Ουσιαστικές παρεμβάσεις και σύγχρονες αναπτυξιακές υποδομές, προς όφελος όλων των μελών του Επιμελητηρίου σε Κιλκίς και Παιονία, αλλά και της τοπικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, προγραμματίζει ο συνδυασμός «Το Επιμελητήριο αλλάζει.» με υποψήφιο Πρόεδρο τον Κώστα Βιολιτζή.
Στις επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης στο Επιμελητήριο Κιλκίς, που θα πραγματοποιηθούν 2, 3 και 4 Δεκεμβρίου 2017 σε Κιλκίς και Πολύκαστρο, ο συνδυασμός του Κ. Βιολιτζή κατέρχεται, ως γνωστόν, με πρόθεση να ισχυροποιήσει και να ανανεώσει τη λειτουργία του Επιμελητήριου, πρωτίστως μέσα από την οικοδόμηση αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας, με τον επιχειρηματικό και εμπορικό κόσμο.
Προς επίτευξη του στρατηγικού αυτού στόχου, έχει διαμορφώσει σειρά προγραμματικών θέσεων, με τις οποίες δίνεται προτεραιότητα: Στην προάσπιση των δικαιωμάτων και των συμφερόντων των μικρομεσαίων και των ελεύθερων επαγγελματιών, στην άμεση και πλήρη ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη ή είδηση τους αφορά, στην αποκέντρωση των υπηρεσιών, στην υποστήριξη της επαγγελματικής δραστηριότητας κάθε επιχείρησης μέσα από την προβολή και ανάδειξη της, στη διαφάνεια σε όλες τις αποφάσεις, στην ανάπτυξη συνεργασιών με τοπικούς φορείς και όχι μόνο.
Ειδικότερα, οι βασικοί στόχοι του συνδυασμού είναι οι εξής:
Διαρκής ενημέρωση-πληροφόρηση όλων των μελών, με κάθε ΤΡΟΠΟ και κάθε ΜΕΣΟ.
Άμεση προτεραιότητα στην έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Υποστήριξης Επιχειρήσεων (Κ.Υ.ΕΠΙΧ.), με σκοπό την παροχή συμβουλευτικής, νομικής και αναπτυξιακής στήριξης σε υφιστάμενες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις.
Παρεμβάσεις και ενέργειες για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση - πάταξη του παραεμπορίου και την προάσπιση των συμφερόντων των μελών του Επιμελητήριου.
Υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης δια ζώσης, αλλά και μέσω e-learning center, διαθέσιμων σε όλα τα μέλη, με σεμιναριακού χαρακτήρα on line courses σε κατηγορίες όπως: οργάνωση και τεχνικές πωλήσεων, χρήση νέων τεχνολογιών, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, κ.α.
Μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση ενημερωτικού περιοδικού.
Ζωντανή αναμετάδοση των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου στο διαδίκτυο, στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και διαφάνειας, που θα εφαρμόσουμε απαρέγκλιτα.
Δημιουργία και λειτουργία μόνιμων Εκθεσιακών Κέντρων του Επιμελητηρίου σε Κιλκίς και Παιονία, με σκοπό τη διοργάνωση και φιλοξενία κλαδικών εκθέσεων των μελών του, αλλά και εκδηλώσεων εκθεσιακού χαρακτήρα σε συνεργασία με όλα τα Επιμελητήρια.
-Βασικός στόχος η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων της περιοχής μας, αλλά και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των επιχειρήσεών μας, μέσα από ειδικές αφιερωματικές εκδηλώσεις.
Αποκέντρωση υπηρεσιών – Ίδρυση λειτουργίας γραφείου στην Παιονία.
Συνεργασία με το Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης, το μοναδικό ΤΕΙ του Κιλκίς, για τη δημιουργία φορέα στήριξής του και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του.
Οικονομική ενίσχυση των επαγγελματικών συλλόγων του νομού. Το Επιμελητήριο Κιλκίς θα είναι αρωγός με σύννομες διαδικασίες, σε όλους και για όλους.
Στις επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης στο Επιμελητήριο Κιλκίς, που θα πραγματοποιηθούν 2, 3 και 4 Δεκεμβρίου 2017 σε Κιλκίς και Πολύκαστρο, ο συνδυασμός του Κ. Βιολιτζή κατέρχεται, ως γνωστόν, με πρόθεση να ισχυροποιήσει και να ανανεώσει τη λειτουργία του Επιμελητήριου, πρωτίστως μέσα από την οικοδόμηση αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας, με τον επιχειρηματικό και εμπορικό κόσμο.
Προς επίτευξη του στρατηγικού αυτού στόχου, έχει διαμορφώσει σειρά προγραμματικών θέσεων, με τις οποίες δίνεται προτεραιότητα: Στην προάσπιση των δικαιωμάτων και των συμφερόντων των μικρομεσαίων και των ελεύθερων επαγγελματιών, στην άμεση και πλήρη ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη ή είδηση τους αφορά, στην αποκέντρωση των υπηρεσιών, στην υποστήριξη της επαγγελματικής δραστηριότητας κάθε επιχείρησης μέσα από την προβολή και ανάδειξη της, στη διαφάνεια σε όλες τις αποφάσεις, στην ανάπτυξη συνεργασιών με τοπικούς φορείς και όχι μόνο.
Ειδικότερα, οι βασικοί στόχοι του συνδυασμού είναι οι εξής:
Διαρκής ενημέρωση-πληροφόρηση όλων των μελών, με κάθε ΤΡΟΠΟ και κάθε ΜΕΣΟ.
Άμεση προτεραιότητα στην έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Υποστήριξης Επιχειρήσεων (Κ.Υ.ΕΠΙΧ.), με σκοπό την παροχή συμβουλευτικής, νομικής και αναπτυξιακής στήριξης σε υφιστάμενες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις.
Παρεμβάσεις και ενέργειες για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση - πάταξη του παραεμπορίου και την προάσπιση των συμφερόντων των μελών του Επιμελητήριου.
Υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης δια ζώσης, αλλά και μέσω e-learning center, διαθέσιμων σε όλα τα μέλη, με σεμιναριακού χαρακτήρα on line courses σε κατηγορίες όπως: οργάνωση και τεχνικές πωλήσεων, χρήση νέων τεχνολογιών, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, κ.α.
Μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση ενημερωτικού περιοδικού.
Ζωντανή αναμετάδοση των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου στο διαδίκτυο, στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και διαφάνειας, που θα εφαρμόσουμε απαρέγκλιτα.
Δημιουργία και λειτουργία μόνιμων Εκθεσιακών Κέντρων του Επιμελητηρίου σε Κιλκίς και Παιονία, με σκοπό τη διοργάνωση και φιλοξενία κλαδικών εκθέσεων των μελών του, αλλά και εκδηλώσεων εκθεσιακού χαρακτήρα σε συνεργασία με όλα τα Επιμελητήρια.
-Βασικός στόχος η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων της περιοχής μας, αλλά και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των επιχειρήσεών μας, μέσα από ειδικές αφιερωματικές εκδηλώσεις.
Αποκέντρωση υπηρεσιών – Ίδρυση λειτουργίας γραφείου στην Παιονία.
Συνεργασία με το Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης, το μοναδικό ΤΕΙ του Κιλκίς, για τη δημιουργία φορέα στήριξής του και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του.
Οικονομική ενίσχυση των επαγγελματικών συλλόγων του νομού. Το Επιμελητήριο Κιλκίς θα είναι αρωγός με σύννομες διαδικασίες, σε όλους και για όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.