Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Γιώργος Περπερίδης: ΣΥΝΕΧΙΖΩ από άλλο μετερίζι του ΚΙΛΚΙΣ

 Δελτίο τύπου υποψηφίου βουλευτή νομού Κιλκίς, Γιώργου Περπερίδη
Το αυτονόητο για κάθε ενεργό πολίτη η συμμετοχή του στα πολιτικά δρώμενα ισχύει και για εμένα. Μετά από 35 χρόνια παρουσίας στον δημόσιο λόγο αποφάσισα να δοκιμάσω και να κριθώ από τους πολίτες στην κεντρική πολιτική σκηνή.


Προτίθεμαι να εκτεθώ στις βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου με το ψηφοδέλτιο «ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ».

Η έως σήμερα πορεία μου ως εκδότης του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ», της μεγαλύτερης εφημερίδας του Κιλκίς, που εδώ και 44 χρόνια εκδίδεται με γνώμονα να αποτελεί «μαχητικό όργανο του μοχθούντος λαού του Κιλκίς» με υποχρεώνει να επιδιώξω την στήριξη του συμπολίτη μου, προκειμένου να μου δοθεί η δυνατότητα να αγωνιστώ, από άλλη θεσμική θέση, τα όσα επί 35 χρόνια ο δημοσιογραφικός λόγος μου έχει υποστηρίξει προς όφελος του νομού μας.

Θεωρώ, ότι, μετά από τόσα χρόνια, οφείλω να δοκιμαστώ στην μετατροπή των λόγων μου σε έργα.

Η πολύχρονη οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα μας και η απόγνωση που αυτή προκάλεσε, οδηγούν τον Έλληνα ψηφοφόρο σε αδιέξοδες επιλογές που εξυπηρετούν το συναίσθημα και όχι τη λογική. Το αποτέλεσμα των πρόσφατων ευρωεκλογών αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ακύρωσης της συλλογικής μνήμης για αίτια και υπαιτίους που μας οδήγησαν στον εφιάλτη της κρίσης, κι αυτό δεν θα πρέπει να επαναληφθεί στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου.

Με λίγα λόγια, δεν είναι δυνατόν να ενοχοποιείται ο ΣΥΡΙΖΑ που οδήγησε τη χώρα στην έξοδο από την κρίση και τα μνημόνια, και να ξεχνάμε αυτούς που βύθισαν την χώρα στην οικονομική δυστυχία με τη τριανταπεντάχρονη φαύλη διακυβέρνησή τους από το 1974 και εντεύθεν.

Το Κιλκίς βίωσε τις επιπτώσεις της κρίσης σε μεγάλο βαθμό. Η αποβιομηχάνιση και η μείωση των θέσεων εργασίας οδήγησε μεγάλο ποσοστό των συμπολιτών μας στην απόγνωση της ακραίας φτώχειας.

Και παρά τις καταγεγραμμένες προσπάθειες της κυβέρνησης τα τελευταία τριάμισυ χρόνια παραμένει σημαντικό πρόβλημα για τον τόπο μας.

Η προσπάθειά μου να εκπροσωπήσω τον πολίτη του νομού μου στο ελληνικό κοινοβούλιο δεν προέρχεται από στείρα προσωπική ματαιοδοξία. Αυτό που ειλικρινά επιθυμώ είναι να αξιοποιήσω την μεχρι σήμερα εμπειρία μου στη δημόσια σφαίρα στην προσπάθεια να ξαναέλθει στο νομό Κιλκίς η ανάπτυξη.

Όντας καθημερινά δίπλα στον πολίτη και την καθημερινότητά του, μπορώ να υποσχεθώ, ότι ως βουλευτής δεν θα μετατραπώ σε μόνιμο κάτοικο των Αθηνών με σποραδικές επισκέψεις στον γενέθλιο τόπο μου σε εορτές και επετείους. Για τρεις και πλέον δεκαετίες ασχολήθηκα ενεργά με τα μεγάλα και τα μικρά προβλήματα του νομού και της καθημερινότητας αντίστοιχα με διατύπωση συγκεκριμένων εφικτών προτάσεων. 


Οι συνεργάτες μου και εγώ σταθήκαμε δίπλα στην αγωνία του κιλκισιώτη, που έβλεπε να αδικείται από μικρά και μεγάλα συμφέροντα, και αντιμετωπίσαμε με τεκμηριωμένη πάντα αγωνιστικότητα τους κατά καιρούς αδικούντες τον απλό πολίτη. Ποτέ στη δημόσια ζωή μου δεν κρύφτηκα πίσω από υποκριτικά χαμόγελα, προσδοκώντας εφήμερα οφέλη. Και ποτέ δεν υπολόγισα το προσωπικό κόστος από τους εκάστοτε ισχυρούς.

Έχω απόλυτη συνείδηση, ότι η υπεράσπιση της αλήθειας είναι επικίνδυνη πηγή αντιπάθειας. Δημιουργεί αντιπάλους ακόμα και στο ίδιο σου το κόμμα, αλλά μακροπρόθεσμα ωφελεί τον τόπο και τον άνθρωπο. Μακριά από εμένα το προφίλ του πολιτικού των ανέξοδων προεκλογικών υποσχέσεων και του μετεκλογικού παραγοντισμού της εξωθεσμικής προσωπικής εξυπηρέτησης σε βάρος του συλλογικού συμφέροντος. Πρότυπό μου είναι ο πολιτικός που καταγράφει, ιεραρχεί, στοχεύει, σχεδιάζει και αγωνίζεται να επιτύχει τον στόχο. Και στο Κιλκίς οι ανάγκες είναι πολλές.

Αναγνωρίζω τις δυσκολίες και δεν υποτιμώ την πραγματικότητα. Η πρόκληση όμως είναι μεγάλη. Πρώτος μου στόχος είναι να καταφέρω να επιβάλλω-εντάξω τις ανάγκες του Κιλκίς στις προτεραιότητες των θεσμοθετημένων κέντρων εξουσίας. Το Κιλκίς θα πρέπει να παύσει να αντιμετωπίζεται ως ένας νομός παρίας της χώρας. Ούτε μισή ώρα από τη Θεσσαλονίκη, η εικόνα που έχει ο τόπος μου δείχνει ότι βρίσκεται πολλά χιλιόμετρα πίσω από την πρωτεύουσα της Μακεδονίας.

Πού είναι ο προαστιακός σιδηρόδρομος;

Τι γίνεται με το την παροχή φυσικού αερίου στους ιδιώτες;

Τι συμβαίνει με τη λειτουργία ανώτερης ή ανώτατης σχολής στο νομό;

Γιατί το Κιλκίς δεν επιλέγεται ως τουριστικός προορισμός ή τόπος κατοικίας;

Και τόσα άλλα «γιατί» που έχουν καθηλώσει το αγαπημένο μας Κιλκίς σε μια καθυστέρηση που μας αδικεί όλους.

Σήμερα υπόσχομαι ότι η υποψηφιότητά μου δεν έρχεται να ικανοποιήσει ένα άχρηστο «εγώ», αλλά να επιβεβαιώσει την επιθυμία μου να συνεχίσω να είμαι χρήσιμος για τον τόπο μου, το Κιλκίς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.