Η Επιμορφωτική Κιλκίς έλαβε μέρος στην τέταρτη και τελευταία συνάντηση συντονισμού του ευρωπαϊκού προγράμματος MOBILE-TECH στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος του έργου με τίτλο «Tεχνολογική Ενδυνάμωση Εκπαιδευτών της ΕΕΚ Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι για την κατάρτιση εκπαιδευτών ΕΕΚ στο σχεδιασμό και τη χρήση εκπαιδευτικών μεθοδολογιών μέσω κινητών συσκευών (m-learning)» που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Ντουράγκο της Ισπανίας στις 15 Ιουνίου και την Επιμορφωτική εκπροσώπησε ο Νίκος Γεωργιάδης (στέλεχος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων).
Η συνάντηση φιλοξενήθηκε από το Maristak Durango, μια επαγγελματική σχολή που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών προγραμμάτων με έμφαση στην χρήση της τεχνολογίας, την καινοτόμο διδασκαλία και μεθόδους μάθησης. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος 7 εκπρόσωποι των συμμετεχόντων στο έργο φορέων από τις χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Φινλανδία, Γερμανία και Σκοτία.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε η ποσοτική και ποιοτική αξιολόγηση των μέχρι τώρα πεπραγμένων του προγράμματος καθώς και οι δράσεις που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Ντουράγκο της Ισπανίας στις 15 Ιουνίου και την Επιμορφωτική εκπροσώπησε ο Νίκος Γεωργιάδης (στέλεχος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων).
Η συνάντηση φιλοξενήθηκε από το Maristak Durango, μια επαγγελματική σχολή που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών προγραμμάτων με έμφαση στην χρήση της τεχνολογίας, την καινοτόμο διδασκαλία και μεθόδους μάθησης. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος 7 εκπρόσωποι των συμμετεχόντων στο έργο φορέων από τις χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Φινλανδία, Γερμανία και Σκοτία.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε η ποσοτική και ποιοτική αξιολόγηση των μέχρι τώρα πεπραγμένων του προγράμματος καθώς και οι δράσεις που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου, δημιουργήθηκε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα συμβατή με κινητές συσκευές (κινητά – tablet – laptop), μέσω της οποίας εκπαιδευτές από όλη την Ευρώπη έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε μια σειρά από δωρεάν και ανοιχτού κώδικα εργαλεία, οδηγούς και υποστήριξη για τη δημιουργία καινοτόμων μαθημάτων.
Τα μαθήματα αυτά περιλαμβάνουν οδηγούς βήμα προς βήμα, προσφέροντας καθοδήγηση στους εκπαιδευτές για να προσαρμόσουν την ύλη του μαθήματός τους σύμφωνα με τις ανάγκες και απαιτήσεις τους, ώστε στη συνέχεια να τη διαθέσουν στους μαθητές μέσω φορητών συσκευών.
Η πλατφόρμα είναι ήδη διαθέσιμη στο ευρύ κοινό και θα συνεχίσει να βελτιώνεται έως και τη λήξη του έργου για την καλύτερη αποδοτικότητά της.
Σκεπτόμενοι τις ανάγκες που υπάρχουν στην σύγχρονη εκπαίδευση και την χρησιμότητα των αποτελεσμάτων-προϊόντων του έργου στους εκπαιδευτές αλλά και τους εκπαιδευόμενους, οι εταίροι του έργου δεσμεύτηκαν για την παράδοση μιας άρτιας τεχνικά πλατφόρμας και την παροχή στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό άριστου εκπαιδευτικού υλικού μέχρι την λήξη του έργου. Επιπλέον, συμφώνησαν να συνεχίσουν την υποστήριξη της πλατφόρμας με νέο υλικό στο μέλλον.
Η επόμενη δράση του προγράμματος πρόκειται να υλοποιηθεί το προσεχές διάστημα και αφορά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του έργου στο ευρύ κοινό.
Σκεπτόμενοι τις ανάγκες που υπάρχουν στην σύγχρονη εκπαίδευση και την χρησιμότητα των αποτελεσμάτων-προϊόντων του έργου στους εκπαιδευτές αλλά και τους εκπαιδευόμενους, οι εταίροι του έργου δεσμεύτηκαν για την παράδοση μιας άρτιας τεχνικά πλατφόρμας και την παροχή στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό άριστου εκπαιδευτικού υλικού μέχρι την λήξη του έργου. Επιπλέον, συμφώνησαν να συνεχίσουν την υποστήριξη της πλατφόρμας με νέο υλικό στο μέλλον.
Η επόμενη δράση του προγράμματος πρόκειται να υλοποιηθεί το προσεχές διάστημα και αφορά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του έργου στο ευρύ κοινό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.