Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Κι όμως κάτι αλλάζει προς το καλό, στην πιάτσα των ραδιοταξί στο Αεροδρόμιο "Μακεδονία" (32 φωτογραφίες)

Του Παναγιώτη Γεωργιάδη
Ναι, έκαναν κι αυτοί τεράστια λάθη κατά το παρελθόν, όπως φυσικά όλες οι άλλες επαγγελματικές τάξεις. Λάθη συμπεριφοράς κυρίως, που μας θύμωναν και μας νευρίαζαν σαν Έλληνες, ενώ προκαλούσαν δυσμενή σχόλια για την εικόνα της χώρα μας στους τουρίστες. 
Κάποιοι -ευτυχώς ελάχιστοι- δεν έβαλαν μυαλό και συνεχίζουν στον ίδιο φάλτσο σκοπό. Εμείς είδαμε και μιλήσαμε με όλους τους άλλους. Τους "καλούς". Αυτούς που παλεύουν για το μεροκάματο ξεροσταλιάζοντας επί ώρες για να φτάσει η επόμενη πτήση. 

Με την ελπίδα μήπως και πετύχουν κάποιο καλό και μακρινό δρομολόγιο. Αυτούς που θα σε καλωσορίσουν, θα σου χαμογελάσουν, θα μιλήσουν στοιχειώδη Αγγλικά, θα έχουν ένα καθαρό και ασφαλές όχημα, ώστε να ικανοποιήσουν μα κυρίως να εξυπηρετήσουν τον πελάτη.

Στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν τρεις συνεταιρισμοί ραδιοταξί. Το Mercedes Taxi Club, το Taxiway και το Ραδιοταξί Μακεδονία. Ο συνολικός αριθμός των ταξί φτάνει κοντά στις 2.000 (1997 για την ακρίβεια). 

Από αυτά τα 1500 περίπου ανήκουν σε ραδιοταξί, ενώ τα υπόλοιπα θεωρούνται ελευθέρα δηλαδή δεν διαθέτουν ασύρματη επικοινωνία ούτε υπόκεινται κάτω από κάποιες υποχρεώσεις που πρέπει να πληρούν τα μέλη των ραδιοταξί. 

Όπως δήλωσε στα Omorfa taxidia η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Merceces Taxi Club : " Έχοντας επίγνωση, ότι το επάγγελμα του αυτοκινητιστή αποτελεί κοινωνικό λειτούργημα στόχος μας είναι μέρα με την ημέρα να αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες μας. Διακρίνω πόσο χαρακτηριστική πλέον είναι η ανάγκη να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην παροχή υπηρεσιών για τις μετακινήσεις με ταξί. 

Στόχος μας είναι μέρα με την ημέρα είναι να παρέχει το ταξί υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με κύριο μέλημα την ασφάλεια και την συνέπεια έναντι του επιβατικού κοινού που μας εμπιστεύεται για τις μετακινήσεις του. 

Ενέργειές όπως αξιολόγηση των οχημάτων μας, που γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα μας δίνει την δυνατότητα να ελέγχουμε τον στόλου μας με απώτερο σκοπό να απαρτίζεται το Ραδιοταξί μόνο από αξιοπρεπή οχήματα που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού. 

Τα οχήματα μας υπόκεινται σε τακτικό βιολογικό καθαρισμό και επιπλέον ελέγχεται η εσωτερική και εξωτερική εμφάνισή τους και αν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα οι οδηγοί έχουν την υποχρέωση να το διορθώσουν άμεσα. Επιπλέον όλα τα οχήματα διαθέτουν δορυφορικό σύστημα πλοήγησης το οποία είναι απαραίτητο για την πιο άμεση και ασφαλή μεταφορά των πελατών μας. 

Αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες μας μπορούμε να παρέχουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας εφόσον το επιθυμούν να μετακινηθούν με συγκεκριμένους τύπους αυτοκινήτων όπως πχ οχήματα caravan η κάποιο άλλο τύπο για πιο VIP μετακινήσεις. Όλα τα οχήματα διαθέτουν ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο και επιλεγμένα οχήματα διαθέτουν ειδικά παιδικά καθίσματα, tv, mini bar. 

Κλιματιζόμενα πάντα αυτοκίνητα, ξενόγλωσσοι οδηγοί και οχήματα που διαθέτουν ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμής(πιστωτική κάρτα). Ιδιαίτερη σημασία δίνεται σε μετακινήσεις τουριστών, αντιλαμβανόμενοι ότι η πρώτη και τελευταία επαφή με την πόλη μας είναι η μεταφορά τους με ταξί, συμβάλλοντας έτσι στο να έχουν οι τουρίστες μια άψογη εντύπωση για την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Σε συνεργασία με φορείς της πόλης μας δίνονται σεμινάρια στους οδηγούς μας με απώτερο σκοπό να γινόμαστε καλύτεροι μέρα με την μέρα. Όπως όλοι οι κλάδοι έτσι και ο κλάδος των αυτοκινητιστών αντιμετωπίζει προβλήματα.Η ασφάλεια των οδηγών όμως είναι κάτι που μας προβληματίζει. 

Πέφτουν εύκολα θύματα κλοπής άλλα και τροχαίων ατυχημάτων από οδηγούς που οδηγούν σε κατάσταση μέθης. Έτσι αυτό που ευχόμαστε σε όλους τους συναδέρφους είναι να έχουν ασφαλή χιλιόμετρα και να συνεχίζουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο επιβατικό κοινό στον καλύτερο βαθμό, παρ όλες τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζουν ."































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.