Ανακοίνωση Ομάδας Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατάφερε και πάλι να δημιουργήσει την απόλυτη σύγχυση σε εκπαιδευτική κοινότητα και χιλιάδες οικογένειες μαθητών.
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως με δελτίο τύπου στις 8 Απριλίου 2020, καθώς και με φτηνούς εντυπωσιασμούς στη Βουλή κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη, ανακοίνωσε πως ξεκινά η χωρίς χρέωση πρόσβαση στο internet για μαθητές και εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως με δελτίο τύπου στις 8 Απριλίου 2020, καθώς και με φτηνούς εντυπωσιασμούς στη Βουλή κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη, ανακοίνωσε πως ξεκινά η χωρίς χρέωση πρόσβαση στο internet για μαθητές και εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Έσπευσε μάλιστα να ευχαριστήσει τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας για την κοινωνική τους προσφορά. Ωστόσο, η δωρεάν πρόσβαση αφορά αποκλειστικά και μόνον την πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες, ενώ η προβολή περιεχομένου που έχει ενσωματωθεί από άλλες πηγές (πχ: video στο youtube, σύνδεσμοι σε άλλες σελίδες) χρεώνεται κανονικά!
Απάτη και ψέμα για ακόμη μια φορά από την υπουργό των ακριβοπληρωμένων αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα, με χρήματα από το δημόσιο ταμείο. Τη στιγμή μάλιστα που δεν πρόλαβε να «στεγνώσει το μελάνι» της εγκυκλίου που απέστειλε προς τα σχολεία της χώρας, με την οποία αναιρούσε την προηγούμενη εντολή της για παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Εξοπλισμού (laptops και tablets) που όπως αποδείχτηκε προορίζεται να παραδοθεί στα κλειστά σχολεία και όχι σε αυτούς που δεν έχουν τα μέσα ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση.
Βέβαια, εδώ και 1 μήνα, έγινε σαφές στην εκπαιδευτική κοινότητα και τις οικογένειες των μαθητών πως το σύστημα της τηλεκπαίδευσης αποτελεί μια εξ ανάγκης λύση, στηριγμένη σε αδύναμες υποδομές, που καλύπτει μέρος των αναγκών των μαθητών και μάλιστα όχι χάρη στο υπουργείο, που ως παρατηρητής περιορίζεται να εκδίδει εγκυκλίους, αλλά χάρη στην αυτοθυσία των συκοφαντημένων ως προχτές δασκάλων και καθηγητών των σχολείων μας.
Για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, η συλλογική προσπάθεια αποτελεί βήμα προπαγάνδας με έκδοση στατιστικών χωρίς νόημα, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα και τις τεχνικές δυσκολίες, ορατές σε όλους τους χρήστες, αλλά την ίδια στιγμή με σπατάλη σημαντικών πόρων για αναρτήσεις στα social media και για προμήθεια εξοπλισμού, και μάλιστα με απευθείας αναθέσεις.
Απάτη και ψέμα για ακόμη μια φορά από την υπουργό των ακριβοπληρωμένων αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα, με χρήματα από το δημόσιο ταμείο. Τη στιγμή μάλιστα που δεν πρόλαβε να «στεγνώσει το μελάνι» της εγκυκλίου που απέστειλε προς τα σχολεία της χώρας, με την οποία αναιρούσε την προηγούμενη εντολή της για παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Εξοπλισμού (laptops και tablets) που όπως αποδείχτηκε προορίζεται να παραδοθεί στα κλειστά σχολεία και όχι σε αυτούς που δεν έχουν τα μέσα ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση.
Βέβαια, εδώ και 1 μήνα, έγινε σαφές στην εκπαιδευτική κοινότητα και τις οικογένειες των μαθητών πως το σύστημα της τηλεκπαίδευσης αποτελεί μια εξ ανάγκης λύση, στηριγμένη σε αδύναμες υποδομές, που καλύπτει μέρος των αναγκών των μαθητών και μάλιστα όχι χάρη στο υπουργείο, που ως παρατηρητής περιορίζεται να εκδίδει εγκυκλίους, αλλά χάρη στην αυτοθυσία των συκοφαντημένων ως προχτές δασκάλων και καθηγητών των σχολείων μας.
