Οργισμένη υπήρξε η αντίδραση της Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλας Πατουλίδου στην απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε αντισυνταγματική την εισαγωγή των διακριθέντων αθλητών σε σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Η κα. Πατουλίδου στην συναισθηματικά φορτισμένη δήλωσή της,αναφέρεται σε “επιλεκτικές διαταγές” που καθιστούν το σύνταγμά μας “λάστιχο ξεχειλωμένο”, σε διαταγές που “αφορίζουν ως αντισυνταγματική την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών” στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και στοχοποιούν νέους “ως άρπαγες των θέσεων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ” παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τη συγκεκριμένη διάταξη νόμου οι διακριθέντες αθλητές “δεν αδικούν συνυποψηφίους τους καταλαμβάνοντας θέσεις άλλων”.
Η κα Πατουλίδου, στο τέλος της δήλωσής της, μιλώντας ως Ολυμπιονίκης “που όμως στο πανεπιστήμιο πέρασε με εξετάσεις!” αναφέρεται στις φόρμες των Ολυμπιονικών που“μοσχοβολούν μπροστά στα κοστούμια ειδημόνων της εξουσίας”και μάλιστα στα κουστούμια που “συνωστίζονται δίπλα σε αυτές τις φόρμες για μια φωτογραφία!”
Αναλυτικά η δήλωσής της κ. Πατουλίδου:
“Ας μιλήσουμε για αξίες.
Αξίες είναι τα σύνορά μας, τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, η παιδεία μας, η παράδοσή μας, ο πολιτισμός μας. Με δυο λέξεις, η αξιοπρέπεια του λαού μας! Και προφυλάσσεται η αξιοπρέπεια μας από το σύνταγμα.
Μα πως; Όταν το σύνταγμά μας έχει γίνει λάστιχο ξεχειλωμένο;
Με ποια κριτήρια, με ποιες επιλεκτικές διαταγές, αφόρισαν ωςαντισυνταγματική την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στα ΑΕΙ, οι οποίοι μάλιστα είναι επιπλέον των εισαγομένων και δεν αδικούν συνυποψηφίους τους καταλαμβάνοντας θέσεις άλλων;
Πόσο μικρόμυαλοι είναι και δεν καταλαβαίνουν(;) ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν έρχεται σε αντίθεση με “τις συνταγματικές αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της ορθολογικής οργανώσεως της παρεχομένης εκπαιδεύσεως” ; Ποιας εκπαιδεύσεως όμως; Αυτής που τα παιδιά από νηπιακής ηλικίας έως και την ενηλικίωση, ένα βήμα δηλαδή πριν την διεκδίκηση της ανώτατης μόρφωσης, θα πρέπει να διαβάζουν βιβλία που παραποιούν και προσβάλλουν την ιστορία μας, να μάθουν γλώσσες, μουσική, υπολογιστές και ταυτόχρονα να χάνουν το απόλυτο του ξεδιψάσματος της ψυχής, δηλαδή την άθληση;
Δεν γίνονται όλοι πρωταθλητές. Αυτοί όμως που προορίζονται για διακρίσεις και παλεύουν καθημερινά, εφτά φορές την εβδομάδα, σήμερα στοχοποιούνται ως άρπαγες των θέσεων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Και σας μιλά μια Ολυμπιονίκης που όμως στο πανεπιστήμιο πέρασε με εξετάσεις!
Οι Ολυμπιονίκες ξέρουν πολλά περισσότερα από τους συγκεκριμένους “ειδήμονες” της εξουσίας. Και οι φόρμες των Ολυμπιονικών μοσχοβολούν μπροστά στα κοστούμια τους. Και όμως, δίπλα σε αυτές τις φόρμες συνωστίζονται αυτά τα κουστούμια για μια φωτογραφία!“
Η κα. Πατουλίδου στην συναισθηματικά φορτισμένη δήλωσή της,αναφέρεται σε “επιλεκτικές διαταγές” που καθιστούν το σύνταγμά μας “λάστιχο ξεχειλωμένο”, σε διαταγές που “αφορίζουν ως αντισυνταγματική την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών” στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και στοχοποιούν νέους “ως άρπαγες των θέσεων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ” παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τη συγκεκριμένη διάταξη νόμου οι διακριθέντες αθλητές “δεν αδικούν συνυποψηφίους τους καταλαμβάνοντας θέσεις άλλων”.
Η κα Πατουλίδου, στο τέλος της δήλωσής της, μιλώντας ως Ολυμπιονίκης “που όμως στο πανεπιστήμιο πέρασε με εξετάσεις!” αναφέρεται στις φόρμες των Ολυμπιονικών που“μοσχοβολούν μπροστά στα κοστούμια ειδημόνων της εξουσίας”και μάλιστα στα κουστούμια που “συνωστίζονται δίπλα σε αυτές τις φόρμες για μια φωτογραφία!”
Αναλυτικά η δήλωσής της κ. Πατουλίδου:
“Ας μιλήσουμε για αξίες.
Αξίες είναι τα σύνορά μας, τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, η παιδεία μας, η παράδοσή μας, ο πολιτισμός μας. Με δυο λέξεις, η αξιοπρέπεια του λαού μας! Και προφυλάσσεται η αξιοπρέπεια μας από το σύνταγμα.
Μα πως; Όταν το σύνταγμά μας έχει γίνει λάστιχο ξεχειλωμένο;
Με ποια κριτήρια, με ποιες επιλεκτικές διαταγές, αφόρισαν ωςαντισυνταγματική την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στα ΑΕΙ, οι οποίοι μάλιστα είναι επιπλέον των εισαγομένων και δεν αδικούν συνυποψηφίους τους καταλαμβάνοντας θέσεις άλλων;
Πόσο μικρόμυαλοι είναι και δεν καταλαβαίνουν(;) ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν έρχεται σε αντίθεση με “τις συνταγματικές αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της ορθολογικής οργανώσεως της παρεχομένης εκπαιδεύσεως” ; Ποιας εκπαιδεύσεως όμως; Αυτής που τα παιδιά από νηπιακής ηλικίας έως και την ενηλικίωση, ένα βήμα δηλαδή πριν την διεκδίκηση της ανώτατης μόρφωσης, θα πρέπει να διαβάζουν βιβλία που παραποιούν και προσβάλλουν την ιστορία μας, να μάθουν γλώσσες, μουσική, υπολογιστές και ταυτόχρονα να χάνουν το απόλυτο του ξεδιψάσματος της ψυχής, δηλαδή την άθληση;
Δεν γίνονται όλοι πρωταθλητές. Αυτοί όμως που προορίζονται για διακρίσεις και παλεύουν καθημερινά, εφτά φορές την εβδομάδα, σήμερα στοχοποιούνται ως άρπαγες των θέσεων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Και σας μιλά μια Ολυμπιονίκης που όμως στο πανεπιστήμιο πέρασε με εξετάσεις!
Οι Ολυμπιονίκες ξέρουν πολλά περισσότερα από τους συγκεκριμένους “ειδήμονες” της εξουσίας. Και οι φόρμες των Ολυμπιονικών μοσχοβολούν μπροστά στα κοστούμια τους. Και όμως, δίπλα σε αυτές τις φόρμες συνωστίζονται αυτά τα κουστούμια για μια φωτογραφία!“
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.