Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αποφάσισε να καλέσει τους συναδέλφους βαθμολογητές να απέχουν από όλα τα βαθμολογικά κέντρα την Τρίτη 23/06/2020. Η αποχή από τη βαθμολόγηση των γραπτών των Πανελλαδικώς Εξεταζομένων Μαθημάτων εντάσσεται στο πλαίσιο άλλων κινητοποιήσεων που έχουν ήδη αποφασιστεί, όπως της συγκέντρωσης που θα πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας την Τρίτη 23/06/2020 στις 13:00.
Ως γνωστόν πριν μερικές ημέρες ανακοινώθηκαν τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και ΓΕΛ που δεν επιχειρούν απλά την αυξομείωση μαθημάτων, όπως συνηθίζεται επί πολλές δεκαετίες, αλλά χωρίς καμία επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση, καταργούν σχεδόν όλα τα γνωστικά αντικείμενα των Κοινωνικών Επιστημών, των Καλλιτεχνικών και γενικότερα της καλλιτεχνικής παιδείας στο ΓΕΛ, το μάθημα της έρευνας (project), μειώνουν τις ώρες της οικιακής οικονομίας στο Γυμνάσιο και πλήττουν τις οικονομικές επιστήμες στο ΓΕΛ.
Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά την Τρίτη στις 13:00 στη συγκέντρωσηστο Υπουργείο Παιδείας
Να απέχουν από όλα τα Βαθμολογικά Κέντρα και τη διόρθωση των Πανελλαδικώς Εξεταζομένων Μαθημάτων την Τρίτη 23/06/2020
Ως γνωστόν πριν μερικές ημέρες ανακοινώθηκαν τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και ΓΕΛ που δεν επιχειρούν απλά την αυξομείωση μαθημάτων, όπως συνηθίζεται επί πολλές δεκαετίες, αλλά χωρίς καμία επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση, καταργούν σχεδόν όλα τα γνωστικά αντικείμενα των Κοινωνικών Επιστημών, των Καλλιτεχνικών και γενικότερα της καλλιτεχνικής παιδείας στο ΓΕΛ, το μάθημα της έρευνας (project), μειώνουν τις ώρες της οικιακής οικονομίας στο Γυμνάσιο και πλήττουν τις οικονομικές επιστήμες στο ΓΕΛ.
Στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα, είναι ξεκάθαρο ότι το Υπουργείο Παιδείας οραματίζεται ένα σχολείο αποστεωμένο από κάθε έννοια κοινωνικών αξιών, έρευνας, τέχνης το οποίο θα αποτελεί ένα ασφυκτικό εξεταστικό κέντρο, προθάλαμο των πανεπιστημίων
Παράλληλα, το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των ΓΕΛ, με τις καταργήσεις μαθημάτων αφήνει έκθετους/ες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που ουσιαστικά μένουν άνευ αντικειμένου διδασκαλίας στη δευτεροβάθμιαεκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί Καλλιτεχνικών ειδικοτήτων (Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρολογίας), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81 (Αρχιτέκτονες, Τοπογράφοι, Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανικοί από τα ΤΕΙ) και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ88.01 (Γεωπόνοι), εξοστρακίζονται πλήρως από τα ΓΕΛ, ενώ μεγάλες συνέπειες υφίστανται και οι Οικονομολόγοι και Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ80) σε ΓΕΛ και Γυμνάσιο. Ειδικά οι ΠΕ78, από το σχολικό έτος 2021-22 κατά το οποίο θα καταργηθεί και η Κοινωνιολογία της Γ’ ΓΕΛ, ουσιαστικά εκδιώκονται συνολικά από το δημόσιο σχολείο, καθώς δεν θα μπορούν να καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις σε καμία βαθμίδα εκπαίδευσης ή τύπο σχολείου.
Παράλληλα, το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των ΓΕΛ, με τις καταργήσεις μαθημάτων αφήνει έκθετους/ες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που ουσιαστικά μένουν άνευ αντικειμένου διδασκαλίας στη δευτεροβάθμιαεκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί Καλλιτεχνικών ειδικοτήτων (Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρολογίας), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81 (Αρχιτέκτονες, Τοπογράφοι, Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανικοί από τα ΤΕΙ) και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ88.01 (Γεωπόνοι), εξοστρακίζονται πλήρως από τα ΓΕΛ, ενώ μεγάλες συνέπειες υφίστανται και οι Οικονομολόγοι και Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ80) σε ΓΕΛ και Γυμνάσιο. Ειδικά οι ΠΕ78, από το σχολικό έτος 2021-22 κατά το οποίο θα καταργηθεί και η Κοινωνιολογία της Γ’ ΓΕΛ, ουσιαστικά εκδιώκονται συνολικά από το δημόσιο σχολείο, καθώς δεν θα μπορούν να καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις σε καμία βαθμίδα εκπαίδευσης ή τύπο σχολείου.
Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά την Τρίτη στις 13:00 στη συγκέντρωσηστο Υπουργείο Παιδείας
Να απέχουν από όλα τα Βαθμολογικά Κέντρα και τη διόρθωση των Πανελλαδικώς Εξεταζομένων Μαθημάτων την Τρίτη 23/06/2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.