Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Volvo: «Βόρειο σέλας» σε 4 τροχούς - To XC40 «εισβάλλει» με αξιώσεις και στην ελληνική αγορά

Επιμέλεια: Γιώργος Τσιμπουσλής
Ξεκινάμε από τα βασικά. «Σας αρέσει το νέο XC40;». H απάντηση στην ερώτηση, από τις περισσότερες γυναίκες και πάρα πολλούς άνδρες, είναι ανεπιφύλακτα «ναι». Πρόκειται για το τρίτο SUV στην γκάμα της Volvo -έπειτα από τα XC90 και XC60- και το μικρότερο από πλευράς διαστάσεων. 

Ψηφίστηκε προσφάτως ως το «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018» και είναι τόσο ασφαλές, ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο όσο αναμένει κάποιος από ένα σύγχρονο μοντέλο της Volvo. Η διάθεσή του στην ελληνική αγορά έχει ήδη αρχίσει, με τιμή εκκίνησης τα 30.713 ευρώ για την έκδοση βενζίνης Τ3, με ιδιαίτερα γενναιόδωρο πακέτο εξοπλισμού.

Το αμάξωμα του νέου Volvo XC40 βασίζεται στο νέο ευμετάβλητο πλαίσιο CMA (Compact Modular Architecture), που είναι εξόχως στιβαρό και έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει τα ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα δούμε από τη σουηδική εταιρεία στο μέλλον. Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στη διασύνδεση και στα συστήματα υποστήριξης του οδηγού. 

Μεταξύ αυτών, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης «Pilot Assist», το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων «City Safety», το σύστημα αποφυγής εκτροπής από τον δρόμο «Run-Off Road Mitigation», το «Cross Traffic Alert» με αυτόματο φρενάρισμα και την κάμερα 360° που βοηθά τους οδηγούς να ελιχθούν σε μικρούς χώρους στάθμευσης.

Ένα ακόμα αξιόλογο χαρακτηριστικό του νέου XC40 είναι η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση που προσφέρει. Ταξιδεύοντας από την Αθήνα μέχρι τη Μονεμβασιά, μέσα σε ένα XC40 με τροχούς 19 ιντσών, δεν καταλάβαμε καθόλου το ταξίδι στην όμορφη, μοντέρνα και λειτουργική καμπίνα, φθάνοντας στον προορισμό μας «ατσαλάκωτοι». Να σημειώσουμε, επίσης, πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει ως αρχική βάση τα 475 λίτρα.

Στην ελληνική αγορά θα υπάρξουν τρεις τύποι βενζινοκινητήρων (T3, Τ4, T5) και δύο τύποι diesel (D3, D4), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο οκτώ σχέσεων (Geartronic) και εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς (AWD). H πρώτη έκδοση βενζίνης T3 εφοδιάζεται με κινητήρα 1,5 λίτρου απόδοσης 156 ίππων, ενώ η κορυφαία έκδοση T5 ανεβαίνει στα 2,0 λίτρα με απόδοση 247 ίππων. 

Ενδιάμεσα υπάρχει η έκδοση T4 στα 2,0 λίτρα με 190 ίππους, που όμως δεν διατίθεται ακόμα στην ελληνική αγορά. Οι πετρελαιοκινητήρες είναι αποκλειστικά δίλιτροι με αποδόσεις 150 (D3) και 190 ίππων (D4). Σε επίπεδο εκδόσεων εξοπλισμού υπάρχουν τέσσερις επιλογές: Base, Momentum, Inscription και R-Design.
Του Γιάννη Κανουπάκη
jkan@naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.