Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Νίκος Νίτσας: Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς

Υπογράφει ο Νίκος Νίτσας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κρηστώνη, και ζω στο Κιλκίς. Είμαι παντρεμένος και έχω έναν γιο οκτώ ετών. Υπηρέτησα στις τάξεις του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ως υπαξιωματικός επί 27 χρόνια. Ειδικεύτηκα σε θέματα ασφάλειας και ηλεκτρονικού πολέμου. Τοποθετήθηκα κυρίως σε μονάδες εκστρατείας αλλά και σε επιτελικές θέσεις. 

Ομιλώ την Αγγλική και την τουρκική γλώσσα

Είδα πολλές πόλεις της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος να αλλάζουν.

"Όραμα μου είναι μια καθαρή και ασφαλής πόλη. Μια πόλη που υποστηρίζει και αναπτύσσει τις δομές της.

Μια πόλη που εγκαταλείπει την στασιμότητα και ξεκινά πορεία ανάπτυξης και δημιουργικότητας."


Θέλοντας να υλοποιήσω το όραμα μου που ελπίζω ότι είναι και όραμα των συνδημοτών μου, κατέρχομαι στις επικείμενες δημοτικές εκλογές ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ΚΙΛΚΙΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ στον οποίο Υποψήφιος Δήμαρχος είναι ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (ΣΟΥΛΗΣ) ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.