Δελτίο τύπου Γ. Γεωργαντά
Συνάντηση πραγματοποίησε σήμερα, 18 Απριλίου 2018, στην Αθήνα ο Βουλευτής Κιλκίς Γ. Γεωργαντάς με τον Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Α. Ξενόφο. Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε η επιτακτική ανάγκη στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αυτής να συμπεριληφθεί ως υποχρέωση του ιδιώτη παραχωρησιούχου και η κατασκευή του τμήματος της ΠΑΘΕ «Χαλάστρας- Πολυκάστρου».
Συγκεκριμένα για τα 44,2 χιλιόμετρα αυτού του τμήματος στα οποία υπάρχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και δεν υφίσταται διαχωριστική νησίδα πρέπει να επεκταθεί ο δρόμος έτσι ώστε να υπάρχουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ταυτόχρονα να κατασκευαστεί και η διαχωριστική νησίδα αλλά και τα κιγκλιδώματα από τις δύο άκρες του οδοστρώματος.
Η επέκταση αυτή είναι αναγκαία προκειμένου να εκλείψουν οι μετωπικές συγκρούσεις με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
Ο κ. Γεωργαντάς επεσήμανε ότι στην πρόσκληση ενδιαφέροντος ήταν διατυπωμένο μόνο ως ενδεχόμενο το ζήτημα της αναβάθμισης του δρόμου ενώ λόγοι νομικοί και πρωτίστως ηθικοί επιβάλλουν την υποχρέωση κατασκευής. Ταυτόχρονα του επεσήμανε την σχετική νομοθεσία αλλά και τα πρακτικά από την συζήτηση, τον Νοέμβριο του 2016,στην Ολομέλεια της Βουλής της Επίκαιρης Ερώτησης του προς τον Υπουργό κ. Σπίρτζη για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο κ. Ξενόφος απάντησε ότι το ζήτημα έχει απασχολήσει το Ταμείο και ανακοίνωσε στο Βουλευτή τη δέσμευση του για την ένταξη του υποχρεωτικού όρου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου με τα σύγχρονα χαρακτηριστικά που έχει η υπόλοιπη Εγνατία οδός, δηλαδή δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα, κιγκλιδώματα και προβλεπόμενοι κόμβοι. Ο όρος αυτός θα ανακοινωθεί από το Ταμείο πριν την υποβολή των Δεσμευτικών Προσφορών εντός του ερχόμενου Μαΐου.
Ο κ. Γεωργαντάς του ανέφερε ότι αυτή η απόφαση ικανοποιεί πλήρως την απαίτηση και των θεσμικών φορέων αλλά και των κατοίκων του Νομού για ασφάλεια και ποιότητα στο οδικό δίκτυο. Του ζήτησε επίσης η υποχρέωση της κατασκευής να προβλεφθεί για όσο πιο σύντομο χρόνο γίνεται μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης παραχώρησης.
Ο κ. Γεωργαντάς επεσήμανε ότι στην πρόσκληση ενδιαφέροντος ήταν διατυπωμένο μόνο ως ενδεχόμενο το ζήτημα της αναβάθμισης του δρόμου ενώ λόγοι νομικοί και πρωτίστως ηθικοί επιβάλλουν την υποχρέωση κατασκευής. Ταυτόχρονα του επεσήμανε την σχετική νομοθεσία αλλά και τα πρακτικά από την συζήτηση, τον Νοέμβριο του 2016,στην Ολομέλεια της Βουλής της Επίκαιρης Ερώτησης του προς τον Υπουργό κ. Σπίρτζη για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο κ. Ξενόφος απάντησε ότι το ζήτημα έχει απασχολήσει το Ταμείο και ανακοίνωσε στο Βουλευτή τη δέσμευση του για την ένταξη του υποχρεωτικού όρου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου με τα σύγχρονα χαρακτηριστικά που έχει η υπόλοιπη Εγνατία οδός, δηλαδή δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα, κιγκλιδώματα και προβλεπόμενοι κόμβοι. Ο όρος αυτός θα ανακοινωθεί από το Ταμείο πριν την υποβολή των Δεσμευτικών Προσφορών εντός του ερχόμενου Μαΐου.
Ο κ. Γεωργαντάς του ανέφερε ότι αυτή η απόφαση ικανοποιεί πλήρως την απαίτηση και των θεσμικών φορέων αλλά και των κατοίκων του Νομού για ασφάλεια και ποιότητα στο οδικό δίκτυο. Του ζήτησε επίσης η υποχρέωση της κατασκευής να προβλεφθεί για όσο πιο σύντομο χρόνο γίνεται μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης παραχώρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.