Για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, η συλλογική προσπάθεια αποτελεί βήμα προπαγάνδας με έκδοση στατιστικών χωρίς νόημα, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα και τις τεχνικές δυσκολίες, ορατές σε όλους τους χρήστες, αλλά την ίδια στιγμή με σπατάλη σημαντικών πόρων για αναρτήσεις στα social media και για προμήθεια εξοπλισμού, και μάλιστα με απευθείας αναθέσεις.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας, ο εξοπλισμός θα εξασφαλιστεί από δωρεές, που θα γίνονται αμελλητί (!) αποδεκτές από την υπουργό, καθώς και από απευθείας αναθέσεις σε ιδιωτικές εταιρίες, κατά παρέκκλιση κάθε σχετικής εθνικής διάταξης περί δημόσιων συμβάσεων, με πρόσχημα τα έκτακτα μέτρα για τον κορωνοϊό.
Εκτός από τις δωρεές, η ΠΝΠ της 20ής Μαρτίου δίνει τη δυνατότητα στο υπουργείο Παιδείας να επιλέγει «ελευθέρας» ιδιωτικές εταιρείες για: α) την προμήθεια φορητών υπολογιστών σχετικών ηλεκτρονικών συσκευών και λογισμικών, β) την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης επικοινωνίας και ενημέρωσης (όπως η καμπάνια ενημέρωσης και κατασκευής της ιστοσελίδας «Μαθαίνουμε Σπίτι» που κόστισε σχεδόν 92.000 ευρώ από εταιρεία που έχει αναλάβει, συν τοις άλλοις, έργα των υπουργείων Ψηφιακής Πολιτικής - Εσωτερικών, και άλλα 35.000 για τη δημιουργία Help Desk από άλλη εταιρεία) και γ) την παροχή υπηρεσιών για την επίτευξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η συγκεκριμένη δυνατότητα μάλιστα θα παρέχεται για τουλάχιστον έξι μήνες από την έναρξη της ισχύος των συγκεκριμένων διατάξεων.
Προσθέτουμε ότι έως και σήμερα, το υπουργείο Παιδείας έχει δαπανήσει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του στην λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας, παραδίδοντας τα κλειδιά στην εταιρία CISCO, σε βάρος του δημόσιου συστήματος τηλεκπαίδευσης, με κίνδυνο παραβίασης των προσωπικών δεδομένων χιλιάδων εκπαιδευτικών. Κι αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι η δημόσια υποδομή του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στο Λύκειο, εφόσον ενισχυθεί από την Πολιτεία. ώστε σε σύντομο διάστημα να καλύψει 200.000 ηλεκτρονικές τάξεις.
Η κυβέρνηση, στο πλαίσιο της ισότιμης συμμετοχής και της παροχής εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, έχει ως άμεση υποχρέωση τη διάθεση τεχνολογικού εξοπλισμού και την εξασφάλιση δωρεάν πρόσβασης σε όσους και όσες την έχουν ανάγκη.
Να υπάρξει μέριμνα και για την πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και για τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα προσφυγόπουλα, τους Ρομά, καθώς και αυτούς που φοιτούν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
Η υπουργός Παιδείας να σταματήσει τώρα την παραπλάνηση, την επικοινωνιακή διαχείριση και τον εμπαιγμό της εκπαιδευτικής κοινότητας και να επικεντρωθεί στην άμεση και ουσιαστική υποστήριξη τoυ δημόσιου σχολείου.
Προσθέτουμε ότι έως και σήμερα, το υπουργείο Παιδείας έχει δαπανήσει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του στην λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας, παραδίδοντας τα κλειδιά στην εταιρία CISCO, σε βάρος του δημόσιου συστήματος τηλεκπαίδευσης, με κίνδυνο παραβίασης των προσωπικών δεδομένων χιλιάδων εκπαιδευτικών. Κι αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι η δημόσια υποδομή του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στο Λύκειο, εφόσον ενισχυθεί από την Πολιτεία. ώστε σε σύντομο διάστημα να καλύψει 200.000 ηλεκτρονικές τάξεις.
Η κυβέρνηση, στο πλαίσιο της ισότιμης συμμετοχής και της παροχής εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, έχει ως άμεση υποχρέωση τη διάθεση τεχνολογικού εξοπλισμού και την εξασφάλιση δωρεάν πρόσβασης σε όσους και όσες την έχουν ανάγκη.
Να υπάρξει μέριμνα και για την πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και για τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα προσφυγόπουλα, τους Ρομά, καθώς και αυτούς που φοιτούν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
Η υπουργός Παιδείας να σταματήσει τώρα την παραπλάνηση, την επικοινωνιακή διαχείριση και τον εμπαιγμό της εκπαιδευτικής κοινότητας και να επικεντρωθεί στην άμεση και ουσιαστική υποστήριξη τoυ δημόσιου σχολείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.