατηρήθηκε ότι λεωφορεία της γραμμής προερχόμενα από την Θεσσαλονίκη αποβιβάζουν ομάδες μεταναστών που δεν έχουν σχέση με την δομή μεταναστών της νέας καβάλας και θα προσπαθήσουν να μεταβούν στην Ευρώπη περνώντας παράνομα από την Ειδομένη.
Η όλων αυτών αύξησε την παραβατικότητα και μείωσε το αίσθημα ασφάλειας των κατοίκων. Η εικόνα τους παραπέμπει σε άτομα χωρίς προοπτική για την ζωή που έχουν επαναπαυθεί στα ειδικά επιδόματα. Αλήθεια τι θα συμβεί αν σταματήσει απότομα η όποια παροχή σε αυτούς;
Ενώ ο νομός Κιλκίς γέμισε από μετανάστες που βρίσκονται είτε στις δομές φιλοξενίας. κατοικίες και ξενοδοχεία, είτε που φτάνουν στην περιοχή μας με εμπορικές αμαξοστοιχίες, λεωφορεία και άλλα μέσα, η τοπική κοινωνία έχει διχαστεί και μια σιωπή να πλανάται στην πλειοψηφία των βουλευτών του νομού μας αλλά και των αιρετών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ίσως επειδή υπάρχει σχετική οικονομική βοήθεια από το αρμόδιο υπουργείο για την παρουσία των μεταναστών. Στο ίδιο μοτίβο και επιχειρήσεις που επιβιώνουν από την παρουσία τους στην περιοχή.
Όμως σε γενικές γραμμές οι μετανάστες απέδειξαν και αποδεικνύουν συνεχώς ότι είναι ανήμποροι να ενταθούν στην τοπική κοινωνία αφού υπάρχει διαφορετική κουλτούρα και άρνηση ένταξης και συνεργασίας. Οπότε η συνύπαρξη δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Κατανοούμε απόλυτα ότι όπως όλοι στην Ελλάδα, θα πρέπει να επωμιστούμε μέρος από το μεταναστευτικό πρόβλημα με την συμμετοχή και φιλοξενία του 1% από αυτούς του πληθυσμού της τοπικής κοινωνίας. Αυτό σημαίνει πρακτικά στον νομό Κιλκίς των 84000 κατοίκων αναλογούν 840 άτομα με 520 άτομα στον Δήμο Κιλκίς και 280 στο δήμο Παιονίας, ποσοστό που ήδη καλύπτεται με την στέγαση των μεταναστών σε οικίες.
Όμως σε γενικές γραμμές οι μετανάστες απέδειξαν και αποδεικνύουν συνεχώς ότι είναι ανήμποροι να ενταθούν στην τοπική κοινωνία αφού υπάρχει διαφορετική κουλτούρα και άρνηση ένταξης και συνεργασίας. Οπότε η συνύπαρξη δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Κατανοούμε απόλυτα ότι όπως όλοι στην Ελλάδα, θα πρέπει να επωμιστούμε μέρος από το μεταναστευτικό πρόβλημα με την συμμετοχή και φιλοξενία του 1% από αυτούς του πληθυσμού της τοπικής κοινωνίας. Αυτό σημαίνει πρακτικά στον νομό Κιλκίς των 84000 κατοίκων αναλογούν 840 άτομα με 520 άτομα στον Δήμο Κιλκίς και 280 στο δήμο Παιονίας, ποσοστό που ήδη καλύπτεται με την στέγαση των μεταναστών σε οικίες.
Η αδιαφορία σκόπιμη ή όχι δυστυχώς έφερε πολλούς περισσότερους στο νομό μας οι οποίοι στεγάζονται σε ξενοδοχεία και στην μεγάλη δομή της νέας υπερβαίνοντας κατά πολύ το 1% και να φτάνει περίπου στο 3% μη υπολογίζοντας τους καθημερινούς παρανόμους περιπλανώμενους.
Θέλουμε ως κάτοικοι να συμβάλλουμε και να βοηθήσουμε στην προσπάθεια του κράτους για αντιμετώπιση του μεταναστευτικού, αλλά να εφαρμοστεί στον νομό μας το πλαφόν του 1% και να μειωθεί ο αριθμό τους, να απαγορευτούν οι ανεξέλεγκτες αφίξεις από Θεσσαλονίκη νέων μεταναστών, να περιοριστούν στους χώρους της δομής που υπάρχουν παροχές, και να θεσπιστεί πρόγραμμα εκπαίδευσης ώστε να ενταθούν ως χρήσιμο εργατικό δυναμικό στην τοπική κοινωνία.
Τελικά η παρουσία μεταναστών αποτελεί οικονομική ανάσα στην τοπική κοινωνία ή μακροχρόνια πληγή;
Το φαινόμενο θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί με προσοχή, με ενότητα και σύμπνοια από όλους μας και μέσα από αντικειμενικό πρίσμα.
Δυστυχώς το διαίρει και βασίλευε καλά κρατεί.
Θέλουμε ως κάτοικοι να συμβάλλουμε και να βοηθήσουμε στην προσπάθεια του κράτους για αντιμετώπιση του μεταναστευτικού, αλλά να εφαρμοστεί στον νομό μας το πλαφόν του 1% και να μειωθεί ο αριθμό τους, να απαγορευτούν οι ανεξέλεγκτες αφίξεις από Θεσσαλονίκη νέων μεταναστών, να περιοριστούν στους χώρους της δομής που υπάρχουν παροχές, και να θεσπιστεί πρόγραμμα εκπαίδευσης ώστε να ενταθούν ως χρήσιμο εργατικό δυναμικό στην τοπική κοινωνία.
Τελικά η παρουσία μεταναστών αποτελεί οικονομική ανάσα στην τοπική κοινωνία ή μακροχρόνια πληγή;
Το φαινόμενο θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί με προσοχή, με ενότητα και σύμπνοια από όλους μας και μέσα από αντικειμενικό πρίσμα.
Δυστυχώς το διαίρει και βασίλευε καλά κρατεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.