Εμείς οι ωραίοι ως Έλληνες που ερχόμαστε από τα βάθη του χρόνου, είμαστε ο χρόνος που βαδίζει στα ματωμένα μονοπάτια της ιστορίας μας. Είμαστε η ιστορία. Αυτή η ίδια αυτοπροσώπως, που μας στοιχειώνει τις νύχτες και δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε, επαναλαμβάνοντας έναν δυσβάσταχτο εσωτερικό μονόλογο να τραγουδάει σαν τον άνεμο για την γη του Αλέξανδρου, που ακόμη και οι πέτρες γνωρίζουν ότι είναι η Μακεδονία και φυσικά ποια είναι τα σύνορα της.
Εμείς οι Έλληνες που σίγουρα δεν ήμασταν κρυμμένοι στις κρυψώνες του εθνικισμού, όπως διατείνεται το σύστημα και σήμερα βγήκαμε βόλτα. Είμαστε εμείς που από το υστέρημα μας πληρώνουμε τόκους και τοκοχρεολύσια, ενώ τα παιδιά μας πεινάνε σαφώς δε, δεν θεωρούμε επιτυχία τα συσσίτια των διαφόρων οργανώσεων που ροκανίζουν αβέρτα.
Είμαστε εμείς που την ημέρα του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών για την Αντιγόνη, δεν κάναμε κοπάνα ούτε χαζεύαμε αλλά παρακολουθήσαμε και καταλάβαμε ότι το χρέος δεν είναι οικονομικό αλλά ηθικό πρωτίστως.
Μάθαμε, ότι η Αντιγόνη δεν υπάκουσε στον Κρέοντα, στην εξουσία δηλαδή.
Εμείς οι πάντα γελαστοί και γελασμένοι Έλληνες, δεν μπορούμε να αυτοπροσδιοριστούμε ως Έλληνες πατριώτες, που δεν ανήκουμε στην δημοκρατία του τύπου αριστερά ή δεξιά γιατί αυτό χρησιμεύει για τον ράφτη, αλλά μπορεί το φίλο μου Paminodas-souzi να αυτοπροσδιορίζεται ως τρίτο φύλο;
Η Ελευθερία λοιπόν αυτή η ωραία περίλαμπρη ιδέα και κόρη, φτάνει ίσαμε το ύψος των γεννητικών μας οργάνων; Εμείς όμως οι ωραίοι ως Έλληνες σε αυτό το προσωρινό μας σώμα, έχουμε νου και καρδιά, και η καρδιά μας χτυπάει για την Μακεδονία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.