Δελτίο τύπου Επιμορφωτικής Κιλκίς
Η Επιμορφωτική Κιλκίς υλοποίησε το διεθνές εκπαιδευτικό σεμινάριο “Motivated Students need Innovative Teacher” (οι εκπαιδευτικοί που καινοτομούν δίνουν κίνητρο για μάθηση στους μαθητές) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+. Στο σεμινάριο, διάρκειας 40 ωρών, που πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 13 Απριλίου 2019 συμμετείχαν 6 καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τη Λιθουανία και την Κύπρο καθώς και μια εκπαιδεύτρια ενηλίκων από τη Λιθουνία.
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να επιμορφώσει τους καθηγητές αναφορικά με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις και να τους βοηθήσει να αναπτύξουν δεξιότητες πάνω στις τάσεις της εποχής. Το σεμινάριο, σχεδιασμένο για καθηγητές και δασκάλους περιλάμβανε 4 θεματικές ενότητες προσανατολισμένες στην παρακίνηση των μαθητών για γνώση μέσω καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας:
· Αλλαγή του τρόπου εκπαίδευσης (από τη διδασκαλία, στη μάθηση)
· Ολοκληρωμένη προσέγγιση του STEAM
· Συνεργατική επίλυση προβλημάτων (Collaborative problem solving)
· Χρήση των νέων τεχνολογιών και του Gamification στη διδασκαλία
Το σεμινάριο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, έργο “Innovative teacher – motivated student: collaborative problem solving” (2015-2017) στο οποίο συμμετείχε η Επιμορφωτική Κιλκίς ως διακρατικός εταίρος.
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις σε σχολεία:
· 2ο Δημοτικό σχολείο Κιλκίς
· 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς
· 2ο ΕΠΑΛ Κιλκίς
Μουσεία:
· Πολεμικό μουσείο βαλκανικών πολέμων Κιλκίς
· Λαογραφικό μουσείο Κιλκίς
· Αρχαιολογικό μουσείο Κιλκίς
Καθώς και άλλα σημεία ενδιαφέροντος:
· Λόφος Αγίου Γεωργίου Κιλκίς
· Σπήλαιο Κιλκίς
· Καταρράκτες Έδεσσας
· Αρχαιολογικός χώρος Βεργίνας
· Όλυμπος (Λιτόχωρο)
Οι συμμετέχοντες καθηγητές έφυγαν από την χώρα μας με τις καλύτερες των εντυπώσεων, παίρνοντας μαζί τους γνώσεις, πολύτιμες εμπειρίες και τη ζεστασιά της Ελληνικής φιλοξενίας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα κατάρτισης για εκπαιδευτές, που υλοποιούνται από την Επιμορφωτική μπορείτε να βρείτε εδώ.
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να επιμορφώσει τους καθηγητές αναφορικά με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις και να τους βοηθήσει να αναπτύξουν δεξιότητες πάνω στις τάσεις της εποχής. Το σεμινάριο, σχεδιασμένο για καθηγητές και δασκάλους περιλάμβανε 4 θεματικές ενότητες προσανατολισμένες στην παρακίνηση των μαθητών για γνώση μέσω καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας:
· Αλλαγή του τρόπου εκπαίδευσης (από τη διδασκαλία, στη μάθηση)
· Ολοκληρωμένη προσέγγιση του STEAM
· Συνεργατική επίλυση προβλημάτων (Collaborative problem solving)
· Χρήση των νέων τεχνολογιών και του Gamification στη διδασκαλία
Το σεμινάριο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, έργο “Innovative teacher – motivated student: collaborative problem solving” (2015-2017) στο οποίο συμμετείχε η Επιμορφωτική Κιλκίς ως διακρατικός εταίρος.
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις σε σχολεία:
· 2ο Δημοτικό σχολείο Κιλκίς
· 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς
· 2ο ΕΠΑΛ Κιλκίς
Μουσεία:
· Πολεμικό μουσείο βαλκανικών πολέμων Κιλκίς
· Λαογραφικό μουσείο Κιλκίς
· Αρχαιολογικό μουσείο Κιλκίς
Καθώς και άλλα σημεία ενδιαφέροντος:
· Λόφος Αγίου Γεωργίου Κιλκίς
· Σπήλαιο Κιλκίς
· Καταρράκτες Έδεσσας
· Αρχαιολογικός χώρος Βεργίνας
· Όλυμπος (Λιτόχωρο)
Οι συμμετέχοντες καθηγητές έφυγαν από την χώρα μας με τις καλύτερες των εντυπώσεων, παίρνοντας μαζί τους γνώσεις, πολύτιμες εμπειρίες και τη ζεστασιά της Ελληνικής φιλοξενίας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα κατάρτισης για εκπαιδευτές, που υλοποιούνται από την Επιμορφωτική μπορείτε να βρείτε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.