Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Μαρία Γιαννακίδη: Είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς

Υπογράφει η Μαρία Γιαννακίδη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Ονομάζομαι Μαρία Γιαννακίδη και είμαι κάτοικος Γαλλικού. Γεννήθηκα το 1960 στη Γεωργία, στην περιοχή Τσάλκα. Το 1977 τελείωσα τη δεκαετή υποχρεωτική εκπαίδευση και μπήκα στο πανεπιστήμιο, στην Ιατρική σχολή του Άστραχαν της Ρωσίας, όπου συνέχισα να μένω και μετά τις σπουδές μου, δουλεύοντας στα ασθενοφόρα για τρία χρόνια. 

Φεύγοντας από εκεί, επέστρεψα στη γενέτειρά μου, όπου εργάστηκα στο ιατρείο του χωριού για 11 χρόνια. Το 1987 επιστρατεύτηκα, μαζί άλλους συμπολίτες μου για ανθρωπιστική βοήθεια στο Τσέρνομπιλ και δούλεψα για αρκετούς μήνες σε στρατιωτικό νοσοκομείο της Ουκρανίας. Το 1992 ήρθα στην Ελλάδα, δούλεψα στο εργοστάσιο Alumil και σε άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις και σήμερα εργάζομαι ως αποκλειστική νοσοκόμα στο Νοσοκομείο Κιλκίς.

Σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές πήρα την απόφαση να συμπορευθώ με τον Δημήτρη Αγαθόπουλο στον συνδυασμό «Συμμετέχω – Ο Δήμος στα χέρια του πολίτη», γιατί θεωρώ καθήκον μου να υπηρετήσω και από αυτή τη θέση την πατρίδα στην οποία ζω και την οποία αγαπώ. 

Είμαι αποφασισμένη να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις για να αφήσουμε ένα καλύτερο μέλλον και μια καλύτερη πόλη στα παιδιά και τα εγγόνια μας. Ως γυναίκα, μητέρα και γιαγιά έχω ιδιαίτερες ευαισθησίες για τις γυναίκες και τα νέα παιδιά και θα αγωνιστώ μαζί τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής στο Δήμο Κιλκίς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.