Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Βασιλική Μαυρογονάτου: Ευχαριστώ από καρδιάς...

Υπογράφει η Βασιλική Μαυρογονάτου
Ευχαριστώ πολύ τους 369 φίλους που με στήριξαν στις εκλογές την προηγούμενη Κυριακή. Μπορεί να μην εκλέχθηκα αλλά οφείλω δημόσια να ευχαριστήσω αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους και αυτούς που ήταν δίπλα μου όλο αυτό το διάστημα. 

Να ευχαριστήσω πρωτίστως τον σύζυγό μου και τα παιδιά μου που στάθηκαν βράχος και άντεξαν τον ασυνήθιστο για εμάς τρόπο ζωής τόσο καιρό. Έπειτα τους γονείς μου που κατέβαλλαν προσπάθεια για την εκλογή μου. 

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω τους φίλους μου που έκαναν ότι περνούσε απ’ το χέρι τους για να με βοηθήσουν. Να ευχαριστήσω και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης που πρόβαλλαν το όραμά μου και τις θέσεις μου. Επίσης να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Κυριακίδη για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου.

Η πλειοψηφία του Κιλκίς επέλεξε άλλους συνυποψήφιους να τους εκπροσωπήσουν και τους συγχαίρω για την εκλογή τους. Είμαι σίγουρη πως θα είναι αντάξιοι των προσδοκιών του τόπου και θα κάνουν ότι καλύτερο για την πόλη και τα χωριά μας. Σήμερα σας ζητώ για μια ακόμη φορά να προσέλθετε στις κάλπες και να αναδείξετε επόμενο Δήμαρχο Κιλκίς τον Δημήτρη Κυριακίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.