†Ο Γουμενίσσης, Αξιουπόλεως & Πολυκάστρου Δημήτριος
Πρός τον κλήρο και το λαό της καθ' ημάς θεοσώστου επαρχίας
Με την απειλή της πανδημίας του κορωναϊού που εισέβαλε στην πατρίδα μας οφείλουμε οι πάντες να μεριμνήσουμε για τις ανάγκες των εμπεριστάτων αδελφών μας. Εκείνων που είναι ανήμποροι να αυτοεξυπηρετηθούν και είναι εγκαταλελειμμένοι.
Τι σημαίνει αυτό; Αν και είμαστε από ανάγκη απομονωμένοι, δεν πρέπει όμως να μείνουμε αποξενωμένοι. Η όποια επικοινωνία θα έχει νόημα καί περιεχόμενο ουσιαστικό, εάν κι εφόσον απευθύνεται με γνήσια αισθήματα αγάπης και φιλαδελφίας στις ευπαθείς ομάδες που αισθάνονται πολλές φορές περιφρονημένες, τηρώντας πάντοτε όλα τα μέτρα προφύλαξης που ορίζουν οι επιστήμονες.
Η αλληλεγγύη μας πρέπει αφειδώλευτα να εκδηλώνεται είτε με τον καλό μας το λόγο, με το αδιάπτωτο ενδιαφέρον, με τη χριστοτερπή αλληλοβοήθεια και την προσευχή μας στον εν Τριάδι Θεό ημών και την Παναγία μας, ώστε να αφυδατώνεται ο παραπικρασμός της εγκαταλείψεως και να νοηματίζεται η ζωή μας με το πρίσμα της αιωνιότητος σύμφωνα και με την θεοφιλή προτροπή του Μεγάλου Βασιλείου: «Του πεινώντός εστιν ο άρτος, ον συ κατέχεις· του γυμνηνεύοντος το ιμάτιον, ο συ φυλάσσεις εν αποθήκαις· του ανυποδήτου το υπόδημα, ο παρά σοι κατασήπεται· του χρήζοντος το αργύριον, ο κατορύξας έχεις. Ώστε τοσούτους αδικείς, όσοις παρέχειν εδύνασο».
Το ζητα ο Χριστός από όλους μας. Μην του το αρνηθούμε. Γιατί τότε κι Εκείνος θα μας αρνηθεί ενώπιον του Πατρός Του.
Διότι στα πρόσωπα των αναξιοπαθούντων και ανημπόρων αδελφών μας, αντικατοπτρίζεται ο ίδιος ο Κύριος. Και ας μη λησμονούμε ότι «ο ελεών πτωχόν, δανείζει Θεώ» (Παρ. 19,17).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.