Παραδίδεται σε κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 (Κόμβος Λαχαναγοράς), στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ και της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017, στις 11 το πρωί, παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, προϋπολογισμού 52,6 εκατ. ευρώ, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ με την εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, που διαμορφώνεται στη θέση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου, καθώς και η αναδιαμόρφωση των προσβάσεων της εσωτερικής Περιφερειακής.
Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χιλιομέτρων και βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ (Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, ενώ εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 είναι ένας από τους μεγαλύτερους ανισόπεδους κόμβους της χώρας και ενδεχομένως ο πλέον επιβαρυμένος από πλευράς κυκλοφοριακού φόρτου. Η κατασκευή του καταργεί την ισόπεδη σηματοδοτούμενη συμβολή του ΠΑΘΕ με την Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, αλλά και την αναβάθμιση του συνόλου της περιοχής.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, προϋπολογισμού 52,6 εκατ. ευρώ, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ με την εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, που διαμορφώνεται στη θέση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου, καθώς και η αναδιαμόρφωση των προσβάσεων της εσωτερικής Περιφερειακής.
Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χιλιομέτρων και βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ (Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, ενώ εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 είναι ένας από τους μεγαλύτερους ανισόπεδους κόμβους της χώρας και ενδεχομένως ο πλέον επιβαρυμένος από πλευράς κυκλοφοριακού φόρτου. Η κατασκευή του καταργεί την ισόπεδη σηματοδοτούμενη συμβολή του ΠΑΘΕ με την Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, αλλά και την αναβάθμιση του συνόλου της περιοχής.
Έχει δε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς αποτελεί ουσιαστικά τη νέα πύλη εισόδου της πόλης (από τα δυτικά), του Λιμένα Θεσσαλονίκης και της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (από τα δυτικά), αναδεικνύοντας την εξωστρέφεια και την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Θεσσαλονίκης με ένα μεγαλόπνοο, πρωτοποριακό και λειτουργικό έργο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εργασίες για την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 και του κυκλικού κόμβου εκτελέστηκαν υπό συνθήκες συνεχούς κυκλοφορίας τόσο του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ όσο και της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης μετά του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εργασίες για την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 και του κυκλικού κόμβου εκτελέστηκαν υπό συνθήκες συνεχούς κυκλοφορίας τόσο του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ όσο και της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης μετά του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.